• Hiii,

    Het is vakantie en aangezien het weer niet meewerkt verveel ik me dood...
    Dus, wie heeft er stories voor mij?

    Ik lees WEL:
    ~Onbekende personen
    ~One Direction (liever geen bromance)

    Ik lees MISSCHIEN:
    ~Twilight, maar dat is echt een grote uitzondering

    Ik lees NIET:
    ~Alles wat hierboven niet staat

    Alvast bedankt!

    P.s. Misschien wat voor jullie?
    But, they think I'm a boy | Niall Horan
    Please save me, tonight? | Harry Styles

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 15:34 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    10
    The story of a murderer.



    “Ik draaide me om en keek recht in de prachtige, groen ogen van haar.
    Alleen… was ze niet zo beeldschoon als een paar minuten geleden.
    Haar huid was niet egaal en bleek meer, maar gerimpeld en grijs. Haar haar was futloos, dof en slap. Haar tanden waren geel en zwart en haar lippen droog en rood en vol met bloed.
    Mijn hart bonkte sneller dan ooit tevoren. Het was alsof ik de dood recht in de ogen keek. En ik wist zeker, dat dit de laatste levende persoon zou zijn die ik in dit leven zou zien.”



    At the other end of the line | One Direction.


    Five guys.
    One girl.
    An encounter they will never forget.
    A friendship that can move mountains.
    A love that will last forever.

    ~


    The odds are néver in our favor.

    Dancing in the Moonlight is een verhaal met onbekende personen dat nog loopt. This is War en Ladies, Bugs & Ladybugs zijn beide al afgelopen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    The Devil's Handbag

    “Welcome, welcome! Take a seat and enjoy our girls! Tonight we’ll have brunettes, blondes, blackheads, gingers and the wildest adventures for you!”
    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.


    Searching heavens for another earth

    Maybe you'll like my Zayn story.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik heb een storie over Twilight met onbekende personen, het is zeg maar een vervolg op Twilight. Nieuwe generatie met familie zeg maar. Als je geïnteresseerd bent hoef je alleen maar mijn profiel aan te klinken. De storie heet The Quest For Me


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Colors of the wind |Niall Horan|


    If you dream it, you can do it. Always remember that this whole thing was started with a dream and a mouse. -Walt E. Disney




    - One Direction bestaat
    - 100% Nederlands
    - Geschreven door CarrotLouis
    - Start op 9 Juli 2012


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    This is not a dream | Seth Clearwater


    ~
    Cut not the wings of your dreams,
    for they are the heartbeat and the freedom of your soul.





    "Ik kan niet voor altijd hier op aarde blijven, Seth"
    "Ik zal je volgen, altijd en overal."




    -Neem een abo, ik waarschuw niet
    -Opbouwende kritiek is altijd welkom
    -Jij vraagt, ik antwoord
    -Neem eens de moeite een reactie te schrijven
    -You like? Kudo!


    Het is een Twilight story :)
    Maar ik hoop dat je eens een kijkje neemt.
    Er komen namelijk geen vampieren in voor (misschien later eens heel vaag)
    Nouja, veel leesplezier!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Why are you so rude? | Ziall.






    wishing you were here
    holding me tight
    kissing your lips
    making everything all right
    hoping you love me
    like I love you
    you are the world to me
    you holding me
    is where I need to be
    holding each other close
    every night
    not remembering any fights
    i want you here with me
    so I can hold and kiss you
    like it could be

    x Helemaal Nederlands.
    x Ruzie.
    x Liefde.
    x Kan 16+ bevatten.
    x Haat.
    x Ziall Bromance.
    x Sorry voor taalgebruik af en toe.
    x Neem abo, ik waarschuw niet.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Time Will Heal Our Souls || Liam James Payne

    Hee!
    Ik schrijf een Liam fanfic (:
    Ik hoop dat het je wat lijkt!
    xx

    Jasmine (17) en Liam (18) lijden allebei een groot verlies. Ze groeien steeds dichter naar elkaar toe, maar er is die ene onzichtbare muur die ze tegen houdt. Laten ze de muur staan of weten ze hem te doorbreken?



    You healed these scars over time
    Embraced my soul
    You loved my mind
    You're the only angel in my life
    The day news came my best friend died
    My knees went week and you saw me cry
    Say I'm still the soldier in your eyes


    Give the love around and back around it goes.

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.

    Ik weet niet of dit is wat je zoekt, en ik ben nog maar net begonnen, maar ik ben net begonnen aan een nieuw verhaal, onbekende personen.. Nou ja, je moet maar even kijken of je t leuk vind. Het gaat over het ontstaan van alles en begint het met Hof. Het is een beetje bijbels opgebouwd, omdat het begon als een schoolopdracht.

    Nou ja, als je dus nog op zoek bent naar verhalen, dan hoop ik dat je even een kijkje neemt bij mijn verhaal ;)

    Dit is de link: http://www.quizlet.nl/stories/91971/het-hof-de-val/

    P.S. Ik ben niet zo handig met al die URLs en zo.. :(


    You can say, whatever you want, but I will never change because you said so.

    Love isn't a game, love is a feeling. • Harry Styles

    Harry Styles story, abbo's zijn gewaardeerd. ^^

    The Bomb Sqaud.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    http://www.quizlet.nl/stories/90627/just-a-fan---harry-styles/




    She is beautiful
    She is amazing
    She is everything
    But She is

    Just a Fan



    Nederlands geschreven
    Deels Engels gespoken
    One Direction bestaat




    Elke dag minimaal één hoofdstuk, anders de volgende dag minimaal twee!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 21:09 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.