• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 3^

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Captain Hook

    Verdomt Pannetje, hij iriteerde me en maakte me misselijkmakend. 'IK WIL NU DAT IEDEREEN HET BOS INGAAT!' Schreeuwde hij luid waarna hij mijn eigen zwaart onder mijn kin zette. 'Nu tussen ons Hook. Nog een laatste wens?' Vroeg hij op dezelfde misselijkmakende toon. 'Val dood?' Opperde ik waarna ik mijn pistool onder mijn riem vandaan haalde en die op hem richte.


    |Ik ben verward met al die rollen op het rollentopic.|
    Peter Pan. | Strand.
    Ik sprong de lucht in en draaide een toertje om hem heen dan plaatste ik mijn voeten op zijn rug en duwde hem op de grond. "Volgens mij ben jij degene die valt, oude man." lachte ik en vloog toen door de bomen weg. "Wendy?"


    kindness is never a burden.

    [Ik ben er gister de hele avond niet geweest... dus ik ga het straks doorlezen en dan doe ik mee, als ik het dan snap ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wendy | Bos
    ''Eärwen! Rustig!'' zei ik, en legde een hand op haar schouder. ''Ik was eerst op het strand, maar de rest van de tijd was ik bij Faye en Alicia, verderop.'' zei ik.
    ''Wendy?'' hoorde ik heel vaag, en automatisch keek ik naar de lucht.
    ''Peter?'' riep ik zo hard als ik kon, en ik keek rond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lune Kate Stuward

    'Bye Pacu, ik ga Lune de rest tonen.' zei Gale. We lopen nog even door het indianenkamp. Daarna verlaten we het en lopen verder. 'Meerminnenbaai of de grotten?' vraagt hij glimlachend. 'Meerminnenbaai?' zeg ik vragend. Ik bekijk hem even en zie dat hij eigenlijk best wel knap is.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiger Lily ~ Indianenkamp

    "Sorry, ben niet echt vrolijk. Zullen we iets gaan doen, zoals.." Ik had willen zeggen langs The lost Boys, maar dat was het allerlaatste waar ik nu zin in had. Ik wou niet meer langs Peter, niet nu die meiden er waren. Ik was ze nu al zat, zonder dat ik ze eigenlijk leerde kennen. Ik kon niet bedenken wat we anders konden doen, dus ik keek een beetje beschamend naar Melrose.


    It's never gonna happen, Guys.

    Peter Pan.
    Ik vloog in de lichting van Wendy's stem en toen ik haar en enkele vriendinnen zag lande ik. "Wendy gelukkig. Ik dacht dat de piraten je mee hadden." zei ik opgelucht en keek naar haar vriendinnen. "Waar zijn de anderen? En de Lost Boys?"


    kindness is never a burden.

    Melrose | indianenkamp
    Ik keek haar vragend aan. ''Zoals wat?'' vroeg ik haar nieuwsgierig, aangezien ze halverwege haar zin stopte met praten.
    Ik pakte een tak dat naast me lag, en porde wat in het vuur zodat de takken wat beter gingen liggen. Vervolgens gooide ik de tak erbij, en zuchtte tevreden.

    Wendy | bos
    Ik glimlachte opgelucht toen Peter naast ons neer terecht kwam. Ik schudde mijn hoofd. ''Nee, ik ben in orde. Faye en Alicia zijn hier verderop, en de rest.. Geen idee.'' zei ik, en begon me nu wel zorgen te maken.
    ''Ik denk dat The Lost Boys bij hun boom zijn.''

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:31 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gabe Darser
    'Oke ma beloof me 1 ding. Leun niet te veel naar voor en vertrouw hen niet te veel.' zeg ik 'Ze zouden kunnen proberen je te verdrinken.'
    Ik kijk haar aan en neem haar dan mee over het eiland naar de baai.
    'Alsjeblief laat je niet verdrinken ok.' zeg ik met een glimlach en kijk haar warm aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    DSalvatorex schreef:
    [Ik ben er gister de hele avond niet geweest... dus ik ga het straks doorlezen en dan doe ik mee, als ik het dan snap ^^]


    [Anders moet je even verheldering of samenvatting vragen :D]

    Tiger Lily

    Ik hoor mijn moeder roepen. Ik excuseer me met handgebaren en vertel melrose zo dat ik moeder moet helpen. Ik loop terug naar de tent, waar moeder eten klaar staat te maken, zonder mokken begin ik haar te helpen. ik zie mijn moeder verassend kijken, maar ze houdt voor de rest haar mond. Gelukkig maar.

    [sorry xD ik moet echt mijn mama helpen xD dus moet ervandoor! Doeg]


    It's never gonna happen, Guys.

    Peter Pan.
    "Ik zal opzoek gaan naar Alicia en Freya. Gaan jullie naar het huis, goed." zei ik en steeg weer op ,"O, en doe alsof je de boel niet ziet." Hij vloog over de bossen. "Alicia! Freya!"


    kindness is never a burden.

    Lune Kate Stuward.

    'Oké ma beloof me één ding. Leun niet te veel naar voren en vertrouw hen niet te snel' zegt hij. 'Ze zouden kunnen je proberen te verdrinken.' vervolgt hij. Hij neemt me mee naar de baai. 'Alsjeblief laat je niet verdrinken ok.' zegt hij met een glimlach en hij kijkt me warm aan. 'Oké dat beloof ik' zeg ik en ik glimlach naar hem. Hij was echt zorgzaam.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gabe Darser
    'Lune, welkom in de meerminnenbaai.' glimlach ik en duw de laatste planten voor haar aan de kant. Een beetje verder in het water zie ik Chanel en haar vriendinnen..
    'Opletten.' fluister ik nog naar haar en loop samen naar de rand. 'Chanel, ik wil je voorstellen aan Lune.' roep ik naar de meerminnen. Chanel komt naar ons toegezwommen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    'Lune, welkom in de meerminnenbaai.' glimlacht hij en hij duwt de eerst planten aan de kant. 'Wauw' zeg ik en ik kijk met een glimlach rond. 'Opletten' fluistert hij en we lopen naar de rand. Ik hou zijn hand nog steeds vast en ik was plan hem ook nog niet los te laten. 'Chanel, ik wil je voorstellen aan Lune' zegt hij en een zeemeermin die blijkbaar Chanel heet komt naar ons toegezwommen. Ze glimlacht lief. 'Hey Lune' zegt ze zoet. 'Hey' zeg ik terug en ik kijk naar de andere zeemeerminnen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gabe Darser
    Ik hou Chanel goed in de gaten en kijk even naar Lune. 'Kom je mee zwemmen, Lune?' vraagt Chanel en kijkt Lune schijnheilig aan terwijl de andere meerminnen ook naar ons toe komen zwemmen. Ik kijk geschrokken naar Lune. Ik zie Ischa voorzichtig met haar hand naar Lune's enkel gaan en versta wat ze van plan is. 'Damn Isha, blijf van haar!' sis ik en trek Lune een beetje naar achteren. 'Sorry, liefje andere keer.' glimlacht Chanel en kijkt me even dreigend aan voor ze wegzwemt met haar vriendinnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [En toen was ik weer niet mee. Mag ik een samenvatting + plaatsen waar de groepen zich bevinden + waar Ryan heen kan?]


    help