• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4

    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jade Skyler White
    'Ten minste, dat is typisch iets voor de flikken om te gaan doen. Alsof ze je kunnen oppakken omdat je iemand in een cafe tegenkomt.' ik begreep het wel wat hij bedoelde. Ik voelde trek en besloot de schone vork naast me te pakken en draaide spagetti rond de vork en stal de hap. Ik slikte het weer door en keek hem aan. 'Als dat zo is dan begin ik met een "schone lei" niemand hiervoor was niet fout.' Zeg ik grijnzend.

    [Sorry had ruzie met mon parents]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rikki Madeleine Beck[

    "Dus, jij wilt later geen lieve vriend krijgen waarmee je op de bank zit en zo?" vraagt hij en ik knik al. Plotseling pakt hij mijn sigaret en drukt hij hem uit op de stenen, waarna ik een protesterd geluidje maak.
    "Hoeveelste is dat nu? De vierde of vijfde dat we hier buiten zijn? Wie weet hoe veel je verder vandaag op heb. Maar jij wilt dus elk jongen afwijzen op zijn verzoeken van lichamelijk contact?"
    "Nog niet genoeg. Ik heb ze nodig." antwoord ik kort af en steek er gewoon nog eentje op. Ik weet dat ik het anders heel erg moeilijk ga krijgen met kalmeren.
    "Waarschijnlijk wel, ik hou er gewoon niet van. En ik ben er nog niet uit of ik een vriend of vriendin wil, of uberhaupt één van die twee." zeg ik tegen hem en hou mijn sigaret uit zijn buurt.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 0:15 ]


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik grinnikte. 'Bijna niemand waarmee ik hiervoor omging was fout,' zei ik glimlachend. 'Ik ben dan ook niet echt heel crimineel, ja ik gebruikte drugs en geweld. Maar drugs gebruiken is niet strafbaar en dat geweld, nou ja ik heb een een tikkeltje opvliegend karakter en dan ga je de fout nog wel eens in.'
    Ik had mijn bord leeg en schepte nog een beetje op. Ik was en bleef een jongen, die dan wel niet meer in de groei was maar nog steeds veel kon eten.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Nog niet genoeg. Ik heb ze nodig,' zei ze en ze stak er weer één op. Met een opgetrokken wenkbrauw keek ik haar aan. Dit kon je toch niet menen?
    'Waarschijnlijk wel, ik hou er gewoon niet van. En ik ben er nog niet uit of ik een vriend of vriendin wil, of uberhaupt één van die twee,' zei ze, haar sigaret hield zij uit mijn buurt. Zachtjes moest ik daarom lachen. Ik hield mijn hand op.
    'Hier ermee,' zei ik met een klein lachje. 'Je hebt ze helemaal niet nodig. Misschien af en toe, maar niet zo veel achter elkaar. Dat is niet gezond mee! Sowieso zijn die dingen niet gezond, maar jij wilt later heus wel een vriend of vriendin met lichamelijk contact! Ik weet het zeker,' zei ik met volle overtuiging in mijn stem en glimlachte vriendelijk naar haar. 'Ik help jou gewoon om lichamelijk contact leuk te krijgen. Tenminste, dansen en knuffelen en zo.. De meer intieme gedeelte zal je nooit leuk vinden, tenzij je het met iemand dat doet die je leuk vind en zo.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jade Skyler White
    'Ik ben dan ook niet echt heel crimineel, ja ik gebruikte drugs en geweld. Maar drugs gebruiken is niet strafbaar en dat geweld, nou ja ik heb een een tikkeltje opvliegend karakter en dan ga je de fout nog wel eens in.' ik keek hem even verward aan. 'Je weet dat drugs verboden zijn toch? Wiet paddo's partydrugs en harddrugsshit. Wat is dan niet illegaal wat jij gebruikte?' Vraag ik dan een beetje geintresseerd. Dat kon ik hier misschien na gebruiken. Ik stal weer een hap van hem. Ik had trek maar ik was te lui om een bord te pakken en spagetti wat ik uiteindelijk niet helemaal opeet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes om mijn woorden en houd zijn hand voor voor mijn sigaret.
    "Hier ermee. Je hebt ze helemaal niet nodig. Misschien af en toe, maar niet zo veel achter elkaar. Dat is niet gezond mee! Sowieso zijn die dingen niet gezond, maar jij wilt later heus wel een vriend of vriendin met lichamelijk contact! Ik weet het zeker. Ik help jou gewoon om lichamelijk contact leuk te krijgen. Tenminste, dansen en knuffelen en zo.. De meer intieme gedeelte zal je nooit leuk vinden, tenzij je het met iemand dat doet die je leuk vind en zo."
    "Nee." antwoord ik bot. "Zeker niet na wat er net gebeurde, dit helpt me nu even. Ik kan gewoon niet zonder, hoe slecht het ook voor me is." Ik rook stug en snel door zodat hij hem zometeen niet kan afpakken. Het trillen word ook al iets minder en daar ben ik allang blij mee nu.
    "En ik wil voorlopig geen vriend of vriendin of een dildo." antwoord ik met een spoortje humor. "Misschien ooit wel ja, maar voorlopig gewoon niet. Van mij mag je me helpen maar weet je dat wel zeker? Zoals ik net reageerde is echt niets vergeleken met wat het kán zijn."


    Your make-up is terrible

    Jspe de Ridder
    'Softdrugs,' zei ik. 'Je bent er intussen van op de hoogte dat we in Nederland wonen en in Nederland softdrugs gewoon zijn toegestaan? Kijk maar eens op lijst 2 van de Nederlands Opiumwet en je vind wat wel en niet is toegestaan in Nederland.'
    Het kon echt ontzettend opluchten om een keer softdrugs te gebruiken. Ik liep er niet het risico door om in de bajes gegooid te worden maar het zorgde er wel voor dat ik me kon ontspannen, dat ik even van de wereld was.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Nee. Zeker niet na wat er net gebeurde, dit helpt me nu even. Ik kan gewoon niet zonder, hoe slecht het ook voor me is,' zei ze en rookte stug door. Ik zuchtte eventjes en liet haar maar verder roken.
    'En ik wil voorlopig geen vriend of vriendin of een dildo. Misschien ooit wel ja, maar voorlopig gewoon niet. Van mij mag je me helpen maar weet je dat wel zeker? Zoals ik net reageerde is echt niets vergeleken met wat het kán zijn,' zei ze. Ik haalde lichtjes mijn schouders op en knikte daarna. 'Dat weet ik zeker, in het begin gaan dingen altijd lastig. Hoe jij ook zal reageren. Ik zal je rustig maken, met zo min mogelijk gebruik van die sigaretten van je,' zei ik met een klein lachje. Voorzichtjes pakte ik haar vrije hand beet. 'Probeer om zo lang mogelijk dit toe te laten,' zei ik met een klein glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jade Skyler White
    'Je bent er intussen van op de hoogte dat we in Nederland wonen en in Nederland softdrugs gewoon zijn toegestaan? Kijk maar eens op lijst 2 van de Nederlands Opiumwet en je vind wat wel en niet is toegestaan in Nederland.' dat klonk best wel goed. 'Nope niet echt, maar dat kwam ook omdat ik in HardDrugs handelde. Cocaïne heroïne XTC PartyDrugs en dat soort shit.' Zeg ik alsof het de normaalste zaak van de wereld is.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat weet ik zeker, in het begin gaan dingen altijd lastig. Hoe jij ook zal reageren. Ik zal je rustig maken, met zo min mogelijk gebruik van die sigaretten van je." zegt hij met een klein lachje. Ik voel hoe hij mijnd hand voorzichtig beet pakt en het trillen begint opnieuw.
    "Probeer om zo lang mogelijk dit toe te laten." Ik steek mijn sigaret in mijn mond en neem de grootste haal die ik waarschijnlijk ooit gehad heb terwijl ik in Nathans hand knijp. Waarom kan ik zoiets simpels niet gewoon? Niet veel later laat ik zijn hand los en gooi ik de opgerookte sigaret weg. Als ik er nog eentje wil pakken, zie ik dat het pakje leeg is en gooi ik die ook weg.
    "Oké." zeg ik zacht. "Ben ik geslaagd?"


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik voelde hoe ze in mijn hand kneep. Ik keek haar aan en zag hoe ze haar sigaret oprookte. Niet veel later liet ze mijn hand los en gooide ze de opgerookte sigaret weg, met het doosje erbij.
    'Oké,' zei ze zachtjes. 'Ben ik geslaagd?' vroeg ze. Lichtjes knikte ik en glimlachte een beetje naar haar.
    'Nu nog een keer,' zei ik zachtjes en pakte weer haar hand beet. 'Maar nu zonder te knijpen,' voegde ik er met een glimlachje aan toe. Misschien was ik te snel met het nog een keer doen. 'En ik weet zeker dat het je lukt zonder je sigaretten. Probeer te ontspannen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Daar heb je ook mensen voor,' zei ik schouderophalend. 'Als ik met die troep aan was komen zetten en mijn ouders waren erachter gekomen had ik het helemaal verpest en ik hou wel van een beetje luxe zoals een hele verdieping van het huis voor jezelf hebben. Liever als een doos.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Nu nog een keer." zegt hij zacht en hij pakt mijn hand opnieuw vast.
    "Maar nu zonder te knijpen. En ik weet zeker dat het je lukt zonder je sigaretten. Probeer te ontspannen." Ik knijp niet maar probeer tegelijk zo min mogelijk fysiek contact te maken. Onze huid raakt elkaar maar net en heel zacht daardoor.
    "Ik weet niet..." zeg ik zacht en mijn ademhaling versnelt. "Misschien ben jij niet de juiste persoon om dit mee te doen." Door wat hij net vertelt heeft, schieten er allerlei enge scenario's door mijn hoofd heen. Als ik hem nu vertrouw, zal hij er dan misbruik van maken? Ik weet het niet en ik heb de antwoorden ook niet.
    "Sorry." zeg ik en ik trek mijn hand weer los.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik weet niet...' zei ze en ik keek haar vragend aan. Ze kneep niet, haar hand raakte juist heel voorzichtjes die van mij aan. Het voelde apart, maar wel goed.
    'Misschien ben jij niet de juiste persoon om dit mee te doen,' zei ze en mijn glimlachje verdween. Zou het komen door mijn verleden?
    'Sorry,' zei ze en ze trok haar hand los. Ik was stil en keek naar voren. Ik keek een beetje schichtig over het plein heen, draaide mijzelf een kwartslag en keek Beck aan.
    'Nee,' zei ik en schudde lichtjes mijn hoofd. 'H-het spijt mij juist.' Ik keek eventjes naar haar handen en probeerde in mijn hoofd de woorden in de juiste volgorde zetten.
    'Maar luister, ik weet dat ik een aantal meisjes heb verkracht en ik walg nu gewoon van mijzelf dat ik het toen nog daadwerkelijk leuk vond. Ik kan er nog steeds niet bij met mijn volle verstand waarom ik dat leuk vond. Ik kan het niet goed praten, ik zal het ook niet doen.' Ik haalde eventjes diep adem voordat ik weer verder ging. 'Ik vraag nu veelte veel van je, maar ik vraag ze niet met verkeerde bedoelingen. Ik zal niks met je doen, nooit en misschien heb je gelijk. Misschien ben ik inderdaad de verkeerde persoon om dit met jou te doen..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [jullie zien het goed, ik heb Aeden uit de rpg gezet omdat ze na een waarschuwing een paar dagen geleden nog steeds niet heeft gereageerd, ik kijk nu of ik een ander voor een meisjesrol kan vinden]


    Remember to be ridiculous.