• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.

meisjes
    Wendy: Aragog

Tink: HurtedHeart

Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie

Jongens
    Peter: ChildOfEvil

Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

Haak:
    WillNotLearn

Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)

Rollentopic

Kaart Neverland
    TOPIC 3^

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:46 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

{kan iemand Eärwen ergens bij betrekken? want ik weet nu ook even totaal niet meer waar ik ben...}

Credendo Vides

xheart schreef:
    Lune Kate Stuward

'Sorry voor mijn zus maar serieus. Gale is dat je vriendinnetje?' vraagt ze. 'Nee' zegt hij zacht en het meisje begint te lachen. 'Heb ik iets raars gezegt?' vraagt hij aan mij. Ik haal mijn schouders op. Ik kijk even om me heen. Het zag er best leuk uit.

Gale Darser
    'Puca wat is er?' ze schud haar hoofd en kijkt dan naar Lune.
    'Je bent niet van hier he? Ik zie je zo rondkijken.' glimlacht ze.
    'Nee Lune is hier nog maar net.' antwoord ik. 'Wil je rondkijken?' vraag ik dan aan Lune.

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:06 ]

Poeh schreef:
    Peter Pan.
    Ik trok het zwaard uit zijn hand en vloog terug de lucht in. "IK WIL NU DAT IEDEREEN HET BOS INGAAT!" schreeuwde hij luid. En plaatste het zwaard onder Hooks kin. "Nu tussen ons Hook. Nog een laaste wens?"

Captain Hook

Verdomt Pannetje, hij iriteerde me en maakte me misselijkmakend. 'IK WIL NU DAT IEDEREEN HET BOS INGAAT!' Schreeuwde hij luid waarna hij mijn eigen zwaart onder mijn kin zette. 'Nu tussen ons Hook. Nog een laatste wens?' Vroeg hij op dezelfde misselijkmakende toon. 'Val dood?' Opperde ik waarna ik mijn pistool onder mijn riem vandaan haalde en die op hem richte.

Don't be like the rest of them, darling

[Melrose heeft niks te doen? :3]
    Madison | Piratenschip
    Ik schudde mijn hoofd, terwijl ik een norse uitdrukking had. ''We krijgen ze nog wel, maar we moeten geduld hebben. Het beste is toeslaan als ze slapen.'' zei ik nadenkelijk. ''Of als ze alleen zijn, maar dat gebeurt bijna nooit, denk ik.'' zuchtte ik, en keek even naar de blauwe lucht, waar af en toe een verdwaald wolkje voorbij waaide.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Wendy | bos
    ''Eärwen?'' riep ik, en ik liep van Alicia en Faye weg, tussen de bossen door. ''Eärwen?'' herhaalde ik mezelf, en ik duwde wat takken opzij. Zoekend keek ik om me heen. Wat een begin van de dag.. Takjes knakten door mijn voeten, maar ik besteedde er geen aandacht aan.

Lune Kate Stuward

'Puca wat is er?' vraagt Gale, ze schud haar hoofd en kijkt me dan aan. 'Je bent niet van hier he? Ik zie je zo rondkijken.' glimlacht Gale. 'Ja, jammer genoeg woon ik hier ver vandaan' zeg ik en ik glimlach naar hem.

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:13 ]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

[Tiger Lily zit bij het vuur! Kom jij naar mij toe? Want ik weet niet zo goed hoe ik naar jou toe moet komen xD]

Milena Ruby Night - Piratenschip
    Madisons ideeën bevallen me wel en ik knik instemmend. Dat ze zo positief kon blijven, dat waardeerde ik zeer aan haar. Ik kijk uit over het golvende water, wat telkens opnieuw tegen de boot aanduwt. Last van zeeziekte heb ik nooit gehad. Ze beweren zelfs dat ik midden op zee geboren ben, maar van mijn ouders weet ik niets meer. Het waren piraten, sterke piraten. Maar dat was alles wat ik van ze wist.

It's never gonna happen, Guys.

[foutje?]

|Wat is er gebeurd want ik was naar de bakker?|

kindness is never a burden.

Gale Darser
    'Bye Pacu, ik ga Lune de rest tonen.' zeg ik en glimlach naar Lune.
    Ze is echt prachtig. Ik loop even door het indianenkamp met haar maar ga dan snel weg aangezien ze mijn aanwezigheid niet echt op prijs stellen.
    'Meerminnenbaai of de grotten?' glimlach ik.

Melrose | Indianenkamp
    Verveeld sjokte ik over het kamp, en zag rook de lucht in stijgen. Nieuwsgierig liep ik naar de plek waar het afkomstig van was, en kwam uiteindelijk aan bij het vuur. Ik zag Tiger Lily, en ging zwijgend bij haar staan terwijl ik naar het vuur keek. ''Wat is er aan de hand?'' vroeg ik.

Freya. | Diep in het bos
    Ik dwaalde wat rond en wist bij god niet waar ik was. Overal waar ik keek stonden bomen, bomen en nog eens bomen. "Hallo?!" gilde ik.

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:20 ]

kindness is never a burden.

Tiger Lily

"Moet er iets aan de hand zijn" vroeg ik bot. "Nee hoor, alles is prima!" maar de spot druipte van mijn stem af. Ik bedacht me later, ik wilde niet dat Melrose weg ging. "Sorry, dat was niet zo bedoelt. Ik heb gewoon een rotdag vandaag, wil het er niet over hebben!" Ik staar nog steeds in het vuur.het is gemaakt van het hout dat Pacu heeft verzameld. Een beetje schuldig kijk ik ernaar, ik zou morgen wel hout verzamelen.

It's never gonna happen, Guys.

Poeh schreef:
    |Wie is Pan nu?|
    Freya. | Diep in het bos
    Ik dwaalde wat rond en wist bij god niet waar ik was. Overal waar ik keek stonden bomen, bomen en nog eens bomen. "Hallo?!" gilde ik.

Jij toch? ._. huh? :'D

Melrose | indianenkamp
    Ik keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan, en ik nam plaats op éen van de boomstronken die op de grond lagen, bedoelt als bankjes. ''Dán niet toch.'' mompelde ik, en staarde gefascineerd naar het vuur. Ik kon er wel uren naar kijken.

Eärwen

vanuit het bos leek ik een bekende stem te horen, maar het was dit keer niet Alicia.
    ,,Wendy?" riep ik terug.
    Lukraakt begon ik de kant van het geluid op te lopen tot ik al snel een aantal meter van me vandaan een takje hoorde knakken waardoor ik me met een ruk omdraaide om daar Wendy te zien staan.
    ,,Eindelijk iemand gevonden." opgelucht haalde ik adem en liep naar haar toe. ,,waar heb jij al die tijd uitgehangen? ik zag je wegvliegen met Peter, toen gingen Katelyn en ik het bos in om de lostboys te zoeken, maar die waren er niet en nu ben ik Katelyn kwijt en... en..."
    Ik kon even niet meer uit mijn woorden komen, denkend aan alle problemen waarin iedereen misschien wel terecht was gekomen.

Credendo Vides