• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:21 ]


    El Diablo.

    Steven Black:

    Ik ging gelijk recht zitten en keer me naar hem toe en keek hem aan. 'Ik kan het wel begrijpen, waarom je nog zo voelt. Maar Kurt nu heb je hele lieve vrienden om je heen die je steunen en om je geven' zeg ik gemeend en kijk hem aan. 'Ik kan het me niet zo voorstellen, want zelf had ik gewoon snel vrienden gemaakt en gelijk de juiste, die me steunen' zeg ik naar de waarheid. 'Ik ben niet zo snel gepest, omdat ik gewoon voor me op kwam, maar hoe ik het van jou hoor. Moet het gewoon vreselijk zijn' zeg ik somber en hou zijn hand teder vast en kneep er zachtjes in.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik ging ook weer recht zitten en keek hem aan. 'Dat is het ook,' gaf ik toe. 'Elke dag die moed die je ergens vandaan moet halen om weer naar school te gaan, maar ja. Sinds ik de Glee club zit heb ik super lieve vrienden.' vertelde ik weer glimlachend. 'Wel veel drama, maar dat is het allemaal waard.' zei ik en glimlachte weer naar hem. 'Je bent de eerste aan wie ik dit verteld heb..' zei ik iets zachter waarna ik even naar het meertje keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    Ik kijk hem zwak glimlachend aan. 'Ik voel me zeker vereerdt, Kurt' zeg ik gemeend en zie dat hij naar het meertje kijkt. 'Je hebt nu hele lieve vrienden, daar moet je aan denken en daar moet je je moed uit halen' zeg ik als advies. 'Ze helpen je dan om het tegen te bestrijden en krop alles niet op' zeg ik vervolgens en omhels hem eventjes als steun. Hij was echt leuk, Kurt. Een warm gevoel ging door me heen. Hij was niet op mij, hij was nog steeds op zijn ex. Dit was niet goed, Steven. Niet op hem worden..


    One Who Travels A Higher Path.

    [Naar wie mag ik Quinn sturen dadelijk?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik knikte en sloeg mijn armen ook om hem, om hem te omhelzen. Er viel vervolgens een best wel ongemakkelijke stilte en ik liet hem los. 'En als jij ook ooit ergens mee zit, mag je me altijd bellen.' zei ik gemeend tegen hem, gelukkig was zo de stilte ook verbroken en keek ik hem doordringend aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    Hij liet me los en keek me doordringend aan, nadat hij dat gezegd had. 'Dat doe ik, Kurt. Maak je geen zorgen om mij' zeg ik lief en kijk hem glimlachend aan. 'Zullen we dan morgen overdag samen iets leuks doen?' vraag ik lachend en kijk hem schuin aan en wacht af op zijn antwoord. Hij was tenslotte op vakantie, ik kon hem een rondleiding geven of paar dingen aan hem laten zien.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Graag,' zei ik iets vrolijker. Ik had me, nadat Blaine het uitgemaakt had, voorgenomen om de hele vakantie in bed te blijven liggen. Maar als ik bij Steven was vergat ik mijn verdriet even, en kon ik tijd aan mezelf besteden. 'Jij woont hier in de buurt, dus je weet vast nog meer leuke plekjes.' glimlachte ik.

    [Ik kan je helaas niet helpen, al mn karakters zijn uit huis.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    'Ja, ik weet inderdaad hele leuke plekjes' zeg ik lachend en kijk hem lief aan. 'We kunnen in spanje alles doen, ik heb een auto, dus we kunnen overal naar toe gaan' zeg ik glimlachend. En aan de andere kant, dan kon ik de hele tijd bij Kurt zijn en had ik geen smoesjes om bij hem te mogen zijn. Ik vond hem echt leuk.. Maar ik wist dat het niet wederzijds was. Hij hield nog van die jongen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Lijkt me leuk, ik heb er zin in.' zei ik glimlachend. Ik dacht even aan de auto van Blaine en mij, die me mochten lenen van Damon. Die zou nu wel van hem zijn, omdat we uit elkaar zijn en omdat ik toch niet kan rijden met een gebroken arm.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    'Ik heb er ook zin in, Kurt' zeg ik gemeend en glimlach naar hem. Ik gaap, aangzien het toch wel redelijk laat wordt. 'Sorry, voor mij was deze dag, toch wel behoorlijk zwaar' gaf ik toe en kijk naar het meertje.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik keek hem aan en knikte. 'Je hoeft niet per se hier te blijven, hoor. Ik kan anders ook gewoon naar huis gaan, en dan zien we elkaar morgen weer.' zei ik terwijl ik hem aan keek. Het begon inderdaad aardig laat te worden, volgens mij was het al nacht, maar dat wist ik niet zeker.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    'Laat me dan tenminste jouw naar huis brengen' zeg ik bezorgd. 'Mijn auto staat hier niet ver weg en je kan me de weg wijze, waar ik je naar toe moet brengen' zeg ik glimlachend, waarnaar ik op sta en hem mee trek. 'Zullen we dan rond 12:00 morgen afspreken, dan haal ik je op' zeg ik glimlachend en pak zijn hand om vervolgens hem mee te trekken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Hij pakte mijn hand en trok me mee, ik liep mee en glimlachte zwakjes. 'Dat is goed' zei ik waarna we na een tijdje bij zijn auto uit kwamen. Normaal zou ik echt nooit bij iemand instappen die ik niet zolang kende, maar met Steven was het anders. Ik vertrouwde hem meteen en hij was hartstikke lief.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    Ik deed mijn auto open en liet Kurt instappen, waarnaar ik hetzelfde doe. Ik starte de auto en luisterde naar Kurt, hoe je moest rijden naar zijn verblijf. Ik reed rustig en kwam na een tijdje aan, bij zijn verblijf. Ik parkeer de auto voor de villa en keek er grote ogen naar. Nou die vriend had het behoorlijk goed, maar ik zei maar niets. We stappen samen uit, waarnaar ik Kurt naar de voordeur breng. 'Dan ben je nu tenminste veilig thuis' zeg ik glimlachend en kijk hem aan.

    (Oeoeoehh.. Zullen we doen, dat ze nu gaan zoenen? (nerd) En dat Blaine het ziet en dat als Kurt binnen is, Blaine vragen gaat stellen en dat ze weer een discussie hebben? (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Hartstikke bedankt,' zei ik glimlachend en ging dichterbij hem staan omdat het gewoon even fijn voelde. Ik zag hem kijken naar het huis en glimlachte. 'Ik leg het nog wel een keer uit, niet nu want ik begin ook aardig moe te worden.' lachte ik waarna ik mijn goede arm om hem heen sloeg om hem te omhelzen. Ik was hem zo dankbaar.

    [Oeeeh, ja let's do it! (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.