• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.

meisjes
    Wendy: Aragog

Tink: HurtedHeart

Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie

Jongens
    Peter: ChildOfEvil

Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

Haak:
    WillNotLearn

Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)

Rollentopic

Kaart Neverland
    TOPIC 3^

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:46 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Luene Kate Stuward.|| Indianendorp.

Hij pakt mijn hand en we lopen door het bos. 'Ik toon je eerst het indianendorp. Ik wil je voorstellen aan een vriendin van me' zegt hij en we lopen naar het indianendorp. 'He Pacu' roept hij naar een meisje dat verveeld voor zich uit zit te kijken. Ik kijk even verlegen naar Gale. 'Hi Gale. En wie is dit?' vraag ze verbaast. 'Je vriendinnetje?' grinnik ze. 'Ik ben Lune' zeg ik verlegen.

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:51 ]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

{Wow wait.. Wat is er gebeurt? Zijn Pannetje en Hook nogsteeds aan het vechten (I just like the name Pannetje XD)}

Don't be like the rest of them, darling

LostMagic schreef:
    Pacuatha
    Ik hoor Gale zijn stem en kijk vrolijk op. 'Hi Gale. En wie is dit?' vraag ik verbaast naar het meisje naast hem kijkend. 'Je vriendinnetje?' grinnik ik.

[Ik ga eten. Sorry voor de ooc, maar dit soort dingen mag je toch wel melden? Toch? Trouwens, Ryan is lonelyyyyy! Ze is zo eenzaam zonder iemand. Radeloos. En verloooooren! Lene, je zou dit liedje moeten kennen.]

help

Mensen, zet even achter je naam wat je locatie is. Ik denk dat het inderdaad een stuk overzichtelijker wordt, dan. ;D

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Gale was niet echt geliefd in het indianenkamp toch?]

Tiger Lily ~Indianenkamp

Ik hoor buiten de tent iemand roepen naar mijn zus. Als ik naar buiten loop, zie ik Gale aankomen. "Wat doe jij hier?" sis ik hem toe. "Je mag hier niet komen! Piraten zijn hier niet toegestaan. Ga lekker ergens dingen wegroven ofzo, dat doe je toch zo graag met je vader?" Ik zie hem hand in hand lopen met een meisje dat ik nog nooit heb gezien. Nog één van Peters aanhangels? Ik moet moeite doen om niet te huilen, wat had ik toch vandaag? Waarom had ik zo'n rotdag! Mijn zus lijkt hem aardig te vinden. Ik geef mijn verzet tegen hen op. "Veel plezier, zus. Met wat je ook gaat doen" Teleurgesteld keer ik terug naar mijn tent. Waarom ging altijd alles voor haar vlekkeloos en zat ik altijd in de problemen?

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:52 ]

It's never gonna happen, Guys.

Aragog schreef:
    Mensen, zet even achter je naam wat je locatie is. Ik denk dat het inderdaad een stuk overzichtelijker wordt, dan. ;D

[Wiee! Somebody likes me idea. Ik twijfel of ik een mannelijke piraat ga maken. Maar dat doe ik dan waarschijnlijk als ik terug ben van kamp. EN DAN NU. Jaja, ik hou al op. Iedereen die mij een beetje kent weet dat RPG zonder OOC voor mij onmogelijk is...

RYAN IS STILL LOOOONELY.]

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:52 ]

help

|Wil iemand me zeggen wanneer ik moet reageren want ik weet niet wat er gebeurt... Dat was mijn laatste occ post|

kindness is never a burden.

WillNotLearn schreef:
    {Wow wait.. Wat is er gebeurt? Zijn Pannetje en Hook nogsteeds aan het vechten (I just like the name Pannetje XD)}

Don't be like the rest of them, darling

[Elbrich, iedereen is nu ergens anders en Hook en Peter zijn de enige die nog vechten, op dezelfde plek als net :3]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Poeh schreef:
    |Wil iemand me zeggen wanneer ik moet reageren want ik weet niet wat er gebeurt... Dat was mijn laatste occ post|

Als je na het gevecht niets meer gezegd heb ben je in de boom
    WillNotLearn schreef:

Jullie zijn de enige die aan het vechten nog zijn

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:55 ]

Pacuatha
    Ik kijk met opgetrokken wenkbrauwen naar de weglopende Tiger Lily.
    'Sorry voor mijn zus maar serieus. Gale is dat je vriendinnetje?' Ik glimlach.
    Nee ik ben niet jaloers of zo. Gale is gewoon één van mijn beste vrienden.

Gale Darser
    'Nee.' zeg ik zachtjes en ik zie hou Pacu begint te lachen. Ik kijk haar raar aan en kijk dan naar Lune. 'Heb ik iets raars gezegd of zo?'

[Ik moet gaan, stad in enzooo]

Keep your head up, keep your heart strong

Lune Kate Stuward

'Sorry voor mijn zus maar serieus. Gale is dat je vriendinnetje?' vraagt ze. 'Nee' zegt hij zacht en het meisje begint te lachen. 'Heb ik iets raars gezegt?' vraagt hij aan mij. Ik haal mijn schouders op. Ik kijk even om me heen. Het zag er best leuk uit.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Milena Ruby Night ~Piratenschip

Ik ga verveeld naast Madison zitten als mijn hand eenmaal verbonden is. "Dat ging niet zo goed he?" Ik baal, enorm. En de enige waar ik dat mee kan delen in Madison. Ondanks mijn opvliegers soms heb ik haar nog nooit weggejaagd. En ik prijs mezelf gelukkig dat ze zich niet zo snel laat opfokken. Zuchtend leg ik mijn hoofd op de reling. Ik had gefaald vandaag, niet eens een beetje mijn best gedaan. Hook is nog steeds niet terug van zijn gevecht met Pan en ik hoop vurig dat het hem dit keer wel lukt, ondanks dat het al vele keren mislukt is.

Tiger Lily ~Indianendorp
    Ik kan niet blijven zitten in de tent. Moeder stuurt me eruit en chagrijnig ga ik naast het vuur zitten. Wat ik allemaal vandaag had meegemaakt, wist ik niet zo goed. Ik wist alleen dat ik het niet leuk vond. Ik kijk met een zucht om me heen, het was stil in het kamp. Fijn, een beetje afleiding zou het hem dus ook niet worden.

* Zijn er nog indiaantjes waar Tiger Lily mee kan babbelen :)