• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:21 ]


    El Diablo.

    Rachel
    " serieus dat jij gek bent oke maar denk je dat ik daar nog intrap nee. Ik ben gelukkig met Finn en ons kindje en ik hoef je daar niet bij alsjeblieft laat ons met rust en gun ons gewoon wat geluk jesee" mopperde ik boZig en gooi de roos weg. " je hebt me 2 keer kapot gemaakt en nu ben ik gelukkig" ik kijk hem aan, ik meende het.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( ben er ff mijn broer is niet klaar dusja)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik knikte begrijpend en keek hem aan. 'Ik snap wat je bedoeld, in het begin is het doodeng, omdat het allemaal nieuw is.' gaf ik toe, in het begin vond ik het ook best wel eng. Ik merkte dat hij een beetje verlegen was, maar ik vond het echt schattig. Steven was gewoon echt een schatje. 'Ik ben echt blij dat we elkaar hebben leren kennen.' zei ik gemeend.

    Finn

    'Kom Rach, we gaan.' zuchtte ik en hielp haar overeind. Ik keek Jesse waarschuwend aan en trok haar mee naar de boulevard. Ik zag ineens een eetkraampje en liep er naar toe en haalde een warme wafel voor ons met suiker, en gaf er één aan haar en liep samen met haar de boulevard over. 'We laten onze avond zeker niet verpesten door hem.' zei ik lief tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ikknik en neem de wafel aan. " dankje, " en neem een hap en voel hoe de suiker smelt op mijn tong


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik keek rond over de boulevard en pakte met mijn vrije hand Rachels hand vast. Wat deed Jesse hier in hemelsnaam, het zou me niks verbazen als hij probeerde te stoken tussen de Glee club of zo.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    Ik knikte begrijpend en kijk hem aan. 'Ik ben er nu wel klaar voor om een vriend te hebben, ik wil nieuwe dingen ontdekken en kijken hoe met een jongen een relatie bevalt' zeg ik rustig en kijk hem verlegen aan. 'Daar ben ik ook blij mee' zeg ik glimlachend en bekijk Kurt. Hij was aardig en oprecht lief. Ik kan niet geloven dat een jongen hem pijn heeft gedaan. Hij harstikke lief en hij mag er best weze. Hij was wel knap.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    " wat denkt ie wel niet" mopperde ik." hij zoekt het maar uit ik vedoel ik jeb jou" ik gaf hem een kus op zijn mond.

    Ik ga naar de doop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'En nu hebben we weer iets gemeen,' glimlachte ik. 'Ik wil ook graag nieuwe dingen ontdekken. Sinds een tijdje ben ik echt in een soort ontdekkingsfase beland. Ik wil nieuwe dingen proberen en nieuwe ervaringen op doen.' zei ik. Ik voelde me echt een heel stuk beter dan voordat ik met Steven gepraat had. Ik vertrouwde hem al meteen en had een goed gevoel bij hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Abo+ Heb ik veel gemist? Ben net wakker]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Steven Black:

    Ik lachte en kijk hem lachend aan. 'Haha, inderdaad' zeg ik nog na lachend. 'Ja, ik begrijp je voledig' zeg ik glimlachend. 'Alleen ik denk dat ik dan zenuwachtig wordt om nieuwe dingen te leren kennen en te ontdekken' zeg ik verlegen en haal een hand door mijn haar. Ik tegen de leuning van de bank aanzitten en kijk naar de sterren.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Dat hoeft echt niet, meestal is het juist mooi om nieuwe dingen te ontdekken of te leren kennen.' zei ik terwijl ik hem aan keek en glimlachte. 'Ik bedoel, kijk maar naar ons. We hebben elkaar net pas leren kennen, en ik heb het gevoel alsof ik je al jaren ken.' zei ik gemeend en keek vervolgens net als hem naar de mooie sterrenhemel.

    [Niet super veel, in ieder geval niks wat Quinn moet weten.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    Een geruststellend gevoel ging door me heen door zijn woorden en ik knik. 'Zo'n gevoel heb ik ook' zeg ik glimlachend en kijk hem aan. Ik zie zijn blik naar de sterrenhemel gericht en glimlach in mezelf. Ik pak zijn hand en sta op, waarnaar ik hem meetrek. 'Vertrouw me' zeg ik gemeend en trek hem mee naar een hele mooie plek, waar je de sterren nog beter ziet.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik was een beetje overdonderd toen hij mijn hand pakte, maar liet me gewoon meetrekken. We kwamen aan op een hele mooie plek en ik keek weer naar boven naar de sterren en glimlachte. 'Wauw, zo prachtig.' zei ik onder de indruk. Vaag was ik me er van bewust dat ik nog steeds zijn hand vasthield. Maar dat vond ik helemaal niet erg, ik had een goed en vertrouwd gevoel bij hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ga eten, kom zo terug! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Smakelijk, ik moet ook even eten btw]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.