• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4

    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Ehm, voor een paar verkrachtingen, mishandelingen, poging tot moord.. Oké, die laatste twee kan je wel bij elkaar zetten... Oh en voor brandstichting..." Ik kijk hem verbaasd en daarna wat angstig aan. Ik had echt beter moeten weten, je moet niet afgaan op uiterlijk! De brandstichting lijkt helemaal niets vergeleken bij de rest. Ik schud nog altijd ongelovig mijn hoofd en wil bijna vragen of hij een grapje maakt terwijl ik nu al weet dat het niet zo is.
    "Eh, nou dat is eh..." haper ik en ik weet echt niet wat ik er op moet zeggen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Eh, nou dat is eh...' zei ze. Ze haperde. Een klein lachje kwam van mij af. Ze zag er angstiger uit dan toen ik het aan Sanne vertelde. 'Je hoeft niet bang te wezen,' zei ik schouderophalend. 'Iemand verkrachten doe ik niet meer en dat andere doe ik alleen als ze mij uitdagen,' zei ik en ik keek eventjes naar voren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik vind het eigenlijk best angstopwekkend als hij zacht lacht maar hij denkt er anders over.
    "Je hoeft niet bang te wezen. Iemand verkrachten doe ik niet meer en dat andere doe ik alleen als ze mij uitdagen." zegt hij.
    "Ik heb je eh, anders wel genoeg uitgedaagd." zeg ik, nog altijd een beetje haperend. Ik probeer mezelf weer bij elkaar te harken.
    "Verkrachting is echt slecht, Nathan." zeg ik al klink ik volgens mij als een betweterige driejarige.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik heb je eh, anders wel genoeg uitgedaagd. Verkrachting is echt slecht, Nathan,' zei ze. Ik knikte lichtjes. 'Ik weet het, ik weet het. Ik zei toch dat ik er mee was gestopt?' vroeg ik en keek haar weer eventjes aan. 'Maar meisjes sla ik sowieso al minder snel dan jongens.' Ik haalde mijn schouders voor de zoveelste keer een beetje op. 'Ik vind dat niet kunnen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik weet het, ik weet het. Ik zei toch dat ik er mee was gestopt?" vraagt hij en kijkt mij aan. Ik knik en kijk snel weg.
    "Maar meisjes sla ik sowieso al minder snel dan jongens. Ik vind dat niet kunnen."
    "Verkrachten kan ook niet." antwoord ik zacht. "Dat is veel erger dan slaan. Ik snap niet waarom je aan zoiets bent begonnen." Ik kijk naar mijn handen en de grond in plaats van naar Nathan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Verkrachten kan ook niet. Dat is veel erger dan slaan. Ik snap niet waarom je aan zoiets bent begonnen,' zei ze. Ze was zachtjes aan het praten en ze keek naar haar handen.. Of de grond. Ik zag het niet goed. Ik zuchtte eventjes. 'Ik weet het zelf ook niet echt. Het gaf één of ander kick, al wist ik niet precies hoe die kick er kwam. Ben ook gelijk gestopt ermee toen de kick er niet meer kwam.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik weet het zelf ook niet echt. Het gaf één of ander kick, al wist ik niet precies hoe die kick er kwam. Ben ook gelijk gestopt ermee toen de kick er niet meer kwam." Ik had hem ervoor horen zuchten en ik trek mijn knieën weer op om mijn hoofd erop te kunnen leggen.
    "Dat is gewoon ziek." mompel ik. "Wat ben ik nu blij met mijn simpele misdaden. Ik had meer mezelf ermee dan anderen."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat is gewoon ziek,' mompelde ze. Ik mompelde wat onverstaanbaar en volgde haar voorbeeld. Ik trok mijn knieën op, sloeg mijn armen er om heen en legde mijn hoofd erop. 'Wat ben ik nu blij met mijn simpele misdaden. Ik had meer mezelf ermee dan anderen,' zei ze. Ik gromde iets. 'Hou er maar over op. Als of ik me er nu nog trots om voel.' Mijn houding verkrampte iets. 'Ik hou me nu meer bezig met brandstichtingen, maar dan wel op dingen waar geen mensen zijn. Dat ze er later bij komen is op hun eigen risico.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij gromt iets en ik besluit om er maar niets meer over te zeggen. Ik ben veel te snel bang gemaakt, helaas.
    "Hou er maar over op. Als of ik me er nu nog trots om voel. Ik hou me nu meer bezig met brandstichtingen, maar dan wel op dingen waar geen mensen zijn. Dat ze er later bij komen is op hun eigen risico." vertelt hij. Ik blijf eventjes stil.
    "Gelukkig maar." zeg ik. "Dat je je daar nu meer mee bezig houd. Lijkt me veel beter."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Gelukkig maar. Dat je je daar nu meer mee bezig houd. Lijkt me veel beter,' zei ze na eventjes stil te zijn geweest. Ik knikte lichtjes. 'Veel beter,' zei ik zuchtend. Eventjes liet ik me tegen haar aanvallen, maar krabbelde al gauw weer overeind. 'Sorry,' mompelde ik. 'Moet je trouwens nu veel moeite doen om aardig te blijven tegen mij?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Veel beter." zegt hij zuchtend. Ik schrik als hij tegen me aanvalt en als hij overeind krabbelt schuif ik een klein, bijna onmerkbaar stukje terug.
    "Sorry. Moet je trouwens nu veel moeite doen om aardig te blijven tegen mij?" vraagt hij.
    "Ik moet bijna altijd moeite doen om aardig te zijn." Met die woorden probeer ik grappig en luchtig te doen en hem van de werkelijke vraag af te leiden.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik moet bijna altijd moeite doen om aardig te zijn,' vertelde ze. Ik knikte lichtjes. Ik rekte mijzelf een beetje uit en vouwde mijn benen daarna in een vage kleermakerszit. 'Hoezo had je eigenlijk geen honger?'

    [Mijn inspiratie raakt op D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt lichtjes, gelukkig slikt hij het. Hij rekt zichzelf uit en gaat in kleermakerszit zitten.
    "Hoezo had je eigenlijk geen honger?" vraagt hij. Ik bijt even op mijn lip. Ik besluit, omdat we toch aan het opbiechten zijn, de waarheid te zeggen.
    "Ik voelde me niet zo... goed." antwoord ik er op.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik voelde me niet zo... goed,' antwoordde ze. Ik keek haar nieuwsgierig aan. 'Niet?' vroeg ik lichtelijk verbaasd. Misschien verklaarde dat waarom ze op de wc bleef een hele tijd. 'Hoe kwam het dat je niet zo lekker voelde?' vroeg ik uiteindelijk. Ik wist niet eens zeker of ze wel antwoord wou geven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Niet?" vraagt hij verbaasd. "Hoe kwam het dat je niet zo lekker voelde?" Ik zucht.
    "Geloof het of niet, maar ik ben ook menselijk en ik heb ook gevoel." antwoord ik killer dan bedoeld. Ik draai mijn hoofd weer weg en ga uiteindelijk recht op zitten met mijn hoofd tegen de muur geleunt.
    "Sorry." mompel ik.


    Your make-up is terrible