• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:21 ]


    El Diablo.

    Jesse St. James:
    'het is me een genoegen om jou te zien Rachel' zeg ik grijnzend
    'en een grote ongenoegen om jou te zien' zucht ik tegen Finn en kijk ze aan
    mijn ogen glijden naar rachels buik
    en mijn mond valt een stukje open
    'serieus?' vraag ik beduusd

    Noah Puckerman:
    'Je bent hot' fluister ik in haar oor
    en zoen haar weer op haar mond


    Music is my life

    [ben heel even afwezig]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik zu ht geiriteerd. "het is mij een grote ongenoegen jou te zien nee het is een kussen nou goed" bijt ik hme toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    'Jij mag er ook wezen' grijns ik.
    Ik plaats een kusje onder zijn oor, en zoen hem daarna weer op zijn mond..


    El Diablo.

    [oke]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga binnen 5 minuten en kom pas morgen ofzo] zo naar de doop van mijn nicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St. James:
    'Nou nou wat word ik toch weer met open armen ontvangen' grijns ik
    'je bent best wel mooi als je boos bent' zeg ik en strijk mijn krullen
    uit mijn gezicht en grijns..

    Noah Puckerman:
    Ik grijns en trek de rits van haar jurk iets open
    en zoen verder..


    Music is my life

    rachel
    Ik zucht "finn zullen we wat eieren pakken in de villa, denk dat Damon het niet erg zal vinden" ik kneep zacht in zijn hand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St. James:
    'toevallig hoorde ik dat' grijns ik en haal vanachter een roos vandan
    en geef het aan rachel
    'anyway. ik ben gekomen om mijn excuses aan te bieden.
    heb er echt spijt van.
    nadat vocal adrenaline regionals gewonnen had van jullie
    had ik al spijt' zeg ik..


    Music is my life

    Santana

    Ik zoen hem terug, en speel nog steeds met de rand van zijn shirt.
    Soms bijt ik zacht op zijn onderlip, en grijns..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik glimlachte aan het einde van zijn verhaal, het is knap hoe hij en zijn moeder er weer bovenop gekomen waren, daar had ik echt bewondering voor. Ik wist hoe hij zich voelde. 'Ik was ongeveer net zo oud als jou toen mijn moeder overleed,' vertelde ik aan hem, het voelde allemaal gewoon zo vertrouwd bij hem. 'En net zoals jou, zijn mijn vader en ik er ook weer bovenop gekomen. Hij weet ook dat ik op jongens val en steunt me. Hij houdt van me om wie ik ben.' zei ik trots. 'Mijn vader heeft nu een nieuwe vrouw, en ze is een schat. Ik was net zoals jou ook altijd enigskind, maar nu heb ik een stiefbroer. Hij is ook heel lief, maar soms kunnen we totaal niet met elkaar over weg, maar we kunnen ook echt niet meer zonder elkaar. Dus zoals echte broers.' vertelde ik aan hem. 'Wij hebben eigenlijk best veel gemeen met elkaar, als je dit zo hoort.' glimlachte ik.


    Steven Black:

    Ik glimlach door zijn woorden en kijk hem aan. ‘Inderdaad’ zeg ik als een bevestiging. ‘Behalve dat mijn moeder geen vriend heeft en ik geen stiefbroer of zus heb’ zeg ik lachend. ‘Mijn moeder wilt geen vriend, ze wil alleen haar zoon. Daar is ze tevreden mee’ zeg ik liefdevol over mijn moeder. Ik hield zielsveel van haar. Ik was echt een moederskind, mijn vrienden plagen me meestal daar mee, maar ze zien onze liefde echt voor elkaar. Ik had gewoon een liefdevol leven en ben zo ook opgegroeid. En als ik een vriend had, liet ik het ook zien. Ik kijk Kurt glimlachend aan. ‘Maar dat is ook leuk voor jou, nu heb je een liefdevolle gezin’ zeg ik gemeend.

    Alex Grey:

    'Thanks, blaine.' zeg ik dankbaar
    en omhels hem..


    Blaine Anderson:

    Verbaast omhels ik hem ook, het voelde anders, maar ik hielp hem graag. Ik laat hem weer los en kijk hem aan. ‘Graag gedaan, dat doe ik graag’ zeg ik glimlachend en ga recht zitten en staar voor me uit. ‘Als er wat gebeurd of iets anders. Je kan naar me toekomen en ik luister graag naar je’ zeg ik met een zachte stem en kijk hem weer aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik keek verbaasd naar Jesse en schudde afkeurend mijn hoofd. 'Wat ben je nu weer van plan?' verzuchtte ik. Alsof we in zijn excuses zouden trappen, mooi niet.

    Kurt

    Ik knikte en ik zag hoe liefdevol hij deed over zijn moeder en glimlachte. 'Ik vind het echt lief hoe je over je moeder praat.' zei ik vol bewondering. De meeste jongens zouden dat niet zo snel doen omdat ze dat niet cool vonden, maar hij was anders dan de meeste jongens en dat mocht ik wel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    Ik glimlach met die woorden en kijk hem aan. 'Dat verdient ze ook, ze is een hele lieve vrouw. Ik heb respect voor haar, hoe ze nu leeft en ze wilt me helpen met alles' zeg ik liefdevol. 'We zitten namelijk een beetje krap met geld, aangezien het nu moeilijk is. Ze heeft een goede baan daar niet van, maar de kosten zijn gewoon hoog. En daarom werk ik nu ook om mijn deel aan haar te geven, wat ze niet wilt. Maar ik help graag' zeg ik zuchtend en kijk naar de zee.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Dat is echt heel erg lief van jou,' zei ik gemeend. 'Ze heeft echt geluk met een zoon als jou, je bent geweldig.' glimlachte ik oprecht waarna ik hem onderzoekend aan keek. 'Ik kan me moeilijk voorstellen dat jij nog nooit een vriend gehad hebt.' zei ik gemeend. Iedereen zou zo iemand zoals hem toch willen? Hij is zo lief en knap.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    Ik bloosde weer, nadat hij dat allemaal zei en frunnik aan mijn shirt. Verlegen sla ik mijn ogen neer en kijk hem weer aan. Ik doe mijn mond open om wat te zeggen, maar doe hem weer dicht. Ik moest de goede woorden vinden om hier antwoord te kunnen geven. 'Ik was er nog niet klaar voor om een vriend te hebben' zeg ik tot slot en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.