• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.

meisjes
    Wendy: Aragog

Tink: HurtedHeart

Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie

Jongens
    Peter: ChildOfEvil

Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

Haak:
    WillNotLearn

Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)

Rollentopic

Kaart Neverland
    TOPIC 3^

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:46 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Curly.
    Ik slikte zachtjes en wees naar het mes. "Zou je die kunnen wegdoen?" vroeg ik zacht. Zelf gooide ik het mes een eindje verderop om aan te tonen dat ik niks van plan was. Stierf ik nu dan was het als een echte heer.

|xD Poedinng. <3|

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 15:10 ]

kindness is never a burden.

xheart schreef:
    Lune
    Hij schud zijn hoofd en leid me weg van de baai. 'Als je terugkomt naar hier, kom dan niet alleen oke? Vraag het dan aan Peter of één van de jongens.' zeg hij. 'Anders zouden ze je wel zonder pardon het water insleuren en niemand kan je helpen dan.'. 'Oké' zeg ik en zijn shirt los. Ik zag een boomstam op een openplek en ging erop zitten.

Gale Darser
    'Ehm, ik zie je wel weer he.' zeg ik en ga even met mijn hand door mijn haar.
    Ik kijk even naar Lune die op de boomstam zit. Ze is prachtig maar ook o zo onschuldig. Ik zucht. 'Dan ga ik maar weer naar mijn gevange- ehm schip.' mompel ik.

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 15:13 ]

[POEDDIIIING! Ik zeg ook altijd Poeding. *high-five*!]

Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Bos
    "Gewoon omdat ik een meisje ben, wil nog niet zeggen dat je me als een dame moet behandelen. Wat is dat toch met jongens? In mijn hele leven heb ik nog maar één keer tegen één gevochten. En dat was voor de lol", mompelt Ryan verveeld, maar ze steekt haar mes weg en trekt een wenkbrauw op naar Curly, gewoon om zichzelf een houding te geven, dat ze niets doms gaat zeggen of doen. "Waar is de rest van je vriendjes?"

help

[Leentje, is LostMagic echt je zus? Ik zou echt nooit van mijn leven q aan een van mijn zussen tonen... xd Mja, die zijn dan ook 20 en 22.]

help

Lune Kate Stuward.

'Ehm, ik zie je wel weer he.' zegt hij en hij gaat met zijn hand door zijn haar. 'Dan ga ik maar weer naar mijn gevange- ehm schip.' mompelt hij. 'Wacht' zeg ik snel en ik sta op. Ik loop naar hem toe en geef hem een kusje op zijn wang. 'Dankje' zeg ik lief en ik glimlach.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Jarvis schreef:
    [Leentje, is LostMagic echt je zus? Ik zou echt nooit van mijn leven q aan een van mijn zussen tonen... xd Mja, die zijn dan ook 20 en 22.]

|Jup, ze heet Lize en is 2 jaar ouder -15 dus- Zij heeft Q gevonden en ik heb het gepikt. xD Ik het niet zusje :P |

Eärwen

,,kom, dan gaan we naar de boom van de lostboys." zeg ik tegen Wendy terwijl ik haar zachtjes meetrek, ik neem aan dat Peter Alicia en Freya snel vind en dan zal hij ze ongetwijfeld ook wel naar de boom brengen, toch?
    Even dacht ik dat we alweer verdwaald waren, maar al snel kreeg ik de grote boomhut alweer in de gaten. ,,we zijn er." zeg ik tegen niemand in het bijzonder.

Credendo Vides

{Haha, ik zou het ook nooit aan mn zussen laten zien (Maar die zouden er ook niets aan vinden) Mijn nicht zit wel op Q ^^}

Don't be like the rest of them, darling

Gale Darser
    Ik kan niet voorkomen dat er een brede glimlach op mijn gezicht terecht komt.
    'Dag Lune.' zeg ik met nog steeds die glimlach en na een aarzeling, knuffel ik haar even. Dan zwaai ik nog even en draai me om om naar mijn roeibootje te lopen.

[ehm Jarvis... lene kent dit door mij ...]

| (: Ik geef geen high-fives :P |
    Curly. | Bos bij de meerminnenbaai.
    Ik krabbelde overeind en stak mijn hand uit naar het meisje die op de grond lag. Toen bedacht ik me dat ze dat misschien niet wilde en trok mijn hand terug. "Ik ben opzoek naar Wendy's vriendinnen." zei ik. Ik kon mezelf wel op het hoofd slaan. Nu gaat ze het aan Hook vertellen, dan gijzelen ze hen en dan moet Peter hen weer komen redden. "We -uh spelen verstoppertje!" probeer ik me te redden.

WillNotLearn schreef:
    {Haha, ik zou het ook nooit aan mn zussen laten zien (Maar die zouden er ook niets aan vinden) Mijn nicht zit wel op Q ^^}

[HAAAAK! JE BENT TERUG! Ryan is weggesneaked van je schip.]

help

The Twins.
    Toen de tweeling mensen hoorden renden ze meteen naar boven. "Wendy?" vroeg One. "Peter?" vroeg Two.

|@WillNotLearn, heb je nog goeie filmpjes van Finn/Jack?|

Jarvis schreef:
    (...)

[HAAAAK! JE BENT TERUG! Ryan is weggesneaked van je schip.]

{Hmm.. Ryan who? XD}

Don't be like the rest of them, darling