• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 3^

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Bos - Meerminnenbaai
    "Hé!", roept Ryan verontwaardigd. Ze loopt Curly achterna en komt zo in de meerminbaai terecht. "Denk je dat je zomaar weg kan lopen, of zo?", zegt ze stompzinnig.


    help

    WillNotLearn schreef:
    (...)


    {xD I Know,

    If you wanna waste your time,
    watch a little video of mine.
    Jacksgap,
    Jacksgap,
    five minutes of your life that you won't get back.}


    |Haha. Zij is echt cool. Net zoals Jack, <3|


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)

    |Haha. Zij is echt cool. Net zoals Jack, <3|


    {Indeed.. Nu zit dat liedje in mn hooft XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Indeed.. Nu zit dat liedje in mn hooft XD}


    |Hehe. (: |


    kindness is never a burden.

    [geen ooc meer alsjeblief das vervelend.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Curly. | Bos bij de meerminnenbaai.
    Curly haalde zijn schouders op. "Ik heb je hulp niet nodig, dus ja." zei hij en riep Isha. "Nog steeds niet gezien?" vroeg hij. Ze schudde haar hoofd en keek naar het piratenmeisje. "Wie is zij?" vroeg ze bot. Curly haalde zijn schouders op. "Wie ben je eigenlijk?"


    kindness is never a burden.

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Meerminnenbaai
    Ryan haalt haar schouders op. "Iemand. En je hebt net mijn... Eer... Beledigd", zegt ze met een boze ondertoon in haar stem. Ze plant haar dolk in de grond en gaat er met een zucht naast zitten.


    [O. M. G. Ik heb een foto van Hazz met Lucy Hale gevonden. LIKE AWESUM. xd]


    help

    Gale Darser
    Verveeld kijk ik naar het plafond. Direct dwalen mijn gedachtes af naar Lune. Ze stond prachtig met het kleedje van mijn moeder. Ik hoop dat ik haar terugzie maar heel verstandig zal dat wel niet zijn. Het laatste wat ik wil is dat mijn vader mijn vriendin kielhaalt. Mijn vriendin? Zie ik Lune nu al zo? Tjah het maakt niets uit. Lune is veilig bij Peter dus kan ik beter uit hun buurt blijven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Weet er iemand iets om te maken of te tekenen? Momenteel ben ik bezig met een Spotgaai. xd]


    help

    Lune Kate Stuward

    'Heejj' zei ze glimlachend terwijl ze me een knuffel gaf. 'Waar ben jij geweesd sinds... uhm, sinds we hier in dit rare fantasieland aan zijn gekomen?' vroeg ze. 'Ik was bij Gabe' zei ik glunderend. Ik keek naar mijn jurk. Dat deed me gelijk aan hem denken. Ik wou hier nooit weer weg. Bij de gedachte aan hem vloog ik een beetje omhoog. Ik greep me vast aan het mos en dacht toen aan iets naar. Met een zachte plof kwam ik weer op de grond terecht.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jarvis schreef:
    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Meerminnenbaai
    Ryan haalt haar schouders op. "Iemand. En je hebt net mijn... Eer... Beledigd", zegt ze met een boze ondertoon in haar stem. Ze plant haar dolk in de grond en gaat er met een zucht naast zitten.


    [O. M. G. Ik heb een foto van Hazz met Lucy Hale gevonden. LIKE AWESUM. xd]


    |SHOW ME THE PIC!|
    Curly. | Meerminnenbaai.
    Curly keek naar Isha en verontschuldigde zich. "Oké, Iemand, stel dat ik ja zeg. Je weet niet eens wíe ze zijn en hoe ze eruit zien." zei Curly en liep weg. "Dus je kan niet mee."


    kindness is never a burden.

    Alicia Jones
    'Je bent verliefd op iemand van dit eiland' stelde ik lachend vast, maar merkte toen pas haar kleding op 'Je bent verliefd op een piraat?' vervolgde ik verbaasd. 'Je bent dus verliefd geworden op iemand die tot de groep behoort die mij net bijna gedood had' stelde ik lachend vast 'Jij wilt me nu niet ook dood hebben hè Lune?' vervolgde ik plagend.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 16:11 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lune Kate Stuward.

    'Je bent verliefd op iemand van dit eiland' stelde ze vast. 'Je bent verliefd op een piraat?' vroeg ze verbaasd. 'Je bent dus verliefd geworden op iemand die tot de groep behoord die mij net bijna gedood had' stelde ze lachend vast. 'Je wil me toch niet dood hebben hè Lune? vervolgde ze plagend. Ik liep rood aan en keek weg. 'Hij is echt heel lief, leuk en knap' zei ik glunderend. Telkens al ik het over hem had begon ik te glunderen en hij is anders dan al die andere piraten.' zei ik en ik eek haar weer aan waarna ik haar een speels duwtje gaf.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 16:20 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alicia Jones
    'Tuurlijk is ie anders!' antwoordde ik lachend 'Al die andere piraten zijn namelijk vrouwelijk of redelijk bejaard, logisch dat je deze jongen dus aantrekkelijker vind. Maar meid, hoewel ik het fantastisch vind dat je verliefd bent, denk ik dat Peter Pan en zijn vriendjes, inclusief Wendy, het wat minder gaan vinden als je daar vrolijk aan komt met het nieuws dat je een oogje op een piraat hebt...' Niet dat mij dat iets uit maakte, ze zou namelijk toch wel een vriendin van mij blijven, bij welke groep ze zich ook aan sluit. Ik was namelijk nog niemand op dit eiland tegen gekomen dit ik echt mocht. Behalve Curly dan, maar dat was meer omdat hij mijn leven gered had.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Meerminnenbaai
    "Maar ik weet wel hoe de meesten die hier rondlopen eruit zien en daaruit kan ik afleiden wie wie is", zegt Ryan op hetzelfde toontje. "En ik heb geen zin om terug te gaan naar Haak. Daar gebeurt nooit wat. Zelfs als Pan langskomt. Daar heb ik echt nooit wat te doen."

    [I wonder if it's real. Ik kan het nu niet goed zien. http://weheartit.com/entry/28916648]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 16:21 ]


    help