• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4

    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Let niet op mij joh. Moest handen zijn. Typen met eten is afleidend. En ik kijk ook dr. phil. x'D]

    Rikki Madeleine Beck

    "I-ik. Ik weet het niet. Ik wil geen ongewenste dingen doen, dat had ik gezegd en toch deed ik het opeens." zegt hij zacht en vouwt zijn vingers weer om zijn hand. Ik kijk verbaasd als hij zijn hand weer open maakt.
    "Alleen dit, meer zou ik niet doen." Ik kijk even naar onze handen.
    "Het is vast normaal voor normale mensen. Ik neem het je in ieder geval niet kwalijk. Niet zoiets simpels." zeg ik tegen hem en ik kijk hem glimlachend aan.
    "Dus je mag ophouden met rood worden. Ik denk trouwens dat het wel fijn voelt. Ik ben niet meer zo zenuwachtig en paniekerig."


    Your make-up is terrible

    (wil er iemand met Jason praten ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Jaja, dat zeggen ze allemaal ;P]

    Nathan Deleon

    'Het is vast normaal voor normale mensen. Ik neem het je in ieder geval niet kwalijk. Niet zoiets simpels,' zei ze en ik keek haar verbaasd aan. Zij glimlachte naar mij.
    'Dus je mag ophouden met rood worden. Ik denk trouwens dat het wel fijn voelt. Ik ben niet meer zo zenuwachtig en paniekerig,' zei ze en ik begon wat meer te glimlachen.
    'Dat is mooi, dat is heel mooi!' zei ik glimlachend. Ik keek weer naar onze handen. Mijn vrije hand legde ik eventjes boven op haar hand. Niet veel later haalde ik hem er weer van af en vouwde mijn vingers eromheen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Jamaar, ik meen het! :c]

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat is mooi, dat is heel mooi!" zegt hij glimlachend. Hij legt zijn vrije hand op mijn hand, iets wat de paniek weer terugbrengt. Het voelt net alsof ik gevangenzit tussen zijn handen terwijl hij maar één hand vast heeft. Gelukkig haalt hij niet veel later zijn hand er weer af en vouwt hij zijn vingers om mijn hand heen. Ik glimlach en sluit voorzichtig mijn vingers losjes om zijn hand heen. Het paniekerige gevoel ebt langzaam aan weer weg.
    "Het is makkelijker dan ik dacht." zeg ik zacht. "Bedankt."


    Your make-up is terrible

    [Ik zei ook niet dat je het niet meende ;D]

    Nathan Deleon

    Ik bleef kijken naar onze handen en keek verbaasd toe hoe ze haar vingers losjes om mijn hand heen vouwde.
    'Het is makkelijker dan ik dacht,' zei ze zachtjes. 'Bedankt.' Ik keek haar verbaasd aan, knipperde een paar keer met mijn ogen en glimlachte toen ten slotte.
    'Graag gedaan.' Al zei ik dat ik het niet zou doen, toch wreef ik eventjes met mijn duim over haar hand. Gauw stopte ik weer en glimlachte toen.
    'Is er iets wat je graag zou willen kunnen?' vroeg ik nieuwsgierig aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Sanne wil wel met Jason praten!]


    Remember to be ridiculous.

    (oké war is Sanne? ik moet eten tot ik ben daarna terug )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [in de keuken, ze gaat haar eten nu opscheppen]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij verbaasd aan, knipperd een paar keer met zijn ogen en glimlacht.
    "Graag gedaan." Ik voel zijn duim weer over mijn hand strelen maar binnen enkele seconden stop hij er alweer mee en glimlacht naar me.
    "Is er iets wat je graag zou willen kunnen?" vraagt hij nieuwsgierig aan me. Ik trek mijn wenkbrauwen op en denk er even over na. Er is nu maar één ding dat mijn gedachtes domineert.
    "Hier weg." antwoord ik en ik probeer even te glimlachen. "Al bedoelde je dat vast niet maar verder weet ik echt niets. Weet jij iets?"


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    Ik schepte wat van de spagetti op en gooide er veel te veel rode saus voor de hoeveelheid spagetti op. Het was uiteindelijk dus rode saus met spagetti. Ik keek rond en zag wat mensen zitten. Jasper had zijn arm om een meisje heen geslagen en was met haar in gesprek. Ik vond uiteindelijk nog een paar lege stoelen en ging op een ervan zitten. Ik zat best lonely maar had geen zin om een gesprek te verstoren maar wou gewoon mijn rode saus met spagetti opeten.


    Remember to be ridiculous.

    (ik ben terug)
    Jason van Huyse
    Ik was verheten dat het etenstijd was.Ik liep ze snel mogelijk naar de keueken waar ik Sanne zag.Ik nam een bord en schoof aan."Hey."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Hey,' zei iemand. Ik keek op en zag dat Jason erbij was komen zitten. 'Hi,' zei ik. 'Heb je nog een leuke middag gehad nadat we elkaar in de steek hebben gelaten?'
    Ik wel, todat Beck alles kwam verpesten was het harstikke gezellig geweest met Nathan.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Hier weg,' zei ze, nadat ze nog met haar wenkbrauwen had opgetrokken. Ik lachte zachtjes terwijl zij weer verder ging praten.
    'Al bedoelde je dat vast niet maar verder weet ik echt niets. Weet jij iets?' Ik dacht na. Ik wist wel iets en knikte.
    'Jou laten genieten van elk soort lichamelijk contact,' zei ik met een glimlach. 'Maar dat wist je waarschijnlijk al.'
    Heel langzaam begon ik weer met mijn duim over haar hand te wrijven.
    'Hoop dat je het niet erg vind.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Jou laten genieten van elk soort lichamelijk contact. Maar dat wist je waarschijnlijk al.' Heel langzaam begint hij weer met zijn duim over mijn hand te wrijven, die weer lichtelijk begint te trillen. Misschien raak ik er ooit nog aan gewend.
    "Hoop dat je het niet erg vind."
    "Elk soort lichamelijk contact?" Ik lach zenuwachtig. "Nou, dan ben je wel even bezig. Je mag gelijk beginnen met een voetmassage."


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    'Hi,' zei ze. 'Heb je nog een leuke middag gehad nadat we elkaar in de steek hebben gelaten?'Ik haalde mijn schouders op"Niet echt,ik heb het huis wat verkent meer niet echt."zei ik en keek naar haar bord die vol zat met rode spagettie saus.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH