• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 3^

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alicia Jones
    Zuchtend liet ik me tegen één van de bomen vallen. Fijn dit, ik was weer eens alleen gelaten doro Wendy... De vorige keer was het nog niet zó erg, toen was ik nog samen met Freya, maar nu was ik echt helemaal alleen. Alleen op een eiland waar ik niks vanaf wist. 'WEN?!' riep ik nog een keer, maar eigenlijk wel wetend dat het deze keer nutteloos zou zijn. Dat was dat toch met mij en alleen zijn op dit eiland... Normaal was ik nooit alleen, maar nu leek het wel een gewoonte te worden.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lune Kate Stuward

    Een brede glimlach komt op zijn gezicht. 'Dag Lune.' zegt hij glimlachend. 'Doe!' zeg ik en ik glimlach. Hij knuffelt me nog even en zwaait dan. Daarna loopt hij weg. Ik zucht en begon te lopen. Ik keek nog even om en ik liep verder het bos in. Ik zag Alicia tegen een boom aanzitten en ging naast haar zitten. 'Hey' zei ik.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 15:30 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [-.- IEDEREEN geeft high-fives. Het is ONMOGELIJK om geen high-fives te geven.]

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Bos
    Ryan krabbelt overeind en kijkt Curly indringend aan. "Ik ben op zoek naar Wendy's vriendinnen."
    "Ach zo", zegt ze geamuseerd.
    "We -uh spelen verstoppertje!", probeert hij zich te redden. Ryan trekt een wenkbrauw op en kruist haar armen, waarbij ze met haar ene hand haar dolk vasthoud en op haar arm tikt met het lemmet.
    "Ach zo", zegt ze opnieuw. "En ben je zoeker of verstopper?"


    help

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Hmm.. Ryan who? XD}


    [Beckett. xd Da's haar achternaam. Ik wilde eerst Norrington nemen, maar Beckett klinkt cooler.]


    help

    Gale Darser
    Ik stap terug in het roeibootje en roei voor de 2de keer vandaag terug naar het schip. Na een tijdje ben ik bij het schip en ga aan boord. Smee maakt het bootje weer vast en ik loop naar mijn kamer. Ik heb mijn vader nog niet gezien vandaag.
    Tjah. Misschien maar beter ook. Ik zie Lune's oude kleren nog op mijn bed liggen en vouw ze op. Daarna steek ik ze in de kleerkast en ga even op mijn bed liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jarvis schreef:
    (...)

    [Beckett. xd Da's haar achternaam. Ik wilde eerst Norrington nemen, maar Beckett klinkt cooler.]


    {Owwwhh.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    | Wel ik doe het niet. (: |
    Curly. | Bos bij de meerminnenbaai.
    "Zoeker," zei Curly en zuchtte toen. Hij kon toch onmogelijk zeggen,'Hey, we zijn Wendy's vriendinnen kwijt! Ze kunnen allang dood zijn, help je mee zoeken?' Curly ging zijn mes weer halen en stak het weg. "Nou, piraat-die-ik-niet-ken-en-geen-dame-is, ik moet weer gaan, anders verlies ik."


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    |@WillNotLearn, heb je nog goeie filmpjes van Finn/Jack?|


    {Sure ^^

    1...
    2...
    3...}


    Don't be like the rest of them, darling

    /

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 15:44 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    Alicia Jones
    Na erachter gekomen te zijn dat Wendy me echt niet hoorde, of het te druk had om mij antwoord te geven, besloot ik maar op te staan en zelf op zoek te gaan naar een plek waar ik in ieder geval veilig was voor de piraten. Hoewel ik me net heel goed tegenover die piraten kon redden had ik geen zin om weer met één in gevecht te komen. Want misschien zou het deze keer een stuk minder goed aflopen.


    [Lune was naast je komen zitten...]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Poeh schreef:
    | Wel ik doe het niet. (: |
    Curly. | Bos bij de meerminnenbaai.
    "Zoeker," zei Curly en zuchtte toen. Hij kon toch onmogelijk zeggen,'Hey, we zijn Wendy's vriendinnen kwijt! Ze kunnen allang dood zijn, help je mee zoeken?' Curly ging zijn mes weer halen en stak het weg. "Nou, piraat-die-ik-niet-ken-en-geen-dame-is, ik moet weer gaan, anders verlies ik."


    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Bos
    Ryan grinnikt even. "Wat? Denk je dat ik je zomaar ga laten gaan?", vraagt ze spottend. "Ik help je graag zoeken naar Wendy's vriendinnen. Wees daar maar zeker van."


    help

    xheart schreef:
    (...)

    [Lune was naast je komen zitten...]


    oh, sorry, niet gelezen! Ik ga het nu gelijk even aanpassen


    Keep your head up, keep your heart strong

    xheart schreef:
    Lune Kate Stuward

    Een brede glimlach komt op zijn gezicht. 'Dag Lune.' zegt hij glimlachend. 'Doe!' zeg ik en ik glimlach. Hij knuffelt me nog even en zwaait dan. Daarna loopt hij weg. Ik zucht en begon te lopen. Ik keek nog even om en ik liep verder het bos in. Ik zag Alicia tegen een boom aanzitten en ging naast haar zitten. 'Hey' zei ik.


    Alicia Jones
    Even keek ik verbaasd naast me toen ik iemand tegen me hoorde praten, maar toen ik zag dat het Luna was verscheen er een glimlach op mijn gezicht. 'Heejj' zei ik glimlachend terwijl ik haar een knuffel gaf. 'Waar ben jij geweesd sinds... uhm, sinds we hier in dit rare fantasieland aan zijn gekomen?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    | xD Eliza's lach is echt aanstekelijk. |
    Curly. | Bos bij de meerminnenbaai.
    Curly schudde meteen zijn hoofd. "O nee, dat is niet nodig." zei hij en liep terug naar de zeemeerminnenbaai.


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    | xD Eliza's lach is echt aanstekelijk. |



    {xD I Know,

    If you wanna waste your time,
    watch a little video of mine.
    Jacksgap,
    Jacksgap,
    five minutes of your life that you won't get back.}


    Don't be like the rest of them, darling