• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 3^

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    | Don't think it's real. Harry staat er lijkt groter dan Lucy. |
    Curly. | Meerminnenbaai.
    "Goed dan," zei Curly brommend. "Maar als je word aangevallen zoek je het zelf uit." Curly zwaaide Isha uit en zette de zoektocht verder. "Laten we kijken of ze in het indianenkamp zijn."

    |Moet weg.|


    kindness is never a burden.

    [Hee! Ben weer terug :O Wat heb ik gemist?}


    It's never gonna happen, Guys.

    [NIET GAAAAAAAAAAAAAN!]

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Meerminnenbaai
    "Oh, nee. Ik laat me gewoon dood steken, dan ben je van me af. Zie ik eruit alsof ik me zomaar laat doen?", zegt Ryan terwijl ze met haar ogen rolt. Ze komt overeind en volgt Curly.


    help

    [Bye]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward.

    'Tuurlijk is ie anders!' antwoordde ze lachend. 'Al die andere piraten zijn namelijk vrouwelijk of bejaard, logisch dat je deze jongen dus aantrekkelijk vind. Maar meid, hoewel ik het fantastisch vind dat je verliefd bent, denk ik dat Peter Pan en zijn vriendjes inclusief Wendy, het wat minder gaan vinden als je daar vrolijk aankomt met het nieuws dat je een oogje op een piraat hebt...' zei ze. Ik knikte. 'Weet ik, maar hij is echt heel lief en is liever geen piraat' zei ik. Ik stond op en klopte de jurk af. 'Waar zijn The Lost Boys?' vroeg ik en ik keek om me heen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alicia Jones
    'Ik heb geen idee' antwoordde ik terwijl ik mijn schouders op haalde. 'Want Wendy en Peter hebben namelijk de geweldige gewoonte om steeds met zijn tweëen weg te lopen en mij en de anderen op verschillende plekken alleen te laten. Ze zouden naar hun boom gaan ofzo, maar aangezien ik alleen de plekken van het eiland ken waar ik zelf naartoe ben gelopen heb ik er geen idee van waar dat is'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Eärwen~ Bij de Lostboysboom

    samen met Wendy liep ik rondjes om de boomhut heen.
    ,,Hallo?" alsof het dit keer wel wat hielp, toen ik hier met Katelyn was kregen we geen enkele reactie, maar misschien nu met Wendy, aangezien het hier allemaal om Wendy leek te draaien hoopte ik op een reactie.
    na nog een paar keer geroepen te hebben liet ik me op een gevallen boomstronk zakken, pakte een klein pennetje uit mijn binnenzak, deed mijn ketting af en begon te schrijven in het kleine boekje dat ik altijd dicht bij mijn hart droeg.


    Credendo Vides

    Lune Kate Stuward.

    'Ik heb geen idee' antwoordde ze terwijl ze haar schouders ophaalde. 'Want Wendy en Peter hebben namelijk de geweldige gewoonte om steeds met zijn tweeën weg te lopen en mij en de andere op verschillende plekken alleen te laten. Ze zouden naar hun boom gaan ofzo, maar aangezien ik alleen de plekken van het eiland ken waar ik zelf naartoe ben gelopen heb ik er geen idee van waar dat is' zei ze. 'Nou dan gaan we zoek' zuchtte ik en ik trok haar overeind. Ik liep een eindje op en wachtte totdat ze kwam.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Wil je alsjeblieft niet heel mijn reactie willen kopiëren? Dan moet ik namelijk eerst een heel stuk van wat ik zelf geschreven heb lezen voor ik één zinnetje van jouw tekst te lezen krijg]

    Alicia Jones
    Zuchtend stond ik op, om naar haar toe te lopen. 'Nou, welke kant moeten we op?' vroeg ik 'Ik heb namelijk geen zin om weer te verdwalen of weer een piraat tegen te komen. Hoewel die, nu ik jou bij me heb, vast ineens veel liever gaan doen' vervolgde ik plagend. 'Heeft meneer de piraat je misschien het eiland laten zien?'

    Nibs
    Toen ik een meisje hoordde roepen besloot ik naar boven te gaan. 'Hoi Wendy' zei ik, boven aangekomen, waarna ik me op het andere meisje richtte en heel beleefd mijn hand naar haar uit stak. 'Hoi' zei ik glimlachend 'Ik ben Nibs'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lune Kate Stuward

    Ik gaf haar een zacht duwtje. 'Nou zegt, hij was ECHT heel lief' zei ik. 'Mmm als we omhoog vliegen kunnen we het misschien zien' zei ik en ik dacht aan iets leuks. Ik dat aan Gale en i vloog omhoog. Ik pakte Alicia haar hand en trok haar mee omhoog. 'Hoe ziet dat er eigenlijk uit?' vroeg ik.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alicia Jones
    'Weet ik niet' antwoordde ik 'Heeft Wendy niet een keer in één van haar sprookjes over een boomhut verteld?' Volgens mij kon ik me nog wel vaag zoiets herringeren 'Dan denk ik dat we daar naar opzoek moeten gaan'


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Is er nog iets gezegt tegen Wendy, Melrose of Madison? ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Is er nog iets gezegt tegen Wendy, Melrose of Madison? ;D]


    Wendy was geroepen door Alicia, die je weer achter hebt gelaten haha, maar die werd gelukkig door Lune gevonden en daarna zei Nibs hoi tegen haar toen hij de "deur" van de boom voor haar en haar vriendin open kwam doen


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lune Kate Stuward

    'Ja een boom ofzo met valkuilen?' gok ik en ik vlieg een stukje naar het Oosten. 'Kijk daar is het!' zeg ik blij en ik wijs naar een boom. Ik trek haar mee en kijk even naar de zee. Dan kijk ik naar het schip.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aragog schreef:
    [Is er nog iets gezegt tegen Wendy, Melrose of Madison? ;D]


    Ik probeer al een tijdje weer in te vallen,alleen wist niet hoe, dus ik kan hoi zeggen tegen Madison?


    It's never gonna happen, Guys.