• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.

meisjes
    Wendy: Aragog

Tink: HurtedHeart

Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie

Jongens
    Peter: ChildOfEvil

Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

Haak:
    WillNotLearn

Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)

Rollentopic

Kaart Neverland
    TOPIC 3^

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:46 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Eärwen ~ Boom van de lostboys

Nog steeds op antwoord van Katelyn afwachtend zuchtte ik en draaide me weer bij richting de boom, die er echt verlaten uitzag, Freya was er alweer vandoor gegaan, nog steeds rennend vanaf het strand.
    Ik hield van sprookjes, verhalen en de magie die ze met zich meedroegen, maar nu ik er midden in zat had ik meer gehoopt op dat het allemaal ook wat duidelijker was.
    ik spitste mijn oren toen ik een bekende stem leek te horen.
    ,,Alicia?" hopend op dat er dan tenminste nog een vriendin bij ons zou voegen was al een hele opluchting, dan waren we tenminste met z'n 3en, Katelyn, Alicia en ik.

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:37 ]

Credendo Vides

Jarvis schreef:
    (...)

[Yep. Meisje. Voor de duidelijkheid. XD Maar ik wil zoiets doen als dat iedereen weet dat ze verliefd is op een Lost Boy, maar dat ze dat niet wilt toegeven.]

|Zo typisch. xD I'm in. |

kindness is never a burden.

TheseWords schreef:
    Alicia Jones
    'Ja hoor' zei ik glimlachend 'Het gaat prima met mij... dankzij een van Peter's vrienden, die ene met die schattige krulletjes. Als hij er niet was, was ik nu waarschijnlijk mee naar het schip gesleurd.'

[STAY AWAY FROM CURLY. HE'S MINE. GRRRR. XD Okay, I don't like 1D, but Hazza remains cute forever. Ik heb een zwak voor groengeoogde jongens. Groengeoogde. Raar woord.]

help

Poeh schreef:
    |Laten het gewoon rustig houden nu. Denk goed na over wat je schrijft zo gaat het wel beter gaan.|

[Misschien is het ook slim niet al te korte stukjes neer te zetten en als je meerdere personages heb, dat in één post te zetten!Dus om deze post nuttig te maken]

Milena Ruby Night ~ Piratenschip
    Met een bloedende hand zit ik op het dek. Ik vraag aan een nutteloos piraatje om direct een verbanddoos te halen. Hoe kon ik me nou laten verwonden door zo'n ielig meisje? Ik kijk naar Madison, die aan de andere kant van het dek staat en zucht. Ik voelde me nooit eerder zo vernederd. Wat was er gebeurd? Was ik achteruit gegaan? Was ik niet zo goed meer als voorheen?

Tiger Lily ~Indianenkamp
    Ik keer terug naar huis. De rooksignalen worden dringender, maar ik moest echt het gevecht omzeilen. Hook is te gevaarijk, dat heeft mijn vader me meerdere keren verteld. Ik kom eindelijk aan in het kamp en laat me vermoeid in de tent neervallen. Deze dag was anders begonnen dan ik werkelijk wou.

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:36 ]

It's never gonna happen, Guys.

Poeh schreef:
    (...)

|Zo typisch. xD I'm in. |

Yeey! Ik pas het even in haar aanmelding aan. Is Curly nu al weg van het strand of niet?]

help

[Sorry, maar ik denk echt dat ik ga stoppen. Ik wordt hier namelijk echt gek van. Mensen die reacties plaatsen die nergens op slaan, reacties die volledig ooc zijn, mensen die praten onder de naam van een andere personage van dezelfde speler. Ik volg dit echt niet meer en dit is meer gestress dan dat het leuk is. Sorry]

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:38 ]

Keep your head up, keep your heart strong

|Curly zit in zijn huisje.|
    Curly.
    Het gevecht was voorbij, de vriendinnen waren gered. Ik zat op mijn bed en keek naar de tweeling die verveeld voor zich uit staarden. "Waar is" zei One. "Onze moeder?" vulde Two hem aan. "Waar is vader?" zuchtte ik.

[Extra: Ze heeft meerdere littekens en brandwonden verspreidt over haar hele lichaam en een brandmerk op haar schouderblad dat ze heeft gekregen toen ze klein was. Ze weet niet meer wat de reden daarvoor was.
    Ryan is ook verliefd op Curly, van de Lost Boys. Iedereen weet dat ze een zwak heeft voor één van de zes, maar niemand weet voor wie. Ze kan heel erg opvliegend reageren als je haar daarover begint te plagen.

Et voila]

help

|Laten we nu gewoon doen en stoppen met occ te praten. Dan moet het toch lukken? Niet weg gaan.|

Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Schip
    Ryan zucht even als ze weer aan dek komt en leunt over de balustrade om naar het water te kijken. Ze haalt haar dolk uit haar broekspijp en begint lusteloos wat in het gepolijste hout - dat nu al vol van haar, en andere krabbels staat - te krassen.

[@Poeh. Moet. Kunnen. Lukken. Maar. Je. Kent. Mij. Wilt er iemand Ryan gezelschap houden?]

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:44 ]

help

Slightly ~ Lost Boy
    'Weg allemaal.' brulde peter. Moest ik luisteren? Ja ik zal wel moeten. Ik wist als enige nog wat van mijn verleden de rest van de jongens niet. Ik pak mijn sabel en loop terug naar de boom. Als ik niemand meer zie loop ik er via de glijbaan in. Er zaten alleen meiden in, maar tink had gezegd dat ik bij de meiden moet kijken. Iemand moest ze to h beschermen.

I'm finally back, Finally after a Year break

xheart schreef:
    Lune Kate Stuward

'Dan heb je hier geluk. Hier ben je even vrij.' zegt hij zachtjes. Ik glimlach naar hem en kijk even naar het water. 'Jammer genoeg geldt dat niet voor mij.'. Ik kijk hem met medeleven aan. 'Waar moet ik je naartoe brengen? The lost boys? Of wil je een rondleiding?' vraagt hij. 'Een rondleiding is leuk' zeg ik blij en we komen aan bij het strandje. Hij helpt me uitstappen en ik glimlach dankbaar naar hem.

Gale Darser
    Ik neem haar hand weer vast en loop met haar door het bos. 'Ik toon je eerst het indianendorp. Ik wil je voorstellen aan een vriendin van me.' zeg ik en loop op haar tempo naar daar. 'He Pacu!' roep ik als ik Pacuatha verveeld voor het dorp zie zitten.

Aragog schreef:
    Wendy
    ''Ik weet het niet.'' zei ik zachtjes, en mijn stem trilde een beetje. Ik was bezorgd.. Wat als iemand gewond was? Ik wreef met mijn hand langs mijn gezicht, en keek nerveus om me heen.
    Het enigste geluid wat er te horen was, was het ruizen van de zee en het gefluit van de vogeltjes.
    Ik lachte zachtjes. ''Dat is Curly.'' zei ik tegen Alicia.

Alicia Jones
    'Dan ga ik die Curly straks maar even bedanken' antwoordde ik glimlachend, waarna ik één van mijn andere vriendinnen mijn naam hoorde roepen. 'Eärwen?!' riep ik terug 'Weet jij waar ze is, Wen?'

Keep your head up, keep your heart strong

Pacuatha
    Ik hoor Gale zijn stem en kijk vrolijk op. 'Hi Gale. En wie is dit?' vraag ik verbaast naar het meisje naast hem kijkend. 'Je vriendinnetje?' grinnik ik.

Wendy | bos
    Ik schudde zuchtend mijn hoofd. ''Ik weet van niemand waar ze zijn.'' mompelde ik gefrustreerd.
    Ik wou dat iedereen hier was, ongedeerd en blij.
    ''Eärwen?'' herhaalde ik Alicia, en ik draaide even een rondje terwijl ik zoekend om me heen keek.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''