• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 3^

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jarvis schreef:
    [IK BEN NIET MEEEEEEEEE. Waar is wie? Als ik het zo goed lees is de helft van de piraten op het strand... Toch? Helup!]


    De piraten die nu gespeeld worden -behalve vetje- zijn op het strand aan het vechten met een paar lost boys en Alicia. De andere vriendinnen van Wendy en Wendy zelf zijn, volgens mij, het bos in gevlucht. De indianen zijn gewoon op de indianenpost


    Keep your head up, keep your heart strong

    |De Twins hebben via Freya gereageerd op de eerste pagina.|


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    |De Twins hebben via Freya gereageerd op de eerste pagina.|


    dat is echt onwijs irritant, als je mensen via elkaar laat reageren. Dan is het logisch als bepaalde dingen niet meer te volgen zijn ja


    Keep your head up, keep your heart strong

    Gale Darser
    Ik glimlach naar haar. 'Dan heb je hier geluk. Hier ben je even vrij.' zeg ik zachtjes 'Jammer genoeg geldt dat niet voor mij.' 'Waar moet ik je naartoe brengen? The lost boys? Of wil je een rondleiding?' vraag ik. Ik wil niet terug naar het schip. Het is mijn persoonlijke gevangenis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Misschien kan je gewoon je locatie naast je personage schrijven? Dat doe ik ook bij sommige van mijn RPG's, en het is direct een heel stuk overzichtelijk.]


    help

    [Neeee, Wendy is ook op het strand, alleen verschuilt zich achter wat bosjes.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Peter Pan.
    Ik trok het zwaard uit zijn hand en vloog terug de lucht in. "IK WIL NU DAT IEDEREEN HET BOS INGAAT!" schreeuwde hij luid. En plaatste het zwaard onder Hooks kin. "Nu tussen ons Hook. Nog een laaste wens?"


    kindness is never a burden.

    [Ugh, screw this.

    Peeps, zullen we een tijdsprong maken naar de avond ofzo? Dat we klaar zijn met het vechten? D: Want dit is een zooitje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Milena Ruby Night

    Ik kijk verbaasd naar het meisje. Mijn hand doet zeer. Met een ruk sta ik op en gris mijn zwaard uit mijn handen. Dit werd me teveel. We moesten hier weg. Ik grijp mijn pistool van de grond en zet mijn handen aan mijn mond.
    "TERUGTREKKEN! HET IS TE VEEL!"
    Ik ren terug naar de roeiboot, waar ook al snel Madison aankomt.

    (Zo kan je weer met Madison terug in het verhaal, is de rest even vergeten oke? Dan snap je het weel^^]


    It's never gonna happen, Guys.

    TheseWords schreef:
    (...)

    dat is echt onwijs irritant, als je mensen via elkaar laat reageren. Dan is het logisch als bepaalde dingen niet meer te volgen zijn ja


    Ehm sorry dan maar ik word echt pissig nu.


    kindness is never a burden.

    .

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:26 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aragog schreef:
    [Ugh, screw this.

    Peeps, zullen we een tijdsprong maken naar de avond ofzo? Dat we klaar zijn met het vechten? D: Want dit is een zooitje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TheseWords schreef:
    (...)

    De piraten die nu gespeeld worden -behalve vetje- zijn op het strand aan het vechten met een paar lost boys en Alicia. De andere vriendinnen van Wendy en Wendy zelf zijn, volgens mij, het bos in gevlucht. De indianen zijn gewoon op de indianenpost


    [Okee! Toch iemand die reageert. xd]

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Strand
    Verveeld kijkt Ryan naar iedereen die met elkaar aan het vechten is op het strand. Ze leunt op haar zwaard, die met de punt in het zand staat gepriemd en wacht totdat ze wordt aangevallen. Ze staat daar nogal als een gemakkelijk doelwit, zo. Maar niemand heeft daar blijkbaar zin in. En ze heeft ook niet echt zin in meehelpen met de rest. "TERUGTREKKEN HET IS TE VEEL!", gilt Milena plots. Fijn voor haar. Ze blijft gewoon staan waar ze is en wacht totdat de anderen haar genaderd hebben, waarna ze in een roeiboot springt.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:27 ]


    help

    [EVEN 10 MINUTEN PAUZE MENSEN !!! POEH -mijn zusje- STAAT OP SPRINGEN]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Oke, even voor de duidelijkheid, de enige die aan het vechten nog zijn zijn Hook en Pan, de rest keert nu gewoon terug.

    -Sorry.. ik dacht dat is misschien slim.. Ik hou voorlopig mijn mond wel(cat)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:28 ]


    It's never gonna happen, Guys.