• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:21 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik zuchte zachtjes, nadat Finn nu bij me staat en dat zei. 'Ik weet het, ik zag ze al zoenen in de tuin en hun naar een kamer gaan' zeg ik zuchtend en nog steeds rollen er tranen over mijn wangen. Ik was gebroken, ik was hierdoor kapot. Het liefst wou ik naar hun toe gaan en steven van hem af gooien en Kurt in mijn armen houden en smeken dat hij dat dus niet moest doen. Dat hij dat alleen met mijn moest doen.

    Steven Black:

    Ik deed mijn shirt uit en kijk hem verlangend aan. Mijn handen verplaatsen naar zijn shirt en deed het ook uit. Ik kijk naar zijn bovenlichaam en ik knik goedkeurend. Ik plaats mijn lippen op zijn sleutelbeen en gaf daar kusjes en met mijn handen streelde zijn onderbuik. Mijn onderlichaam duwde zachtjes tegen de zijne aan.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 20:53 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik fronste en omhelsde Blaine en klopte als gebaar van troost op zijn rug. Ik wilde zeggen dat het wel goed kwam, maar ik wist niet wat ik moest zeggen en zuchtte maar gewoon. Niemand kon hier iets aan doen..

    Kurt

    Ik voelde de huiveringen erger worden, en voelde me niet op mijn gemak. 'Steven, wil je van me af gaan? Het gaat te snel.' zei ik terwijl ik hem een stukje van me afduwde. Ik wilde dit alleen met Blaine, en niet met een jongen die ik amper een dag kende.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Finn omhelsde me en ik sla mijn armen om hem heen. Ik leg ontroostbaar mijn hoofd op zijn schouder en snik zachtjes. Hij klopt als gebaar van troost op mijn rug. Het deed zoveel pijn, mijn hart was gewoon gebroken en ik wist niet of het nog kon helen. Kurt was echt verder gegaan met zijn leven en wou mij niet meer. Mijn snikken werden nu luider en ik kon er niets aan doen. Finn zou het toch niet erg vinden, we waren tenslotte beste vrienden, die mogen best wel zien dat zijn vrienden gingen huilen.

    Steven Black:

    Woede kwam in me op en keek Kurt boos aan. Met mijn hand sloeg ik Kurt op zijn wang en zag dat zijn wang nu rood word. 'Je gaat seks met me hebben of je het wilt of niet' sis ik boos. 'Ik heb je wel door, je gebruikt mij om zo Blaine jaloers te maken en dat gaan we zeker doen' zeg ik vervolgens boos. Ik hou zijn handen stevig langs zijn lichaam en keek hem gemeen aan. 'Je dacht zeker dat je me kon gebruiken, maar dat heb je mooi mis. We gaan dit afmaken tot het einde. En Blaine word strakjes een zielige hoopje verdriet' sis ik zijn oor. 'En als je dit allemaal niet doet, dan doe ik je lieve ex-vriendje wat aan' dreig ik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik voelde me echt rot voor Blaine, ik had echt heel erg veel medelijden met hem. Hij was echt helemaal gebroken, door dit. Ik voelde me boos worden op Steven, wat een eikel dat hij hier tussen kwam. Het ging veel te snel voor Kurt en ook voor Blaine. Ik wreef nu troostend over zijn rug en wist nog niet wat ik moest zeggen.

    Kurt

    Ik kreeg tranen in mijn ogen en voelde mijn wang pijnlijk branden, de woorden die hij allemaal zei tegen me drongen nogmaals tot me door en ik schoot lichtelijk in paniek. Hij mocht Blaine geen pijn doen. Ik vermande mezelf en keek hem boos aan. 'Je blijft met je gore poten van hem af.' zei ik duidelijk. Hij mocht Blaine echt niets aan doen..

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 21:38 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ik heb een uur lang vast gezeten in de lift van mijn oma haar appartement...Ik dacht echt dat ik gek werd wanneer ik niemand kon bereiken D: + Heb ik iets gemist?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [haha nu ben ik er eens is er niemand online =(. doop van mn nichtje was echt mooi. morgen word ik om half 10 opgehaald dus ben ik er denk de hele middag]
    rachel
    Gister hadden we nog wat rondgelopen en daarna na het douchen gingen we slapen. Op jesse na was alles echt gezellig geweest. Ik rekte me uit en keek op de klok aleweer bijna middag. Ik draaide me langzaam om en zag dat Finn al eruit was en had omgekleed. Ik kwak uit bed en trok snel een jurkje aan. Ik ging naar beneden en zag Finn nergens. Ik zuchtte even en pakte een appel van d efruitschaal.

    Lizz
    Het duurde erg lang voor we geroepen werdenen ik was al half in slaap aangevallen. Toen kwam er een dokter die mijn naam riep. Ik stond sloom op en liep met Mitch naar de dokter. "Lizz je hebt Q-koorts " de dokter kijkt me aan. Q-koorts what the hel was dat. "Het is niet besmettelijk en je kunt het krijgen van dieren maar dus gewoon van melk, je krijgt een antibiotica, als na 2 dagen de koorts nog neit over is moet je even naar je huisarts gaan en mischien krijg je dan andere medicijnen" de man gaf mitch een receptje mee. Ik zuchtte even,naja het was niet besmettelijk dus waarom maark ik me zorgen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Uh, nou Steven lijkt dus niet zo lief te zijn als hij overkwam, Blaine is er kapot van dat Kurt nu de hele tijd bezig is met Steven en dat was het. Het is laat in de ochtend.]

    Finn

    Ik zuchtte en liet Blaine weer los. 'Ik ga nu wel met Rach praten, misschien kan zij tegen Kurt praten, oké?' vroeg ik waarna ik hem aan keek met een bezorgde blik. Hij was echt overstuur en knikte. Ik zuchtte nogmaals en liep weg, ineens zag ik Rachel zitten en liep ik naar haar toe. Ik voelde me lichtelijk gezegd best slecht vanwege Blaine omdat ik me zorgen maak. 'Hey lieverd, lekker geslapen?' vroeg ik met een duffe stem aan haar en drukte een kusje op haar voorhoofd.

    Mitchell

    Ik was best wel opgelucht en nam Lizz mee naar de auto, het was niet besmettelijk en ze kan tenminste gewoon naar huis. 'Bekijk het positief, je mag tenminste naar huis.' glimlachte ik tegen Lizz, en liet haar instappen. Daarna stapte ik zelf in en reed ik snel naar huis toe. 'Hoe voel je je nu?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [haah had het deels bji gelezen goed hé?=)
    Rahel
    Ik knik en kijk naar Finn. Hij zag er verdrietig uit. "hé lieverd wat is er?" vraag ik bezorgd en kijk hem aan. Er was iets aan de hand en ik zou erachter komen wat dat was.

    Lizz
    Ik knikte en lachtte flauwtjes. Toen we naar huis rededn vroeg hij hoe ik me voelde
    "dood en dood moe" mompel ik en kijk even uit het raam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    In ging even zitten en trok haar bij me op schoot. 'Hou je vast, want het is een heel lang verhaal.' verzuchtte ik en streelde liefdevol haar rug. 'Het is uit tussen Blaine en Kurt, vanwege wat er allemaal gebeurt was en zo.' vertelde ik. 'Blaine had het uitgemaakt, vanwege bepaalde redenen. Eén daarvan was dat hij geen gevoelens meer zou hebben voor Kurt. Gisteravond heeft Kurt dus een jongen ontmoet, Steven. Hij is met die jongen bezig en ik vermoed vooral om Blaine jaloers te maken. Blaine is er nu helemaal kapot van, en heeft wel gevoelens voor hem. Ik vermoed, dat hij door de war was of zo.' Ik wachtte even haar reactie af, voordat ik de rest zou vertellen omdat ik anders bang was dat ze het niet meer zou volgen.

    Mitchell

    'Nou, we zijn bijna thuis dus dan ga je lekker slapen.' zei ik terwijl ik zelf ook even gaapte en me verder op de weg concentreerde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik luisterde naar zijn verhaal, wacht Baline en kurt was dus over. Waarom ze hielden zoveel van elkaar?Ik zuchtte en luisterde verder, toen hij stopte keek ik hem even aan. "wow" mompelde ik alleen maar. Dit was niets voor Kurt, hij moest echt gebrokken zijn dan"dit is echt neit voor Kurt"zei ik zacht en liet mijn hoofd naar achteren rusten.Er was vast meer dan dat want alleen voor dat zou hij dat neit doen.

    lizz
    ik knikte even en liet mijn hoofd op het hoofdsteun rusten. "dankje Mitch" mompe;de ik zacht. nU had ik zijn hele nacht verpest omdat ik ziekig was. .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Nee, dat vonden wij ook al,' zei ik waarna ik weer verder ging. 'Hij is ook niet echt zichzelf, tegen Blaine reageerde hij woedend en zelfs tegen mij deed hij bozig. Hij is er heilig van overtuigd dat die Steven zo lief en aardig is en zo. Maar hij kent hem amper een dag. Blaine en ik vertrouwen het niet.' zuchtte ik. 'Dus, als laatste hoop, misschien kan jij vanavond even met hem praten.' vroeg ik aan haar. Hopelijk luisterde hij naar haar, want anders wist ik het echt niet meer.

    Mitchel

    Ik knikte en toen we aan kwamen tilde ik haar voorzichtig op en bracht haar naar haar bed en dekte haar goed in.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Toen ik dat horode wist ik het zeker, er is echt iets waar hij mee zit ik knik gelijk "ik praat met hem en ik zal hem dwingen als hij weigert" mompel ik en maak al plannen in mijn hoofd. Hiermee kwam hij niet zomaar weg. Hij wist dat we er altijd waren voor hem

    Lizz
    Ik was half weggedoezeld toen we er waren. Ik zuchtte even maar voor ik wakker werd had Mitch me opgetild en in bed gelegt. Ik glimlachte even en voelde hoe hij de dekens over me heen legde voor ik echt in slaap viel.

    [mss. kan mitch straks komen? [


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik knikte. 'Ik denk dat jij onze enige hoop bent, hij is gewoon heel eigenwijs.' zei ik waarna ik voor me uit staarde. 'Blaine voelt zich echt klote, en heeft echt heel erg veel spijt.' zei ik naar waarheid. Ineens dacht ik aan Alex, wat Blaine me vertelde. Blaine had gewoon zoveel op zijn dak gehad, dat hij gewoon verward was vermoedde ik.

    Mitchell

    Toen Lizz rustig lag te slapen pakte ik mijn mobiel en toetste ik Rachels nummer in en verstuurde ik een sms'je. 'Hey Rach, alles goed? Lizz is ziek en heb haar naar de dokter gebracht. We hebben daar de hele nacht gezeten, maar ze slaapt nu rustig. Kan ik misschien langskomen? Groetjes Mitch' verstuurde ik naar haar.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 15:39 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel [ is kurt nu bezig met iemmand anders kan ik nu wel doen]
    Ik slikte en voel mijn tranen branden. "hij heeft het niet eens verteld dat het uitwas." zeg ik zacht en een traan stroomt naar beneden. Waarom deed hij dit ik dacht dat hij zij dat ik met alles kon komen en hem altijd mocht lastig vallen en dan zegt hij niet eens dat het uit was.
    Ik voelde mijn sms toon afgaan en snel pak ik mijn mobiel in de hoop van Kurt. Hellaas was het Mitchell. Ik zucht even, weet ik veel ofhij kan komen. Ik wil geen ruzie met Finn door hem maar hij is wel een goede vriend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ik hoor het ook nu pas, en dat zijn arm gebroken is. Hij heeft ook niks tegen mijn verteld.' zei ik waarna ik troostend over rug wreef. Daarna deed ze iets op haar mobiel, ze had blijkbaar een berichtje van iemand. 'Wat is er?' vroeg ik aarzelend.


    [Ja, hij is nu letterlijk bezig met Steven XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.