• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4

    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    DreamerN zei op 10 juli 2012 - 23:36:

    Ignis Sualume Pendel

    Met een glimlach op mijn gezicht keek ik naar de foto’s die Ayden aan me liet zien via zijn mobiel.
    ,,wauw, die zijn mooi.” Ik keek ze één voor één nog een keer, goed oplettend tussendoor op de omgeving, waarna ik mijn speciale glazen mobiel snel uit mijn BH haalde, hopelijk had Ayden dat niet gezien.,,hier, momenteel zijn mijn vrienden meer overgestapt op deze dingen, is wel wat anders dan normaal graffiti, maar nog steeds geniaal,vind ik zelf." nu liet ik hem een aantal foto's zien.1. 2., ik ging verder, maar blijkbaar waren dat de enigste twee die ik nog had, wat me even deed zuchten, ik was even vergeten dat ik de meeste verwijderd had om ze niet in gevaar te brengen als ze deze mobiel toch in handen zouden krijgen.
    Ik richtte me weer tot Ayden. ,,zin om hier ergens ook eens een tag te zetten?”


    Credendo Vides

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan reageert er eerst niet op en kijkt naar voren. Ik bijt op mijn lip maar plots draait hij zich een kwartslag en kijkt hij mij aan.
    "Nee. H-het spijt mij juist." zegt hij. Hij klinkt een beetje raar en kijkt naar mijn handen.
    "Maar luister, ik weet dat ik een aantal meisjes heb verkracht en ik walg nu gewoon van mijzelf dat ik het toen nog daadwerkelijk leuk vond. Ik kan er nog steeds niet bij met mijn volle verstand waarom ik dat leuk vond. Ik kan het niet goed praten, ik zal het ook niet doen. Ik vraag nu veel te veel van je, maar ik vraag ze niet met verkeerde bedoelingen. Ik zal niks met je doen, nooit en misschien heb je gelijk. Misschien ben ik inderdaad de verkeerde persoon om dit met jou te doen..." Ik blijf even stil, verbaasd over wat hij net gezegd heeft. Ik wist niet dat hij er zo over dacht. Ik slik eens voordat ik iets zeg.
    "Ik kan nu heel vrouwelijk gaan doen en beledigd vragen waarom je nooit iets met mij zou willen doen maar dat lijkt me niet echt relevant." zeg ik zacht grinnikend, hoewel die grinnik een beetje gemaakt klinkt.
    "Sorry dat ik dat zei. Ik ben... blij dat je er zo over denkt, over wat je gedaan hebt. Het is inderdaad teveel denk ik." Mijn stem word zachter en sterft uiteindelijk weg, ik weet niet meer wat ik erover moet zeggen.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:21 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik kan nu heel vrouwelijk gaan doen en beledigd vragen waarom je nooit iets met mij zou willen doen maar dat lijkt me niet echt relevant,' zei ze zachtjes grinnikend, al klonk het gegrinnik niet heel echt.
    'Sorry dat ik dat zei. Ik ben... blij dat je er zo over denkt, over wat je gedaan hebt. Het is inderdaad teveel denk ik,' zei ze daarna. Haar stem werd alleen zachter en stierf uiteindelijk weg. Ik glimlachte eventjes, al wist ik niet precies waarom. Ik keek eventjes naar de binnenkant van mijn handen.
    'Ik zal niets meer vragen,' zei ik zachtjes en keek Beck aan. 'Maar ik wil je nog steeds graag helpen, maar dan wel op jouw tempo. Over je vraag, misschien zei ik het een beetje verkeerd. Ik bedoelde dat ik nooit iets ongewenst bij jou zou doen. Al was jouw hand vasthouden misschien ongewenst, maar je snap waarschijnlijk wel wat ik er mee bedoel. Ik wil namelijk heus wel dingen met jou doen. Je begint steeds leuker te worden,' zei ik zachtjes. Bij de laatste zin begon ik nog zachter te praten. Ik haalde mijn muts van van mijn hoofd af en broek er een beetje aan te frunniken. 'Wat wil je dat ik nu doe?'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik zal niets meer vragen. Maar ik wil je nog steeds graag helpen, maar dan wel op jouw tempo. Over je vraag, misschien zei ik het een beetje verkeerd. Ik bedoelde dat ik nooit iets ongewenst bij jou zou doen. Al was jouw hand vasthouden misschien ongewenst, maar je snap waarschijnlijk wel wat ik er mee bedoel. Ik wil namelijk heus wel dingen met jou doen. Je begint steeds leuker te worden." zegt hij zacht en hij haalt de muts van zijn hoofd af om er een beetje aan te frunniken. Ik kijk er naar in plaats van naar hem.
    "Wat wil je dat ik nu doe?" Ik lach zacht.
    "Even terugspoelen Nathan." zeg ik. "Zei je daarstraks nou echt dat ik leuk ben? Ik?" Ik lach weer zachtjes alsof hij een heel leuk grapje gemaakt heeft. Ik kijk hem even aan maar gelijk weer weg, zo goed ben ik er nou ook weer niet in.
    "Uh but anyway, ik denk niet dat ik ooit uit mezelf zou vragen of je me zou willen helpen. Zo ben ik niet en dat had je misschien al door."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze lachte zacht. Ik keek haar verbaasd aan. Wat was er zo grappig?
    'Even terugspoelen Nathan. Zei je daarstraks nou echt dat ik leuk ben? Ik?' zei ze en weer lachte ze zachtjes. Lichtjes knikte ik. Was dat zo gek dat ik dat vond? Eventjes keek zij mij aan, maar al gauw keek ze weer weg.
    'Uh but anyway, ik denk niet dat ik ooit uit mezelf zou vragen of je me zou willen helpen. Zo ben ik niet en dat had je misschien al door,' zei ze. Ik bleef haar nog eventjes aankijken voordat ik weer naar mijn muts keek.
    'Ja, ik zei net dat je leuk bent,' zei ik zachtjes. 'En ik meen dat ook.' Ik begon een beetje na te denken over het laatste wat zij zei.
    'Ik heb dat gemerkt, des te groter de uitdaging voor mij,' zei ik met een klein lachje. 'Maar ik wil jouw tempo weten en wil eerst jou toestemming hebben daarvoor.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ja, ik zei net dat je leuk bent. En ik meen dat ook." zegt hij zachtjes waarna een stilte valt. Ook ik val stil omdat hij het zo serieus zegt. Ik had niet verwacht dat hij het zou menen. Een paar uur geleden schold ik hem nog uit.
    "Ik heb dat gemerkt, des te groter de uitdaging voor mij. Maar ik wil jouw tempo weten en wil eerst jou toestemming hebben daarvoor."
    "Dat is geen probleem, denk ik." antwoord ik en tuit mijn lippen een beetje als ik erover na denk. Ik druk mijn vinger er even tegen aan en haal hem weer weg. Ik reageer expres niet meer op het 'leuk' gedeelte.
    "Als je het gewoon vraagt zal het wel geen probleem zijn. Maar vergeet mijn waarschuwen niet." zeg ik er nog vlug achteraan. Hij klinkt oprecht en ik wil niet dat ik straks helemaal flip. Een zenuwachtig gevoel trekt door mij heen, hij wilt me helpen. Hij gaat me aanraken. Ik vind het vreemd in de oren klinken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat is geen probleem, denk ik,' zei ze. Ik keek haar weer even aan. Ze tuitte haar lippen. Zachtjes lachte ik. Het zag er grappig uit. Haar vinger drukte ze er even tegen aan en haalde hem daarna gauw weer weg.
    'Als je het gewoon vraagt zal het wel geen probleem zijn. Maar vergeet mijn waarschuwen niet,' zei ze en ik knikte. Een glimlach kwam op mijn gezicht en was blij dat zij mijn hulp aannam.
    'Dat zal ik doen,' zei ik met hetzelfde glimlach en keek weer naar mijn muts.
    'M-mag ik dat je hand weer vastpakken?' vroeg ik zachtjes aan haar. Eigenlijk vroeg ik dat nu al weer veelte snel, toch kon ik het niet laten. Beetje aarzelend legde ik mijn hand open op mijn muts en keek Beck vragend aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikte op mijn antwoord en ik zie dat er een glimlach op zijn gezicht verschijnt.
    "Dat zal ik doen." zegt hij met dezelfde glimlach. "M-mag ik dat je hand weer vastpakken?" vraagt hij en ik kijk toe hoe hij aarzelend zijn hand open op zijn muts legt en mij daarna vragend aankijkt. Ik kijk even van zijn gezicht naar zijn muts en weer terug. Hij klonkt nerveus, zu hij bang zijn voor mijn reactie of is het iets anders? Uiteindelijk knik ik en leg ik mijn hand voorzichtig in die van hem. Ik hou mijn ogen gesloten en concentreer mij op mijn ademhaling terwijl ik me de grootste idioot op aarde voel. Ik ben negentien en hyperventileer omdat een jongen mijn hand vast wil pakken. Ik voel me nu eerder een klein kind dan een volwassene. Mijn hand trilt licht in zijn hand wat me een nog grotere idioot laat voelen. Ik kijk hem even aan en glimlach waterig naar hem.
    "Raar, handje vasthouden." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze knikte en legde haar hand voorzichtjes in de mijne. Ik glimlachte een beetje en keek naar haar hand. Haar ademhaling hoorde anders. Ik keek haar aan en zag dat ze haar ogen gesloten had. Haar hand voelde ik lichtjes trillen.
    'Raar, handje vasthouden,' mompelde ze toen ze mij met een waterige glimlachje aankeek. Ik lachte zachtjes en knikte toen. Voorzichtjes vouwde ik mijn vingers om haar hand. Ik hoopte dat ze dat niet erg vond.
    'Maar je doet het goed,' zei ik met een glimlachje. 'Voelt het ook fijn?' vroeg ik zachtjes. Onbewust begon ik zachtjes met mijn duim over de rug van haar hand te wrijven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor hem zachtjes lachen en ik open mijn ogen weer. Ik zie dat hij knikt en voel even later dat zijn vingers zich voorzichtig om mijn hand heen vouwen. Ik sluit mijn ogen weer om me te kunnen concentreren.
    "Maar je doet het goed." zegt hij met een glimachje. "Voelt het ook fijn?" vraagt hij zacht. Ik voel dat zijn duim over mijn hand begin te strelen waardoor mijn hand nog meer begint te trillen.
    "Misschien wel, als ik niet meer zo... eh-" Ik probeer tevergeefs het juiste woord te vinden dus hervat ik de stilte weer. Mijn geconcentreerde ademhaling word steeds iets sneller terwijl ik nog altijd probeer niet in paniek te raken.
    "Alsjeblieft, stop met wrijven." zeg ik zacht smekend. Als hij zou door blijft gaan hou ik het niet lang meer vol.


    Your make-up is terrible

    (Wat heb ik allemaal gemist ? :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Deleon

    'Misschien wel, als ik niet meer zo... eh-' zei ze, alleen ze maakte haar zin niet verder af. Ik voelde haar hand wat meer begon te trillen. Vond het dan zo erg lichamelijk contact? Ik keek haar vragend aan, vooral toen haar ademhaling sneller ging.
    'Alsjeblieft, stop met wrijven,' zei ze zachtjes. Ze klonk smekend. Vragend keek ik haar aan.
    'M-maar ik wrij-.' Ik stopte met praten toen ik omlaag keek naar mijn hand. Ik was inderdaad aan het wrijven. Gauw stopte ik en opende mijn hand voor de zekerheid. Mijn wangen werden lichtjes rood en keek Beck beschamend aan.
    'S-sorry, ik had het niet door dat ik dat deed. I-ik zal het niet meer doen,' zei ik zachtjes en voelde mijn wangen wat rooier worden. Ik keek omlaag naar onze handen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nyan schreef:
    (Wat heb ik allemaal gemist ? :3)

    (Wil iemand het me aub zeggen ? :s )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Hooguit het eten denk ik. Maar ze zitten nog te eten.]

    Rikki Madeleine Beck

    "M-maar ik wrij-." Hij stopt met praten en stopt ook al snel met het wrijven. Blijkbaar had hij het niet eens door. Hij opent zijn hand waardoor ik mijn ogen open. Nathan kijkt me beschaamt aan en ik zie dat zijn wangen kleuren.
    "S-sorry, ik had het niet door dat ik dat deed. I-ik zal het niet meer doen." hapert hij. Zijn wangen worden roder en hij kijk naar onze wangen. Ik lach zachtjes, mijn hand trilt minder aangezien hij me heeft afgeleid.
    "Nathan, je word rood." zeg ik zachtjes. "Waarom?" vraag ik erna. Mijn hand hou ik gewoon in zijn hand, het lukt steeds beter en ik denk er niet de hele tijd meer aan.


    Your make-up is terrible

    [Kijkt naar onze wangen?? Heb je een spiegel zodat Nathan naar zijn eigen wangen kan kijken ? ;P]

    Nathan Deleon

    Ze lachte zachtjes en gelukkig begon haar hand minder te trillen.
    'Nathan, je word rood,' zei ze zachtjes. Mijn wangen voelde ik nog rooier worden.
    'Waarom?' vroeg ze. Ik was stil, was verbaasd dat ze haar hand in die van mij hield. Een glimlachje kwam op mijn gezicht.
    'I-ik. Ik weet het niet. Ik wil geen ongewenste dingen doen, dat had ik gezegd en toch deed ik het opeens,' zei ik zachtjes. Eventjes vouwde ik mijn vingers weer om haar hand, maar maakte mijn hand al gauw weer open.
    'Alleen dit, meer zou ik niet doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you