• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 3^

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Mensen, Madison zit nu gewoon op het schip en Wendy bij de boom van The Lost Boys. Zo.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alicia Jones
    Tevreden keek ik toen hoe de piraat waarmee ik in gevecht was wegrende. Fijn, dat was eindelijk voorbij. Langzaam begon ik het bos in te lopen, hopend dat ik iemand tegen zou komen. 'Wen? Freya? Iemand?' riep ik toen ik geen van mijn vriendinnen nog zag staan. Ik had namelijk geen zin om met alleen de jongens terug te gaan en al helemaal niet om te verdwalen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Wendy
    ''Wen? Freya? Iemand?'' hoorde ik de stem van Alicia, en opgelucht rende ik haar richting op. Ik vloog haar om de hals. ''Gaat het?'' vroeg ik haar bezorgd, en ik keek haar onderzoekend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lune Kate Stuward

    'Dan heb je hier geluk. Hier ben je even vrij.' zegt hij zachtjes. Ik glimlach naar hem en kijk even naar het water. 'Jammer genoeg geldt dat niet voor mij.'. Ik kijk hem met medeleven aan. 'Waar moet ik je naartoe brengen? The lost boys? Of wil je een rondleiding?' vraagt hij. 'Een rondleiding is leuk' zeg ik blij en we komen aan bij het strandje. Hij helpt me uitstappen en ik glimlach dankbaar naar hem.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    |Laten het gewoon rustig houden nu. Denk goed na over wat je schrijft zo gaat het wel beter gaan.|


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    [EVEN 10 MINUTEN PAUZE MENSEN !!! POEH -mijn zusje- STAAT OP SPRINGEN]


    Ik ook. IS LENE JOUW ZUSJE?


    help

    Madison
    Verveeld zat ik op het dek, mijn zwaard te poetsen. Met mijn voeten leunde ik op een krukje, terwijl ik genoot van het zonnetje. Iedereen was weg, of slapen, dus het was wel lekker rustig hier.
    Ik neuriede zacht een liedje, en zuchtte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik wil Ryan verliefd maken op Curly. I STILL CLAIM HIM. GRRRR. En dan komt ze ook niet altijd zo verveeld over. xd]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:33 ]


    help

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:35 ]


    kindness is never a burden.

    [Hahahaha. Ik claim Hook -wbw- :"DDD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    |Ryan is piraat toch? ^^|


    kindness is never a burden.

    Alicia Jones
    'Ja hoor' zei ik glimlachend 'Het gaat prima met mij... dankzij een van Peter's vrienden, die ene met die schattige krulletjes. Als hij er niet was, was ik nu waarschijnlijk mee naar het schip gesleurd.'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Wendy
    ''Ik weet het niet.'' zei ik zachtjes, en mijn stem trilde een beetje. Ik was bezorgd.. Wat als iemand gewond was? Ik wreef met mijn hand langs mijn gezicht, en keek nerveus om me heen.
    Het enigste geluid wat er te horen was, was het ruizen van de zee en het gefluit van de vogeltjes.
    Ik lachte zachtjes. ''Dat is Curly.'' zei ik tegen Alicia.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:34 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Poeh schreef:
    |Ryan is piraat toch? ^^|


    [Yep. Meisje. Voor de duidelijkheid. XD Maar ik wil zoiets doen als dat iedereen weet dat ze verliefd is op een Lost Boy, maar dat ze dat niet wilt toegeven.]


    help

    |Waar zijn Peter en Hook nu eigenlijk?|


    kindness is never a burden.