• Hallo alle harry potter fans. Geïnspireerd door het Quidditch topic zijn Frankenstein en ik van plan om een Quidditch meeting te houden. We weten nog niet waar of wanneer, maar het moet een plaats zijn met een grasveld of iets in de buurt. Natuurlijk is het ook de vraag of er genoeg mensen zijn die mee willen doen. We moeten minimaal 15 deelnemers hebben, de zeven normale spelers van elk team en de snitch.

    Wie er komen:
    Frankenstein
    AlexisCastle
    Freerunner

    Hoe we dit gaan doen:
    Ik denk dat iedereen wel snapt dat we niet echt op bezems kan gaan vliegen, maar je hebt in Amerika dus het spel muggle quidditch wat we willeng aan doen. We kunnen vast wel ergens een sportveld of grasveld regelen, dan kunnen we ook wel een paar bezems regelen, het hoeven denk ik niet meteen van die echte bezems te zijn, gewoon bezems die je thuis ook gebruikt lijken me ook gewoon goed. Dan zorgen we gewoon voor een paar ballen, en hoepels waar alles doorheen moet worden gegooid.

    Plaats:
    We weten dus nog niet waar we het gaan houden, als iemand een goed voorstel heeft, of een idee heeft van een plek waar we dit kunnen houden, we staan open voor voorstellen. Ik ben zelf ook best bereid om naar een sportclub ofzo te bellen om te vragen of we gebruik mogen maken van een veld.

    Mogelijke plaatsen:
    Zutphen
    Hengelo
    Den Bosch
    Groningen

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 0:26 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    De plaats ligt er een beetje aan waar iedereen woont (:

    I join :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hmm het lijkt me heel leuk om te komen maar het ligt wel aan de plaats natuurlijk :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ushio schreef:
    Hmm het lijkt me heel leuk om te komen maar het ligt wel aan de plaats natuurlijk :')

    Waar woon je dan?? (:

    Ik zou graag willen, als de locatie en datum kan, maar hoe wil je dit gaan doen? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Frankenstein schreef:
    (...)
    Waar woon je dan?? (:


    Haarlem. :') Dat is vlak bij Amsterdam.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Symphonia schreef:
    Ik zou graag willen, als de locatie en datum kan, maar hoe wil je dit gaan doen? :3

    Ja nou we dachten meer van; Laten we eerst es kijken of er überhaupt genoeg belangstelling is en waar iedereen dan woont en dan zien we wel verder haha ;$

    Let me know als je erachter bent gekomen hoe je kan vliegen op een bezem.


    -

    Als je weet hoe dat dan gedaan kan worden wil ik best meedoen. Ik heb toch nog zo'n ticket liggen om een dag vrij te reizen (tot 12 augustus maar geldig! dus daarna kan ik niet meer).
    Maar ik zou wel mee willen doen mits ik weet of ik dan een bezem moet meenemen of wat je eigenlijk wilt doen.
    Een fanmeeting lijkt me namelijk makkelijker, hoewel dit eigenlijk leuker klinkt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Iemand een voorstel voor een plaats? Ik zet alle ideeën wel even op een rijtje


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik doe mee, lijkt me echt geniaal.
    altijd al quidditch willen spelen :)

    maar moeten we dan serieus met die bezem zeulen?? ;)


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life.

    Ik zou wel willen. Maar ik woon dichtbij den Bosch en jullie plaatsen zijn ver weg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    vette Shit super lache dit idee!
    ik zou graag mee willen doen
    jammer dat Zutphen en Hengelo niet bepaalt naast de deur liggen.
    an het niet dichter bij? den Bosch bijv.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:38 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Het lijkt mij ook wel grappig, maar het ligt idd aan datum en plaats. En ik woon in Friesland, dus voor mij wordt dat lastiger...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Illusie schreef:
    Het lijkt mij ook wel grappig, maar het ligt idd aan datum en plaats. En ik woon in Friesland, dus voor mij wordt dat lastiger...

    Ja ik woon in Groningen, dus ik weet niet eens of ik zelf überhaupt mag (cat)