• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 3^

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [die is wel online]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Okaay. Ik weet niet waar ik heen moet.]


    help

    | Je kan Curly meeten. xD |


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    | Je kan Curly meeten. xD |




    Rhiannon Samantha Chapman || Piraat || Schip
    Ryan staart nog steeds uit over de zee en zucht. Opnieuw. Ze zou nu graag van het schip af gaan, maar als ze dan weer terug was, zou Haak haar zeker kielhalen. Of iets dergelijks. En dat is niet leuk. Het is al een wonder dat ze de vorige keer overleefde. Zou er niet nog iemand op het schip zijn die even het eiland wilt verkennen?


    help

    |Ehm. Curly kan op zoek gaan naar Wendy's vriendinnen en zo Ryan tegenkomen?|


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    |Ehm. Curly kan op zoek gaan naar Wendy's vriendinnen en zo Ryan tegenkomen?|


    [Is goed. Ik laat haar wel op de een of andere manier het schip af sneaken. Iemand die met Ryan mee wilt van de piraten op het schip?]


    help

    Lune Kate Stuward

    Hij slaat een arm om me heen. 'Gaat het wel? Je trilt wat.' zegt hij zachtjes. 'Misschien moet ik je naar The Lost Boys brengen. We doen de rondleiding later
    ' zegt hij zacht. 'Vind je het niet erg dan?' vraag ik zacht en kijk hem aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik schud mijn hoofd en leid haar weg van de baai. 'Als je terugkomt naar hier, kom dan niet alleen oke? Vraag het dan aan Peter of één van de jongens.' zeg ik. 'Anders zouden ze je wel zonder pardon het water insleuren en niemand kan je helpen dan.'
    Rustig loop ik door het bos en geniet van het groen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik vind kielhalen echt zo luguber.]

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Schip > Eiland
    Uiteindelijk had Ryan haar schouders op gehaald en naar het eiland gegaan, waar ze nu aan het strand staat. Er bevinden zich toch nog andere mensen op het eiland en ze had echt geen zin om constant op dat schip te blijven rondhangen, waar niemand toch ooit iets tegen haar zei. Ze begint wat rond te dwalen op het eiland, waar ze nog steeds de weg van buiten kent.


    help

    Curly.
    Toen ik hoorde over de verdwijning van een deel van Wendy's vriendinnen nam ik een mes en ging op zoek. Ik dwaalde rond langs het strand en de meerminnenbaai maar vond niemand. Ook Chanel of Isha hadden niemand, op Gabe en een meisje Lune, gezien. Ik ging op de rand zitten en keek naar Melody die haar haar borstelde na een tijde liep er iemand door de bossen en Curlsy sprong argwanend overeind. Hij rende het bos in en viel de persoon aan. Het was alleszins een meisje maar een piraat. De verkeerde dus. "O uh- Sorry." zei hij en krabbelde overeind. Hij stak zijn hand uit om haar overeind te helpen.

    |Allereerst, Curly ziet Lune of Gabe niet want hij zit aan de andere kant van de baai.
    Ten tweede, hij weet niet wie Lune is. |

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 14:56 ]


    kindness is never a burden.

    -

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 15:00 ]


    help

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Dicht bij de meerminnenbaai
    Ryan doet haar haar in een paardenstaart en loopt wat verder. Eigenlijk is ze helemaal niet gebouwd voor het leven op zee. Wel voor het avontuur, maar constant op eenzelfde schip verblijven is eigenlijk niet echt haar favoriete bezigheid. Terwijl ze door het bos wandelt, verbaasd dat alles er nog precies hetzelfde uitziet - wat eigenlijk niet zo heel vreemd is na drie maanden - valt er iemand haar aan. In de drie seconden dat ze op de grond valt, trekt ze haar dolk en zet hem tegen Curly's keel als die haar overeind probeert te helpen. "Idio-", begint ze, totdat ze merkt wie het is. Argwanend blijft ze staan. Ze mag dan misschien wel een zwak voor de jongen hebben, ze heeft geen idee hoe hij in elkaar steekt, maar haar grip op de dolk mindert een beetje en staat ook minder hard op zijn keel gedrukt.


    [Ryan's a weird girl. Just like me =D]


    help

    Hij schud zijn hoofd en leid me weg van de baai. 'Als je terugkomt naar hier, kom dan niet alleen oke? Vraag het dan aan Peter of één van de jongens.' zeg hij. 'Anders zouden ze je wel zonder pardon het water insleuren en niemand kan je helpen dan.'. 'Oké' zeg ik en zijn shirt los. Ik zag een boomstam op een openplek en ging erop zitten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    |Nevermind.|

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 15:06 ]


    kindness is never a burden.

    [Eugh. Ik zit pudding te eten en naast me hangt er zo'n plakbandding dat vliegen vangt. Smakelijk.]


    help