• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4

    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    'Hm,' zei ik. 'Dan weet ik in elk geval bij wie ik moet aankloppen als ik ben verdwaald.'
    Ik haalde mijn hand door mijn blonde haar en wou weer verder gaan eten toen ik hem naar de rode saus zag kijken op mijn bord en ik grinnikte. 'Het is nogal veel saus in vergelijking met de hoeveelheid spagetti hé?'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Elk soort lichamelijk contact? Nou, dan ben je wel even bezig. Je mag gelijk beginnen met een voetmassage,' zei ze en ik begon te lachen.
    'Ik heb alle tijd,' zei ik half lachend, zachtjes bleef ik door wrijven met mijn duim.
    'Zal ik dan zo met je voeten beginnen? Je handen kan ik ook gaan masseren als je wilt?' vroeg ik en glimlachte vriendelijk naar haar. Dan bedenk ik mij zelf dat de woorden die ik net zei haar misschien angst kon aanjagen.
    'Nog over dat ik zei, elke lichamelijk contact. Zullen we het houden op onschuldige contact? Contact die we nu doen. Contact zoals een kus en verder zal ik niet doen. Misschien een kus op je hand of op de wang, maar niet op de mond. Die dingen zal je moeten doen bij iemand die jij echt leuk vind. Tenzij jij wilt dat ik ze bij je doe, maar daar moet jij dan heel goed over na denken, maar bij dat zijn we nog lang niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    ze grinnikte 'Het is nogal veel saus in vergelijking met de hoeveelheid spagetti hé?' ik grijnsde even."Hoeveel scheppen heb je er wel van genomen?." zei ik helf lachend en nam een hap van mijn spagettie.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Hoeveel scheppen heb je er wel van genomen?' vroeg hij half lachend terwijl hij verder at. 'Ehm, ik geloof zes scheppen saus, tegen een schep spagetti. Maar bekijk het positief, er blijft waarschijnlijk niet heel veel rode saus over.'
    Nadat ik dat had gezegd nam ik nog een hap saus, zonder slierten erin.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik heb alle tijd." zegt hij half lachend en blijft doorgaan met zijn duim.
    "Zal ik dan zo met je voeten beginnen? Je handen kan ik ook gaan masseren als je wilt?" vraagt hij en glimlacht vriendelijk.
    "Nog over dat ik zei, elke lichamelijk contact. Zullen we het houden op onschuldige contact? Contact die we nu doen. Contact zoals een kus en verder zal ik niet doen. Misschien een kus op je hand of op de wang, maar niet op de mond. Die dingen zal je moeten doen bij iemand die jij echt leuk vind. Tenzij jij wilt dat ik ze bij je doe, maar daar moet jij dan heel goed over na denken, maar bij dat zijn we nog lang niet." Ik blijf even stil terwijl ik die woorden probeer te verwerken. Het is verwarrend.
    "Je woorden zijn... verwarrend." mompel ik. "Ik vind helemaal niemand leuk en dat zal ook niet veranderen, waarschijnlijk nooit." antwoord ik een beetje bot tegen hem.
    "En dat eerste was een grapje. Ik hoef geen voetmassage of handmassage."


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    Ik schudde lachend mijn hoofd "Volgens mij is de spagetti nu verdronken R.I.P aan de spagetti."zei ik lachend en nam nog een hap van mijn bord.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Er viel een m&m in m'n shirt.. ik was hem kwijt totdat hij omlaag ging.. dat was koud]

    Nathan Deleon

    'Je woorden zijn... verwarrend,' mompelde ze. Ik keek haar vragend aan. Ik dacht dat ik duidelijk was. Ik krabde lichtjes aan mijn hoofd.
    'Ik vind helemaal niemand leuk en dat zal ook niet veranderen, waarschijnlijk nooit,' zei ze. Ze klonk bot en daardoor keek ik weer omlaag naar onze handen.
    'En dat eerste was een grapje. Ik hoef geen voetmassage of handmassage,' zei ze. Ik keek haar toch weer aan.
    'Wat is er verwarrend aan?' vroeg ik zachtjes aan haar. Ik wou gewoon niet dat ze weer bot ging praten.
    'Maar jij gaat heus wel iemand leuk vinden, misschien dat het een tijdje duurt, maar dat maakt niet uit. Trouwens, ik zou jou echt wel een massage willen geven. Het hoort bij lichamelijk contact en het voelt fijn als het goed gebeurd.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Beter eerst verdrinken en daarna in mootjes gemaald worden als nog meekrijgen dat je in mootjes gemaald wordt,' zei ik grinnikend. 'Verdrinken lijkt me niet half zo pijnlijk als in mootjes gemaald worden.'


    Remember to be ridiculous.

    [Dat is altijd grappig hahaha.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Wat is er verwarrend aan?" vraagt hij zacht, "Maar jij gaat heus wel iemand leuk vinden, misschien dat het een tijdje duurt, maar dat maakt niet uit. Trouwens, ik zou jou echt wel een massage willen geven. Het hoort bij lichamelijk contact en het voelt fijn als het goed gebeurd." Ik schud even mijn hoofd.
    "Het is verwarrend dat je eerst zegt van niet en dan weer van wel over dat... je weet wel. Je moet duidelijker zijn. Ik ben trouwens niet van plan om zulke dingen te doen." antwoord ik. "Daarom vind ik ook niet iemand leuk en ga ik dat niet vinden. Het is gewoon onzin." Het komt eruit als een grote stroom woorden en ik vraag me af of ik alles meen. Mijn hand trilt weer.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    Ik lachtte om haar opmerking.Dat had ik beter ook gedaan met mijn vader.Verdrinken en dan ergens achterlaten.Het was even stil,maar ik zette een nep glimlach op om niet zielig te lijken."Ja of levend opgeheten te worden door iemand."zei ik grinnikend en nam nog een hap.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 20:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Zie je wel!' zei ik. 'Jij bent veel wreder voor die lieve spagettisliertjes als ik ben!'
    Ik nam nog een hap, dit keer met slierten spagetti en bedacht me toen dat dit niet het gesprek was waarvan iedereen zou verwachten dat ze in dit tehuis werden gehouden. 'Zijn we nou siriusly over verdrinkende en vermalen en levenopgegeten spagetti aan het praten?'
    Mocht je je afvragen of ik siriusly wel goed had geschreven: ik ben Harry Potter fan. Nou ja, niet van Harry zelf maar van de andere personages.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Het is verwarrend dat je eerst zegt van niet en dan weer van wel over dat... je weet wel. Je moet duidelijker zijn. Ik ben trouwens niet van plan om zulke dingen te doen. Daarom vind ik ook niet iemand leuk en ga ik dat niet vinden. Het is gewoon onzin,' zei ze. Het kwam er in één keer uit. Haar hand begon weer te trillen en ik stopte gelijk met het wrijven van mijn duim.
    'Misschien niet, maar je vond handje vasthouden eerst ook niets,' zei ik en keek haar glimlachend aan.
    'Zulke dingen hebben nou eenmaal tijd nodig en misschien was ik inderdaad verwarrend.. Nu je het zo zegt. Ehm, laat ik het zo zeggen. De intiemere gedeelte van contact zal ik niet doen, tenzij jij er toestemming voor geeft.' Ik krabde eventjes aan mijn achterhoofd.
    'Volgens mij ben ik nu net zo verwarrend of niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    'Zie je wel!' zei ze. 'Jij bent veel wreder voor die lieve spagettisliertjes als ik ben!'Ik haalde mijn schouders op 'Zijn we nou siriusly over verdrinkende en vermalen en levenopgegeten spagetti aan het praten?' vervolgde ze haar zin. 'Ja en why so serious." zei ik met de jokerstem van batman omdat zij iets van Harry potter gebruikte.Ik draaide de spagetti sliertjes op mijn vork."Here comes the monsteer!" zei ik lachend en stak de vork in mijn mond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rikki Madeleine Beck

    "Misschien niet, maar je vond handje vasthouden eerst ook niets." zegt hij en kijkt mij glimlachend aan. Ik kan het niet opbrengen om terug te glimlachen.
    "Zulke dingen hebben nou eenmaal tijd nodig en misschien was ik inderdaad verwarrend.. Nu je het zo zegt. Ehm, laat ik het zo zeggen. De intiemere gedeelte van contact zal ik niet doen, tenzij jij er toestemming voor geeft." Hij kracht aan zijn achterhoofd. "Volgens mij ben ik nu net zo verwarrend of niet?"
    "Nee, zo is het wel duidelijk." zeg ik een beetje kortaf. "Die toestemming ga je toch niet krijgen. Nooit." zeg ik en ik glimlach bitter naar hem. Ik hoop dat ik hem duidelijk heb gemaakt dat ik niet aan intieme doe, nooit niet, met niemand niet.


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    Dus jij hangt het geloof van het spagettimonster aan?' vroeg ik zo serieus mogelijk. 'Waarom heb je je vergiet dan niet op je hoofd staan?'
    Het was een tijd lang een hobby van me geweest om wrede geloven en gewoonten op te sporen. Ik nam nog een hap van mijn eten en glimlachte.


    Remember to be ridiculous.