• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4

    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Nee, zo is het wel duidelijk. Die toestemming ga je toch niet krijgen. Nooit,' zei ze en ik zuchtte.
    'Aan de ene kant wil ik nu opgeven. Je bent zo koppig!' mompelde ik en keek naar Beck. Ik had zin om mijn hand nu terug te trekken, maar ik hield het daar.
    'Maar aan de andere kant is de uitdaging groter. Ik ga jou van gedachten laten veranderen,' zei ik en keek haar met een gemeend glimlach aan.
    'Je gaat het leuk vinden,' zei ik zachtjes. Ik liet haar hand helemaal los en begon er zachtjes overheen te strelen.
    'Geloof me en wees niet zo koppig. Je zal nu zeggen van niet, maar zoals ik net al zei; Je zei dat ook over het handje vast houden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Aan de ene kant wil ik nu opgeven. Je bent zo koppig! Maar aan de andere kant is de uitdaging groter. Ik ga jou van gedachten laten veranderen. Je gaat het leuk vinden." zegt hij zachtjes en laat mijn hand los waarna hij er over heen begin te strelen. Mijn hart klopt hard in mijn keel alsof ik net een marathon gelopen heb, en onbekend gevoel voor mij. Ik geef de schuld aan de zenuwen en adrenaline die door mijn lichaam razen.
    "Geloof me en wees niet zo koppig. Je zal nu zeggen van niet, maar zoals ik net al zei; Je zei dat ook over het handje vast houden." Ik zucht zachtjes.
    "Jij bent hier koppig hoor!" ga ik ertegen in maar ik trek mijn hand niet weg. Ik ga niet toegeven dat ik het zelfs fijn vind en een deel hunkert naar meer. Ik negeer het omdat het voor mij zo onbekend voelt.
    "Je krijgt het toch niet voor elkaar, dat weet ik zeker." zeg ik met gemengde gevoelens.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    Ik haalde ijn scouders op "Heb hem niet bij me." grapte ik en nam nog een hap van mijn bijna lege bord."Laten we over iets anders praten dan dode spagetti."zei ik lachend ."Of we zitten hier nog een uur te discusieeren over hoe je voedsel moet moorden ."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Ik schoot in de lach. 'Goed,' zei ik. 'Waar wil jij dan over praten want ik heb op dit moment nog niet heel veel inspiratie voor een gesprek ofzo.'
    Ik nam nog een hap van mijn saus met slierten, gelukkig lagen ook overal servetten want ik had het gevoel dat ik intussen onder de rode saus zat als een klein peutertje.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Jij bent hier koppig hoor!' zei ze waardoor ik moest lachen. Ik moest toegeven dat ze daar gelijk in hand.
    'Je krijgt het toch niet voor elkaar, dat weet ik zeker,' zei ze en ik begon weer zachtjes te lachen.
    'En daarom laat jij je hand liggen,' zei ik met een tevreden glimlach. Ik pakte haar hand weer voorzichtjes beet, terwijl ik met de andere hand zachtjes door bleef strelen. Ik bleef er naar kijken. Op de één of ander manier kon ik daaraan meer zien hoe ze het voelde dan aan haar woorden.
    'Als je zelf een lichamelijk contact wilt proberen, gewoon doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    Ik lachte toen ik naar haar keek overal zat wat saus.En dacht toen na over wat we konden praten."Hoe heb je leren zo mooi leren tekenen?"vroeg ik dan maar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ben ff douchen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Een combinatie van talent en veel oefenen,' zei ik. 'Ik vond tekenen altijd al leuk en op een dag in groep 3 moesten we proberen om iemand uit de klas na te tekenen. Ik tekende mijn beste vriend na en het was de enige herkenbare tekening uit de klas, behalve dan die van het meisje met het kroeshaar en de roodharige tweeling maar die hadden opvallende uiterlijke kenmerken.'


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ik glimlachte"Cool,je bent er echt goed in."zei ik en nam nog een laatste hap van de spagetti.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Okaay. Douchse Syll.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hji lacht waardoor ik me een beetje beledigt voel.
    "En daarom laat jij je hand liggen." zegt hij en ik zie dat hij tevreden glimlacht. Hij pakt mijn hand voorzichtig beet terwijl hij met de andere hand zachtjes door blijft strelen. Hij blijft ernaar kijken en ik vind het vreemd.
    "Als je zelf een lichamelijk contact wilt proberen, gewoon doen." zegt hij.
    "Heb ik geen behoefte aan." lieg ik. Voor het eerst sinds ik me kan herinneren heb ik de behoefte om gewoon tegen hem aan te leunen en gewoon te zitten. Maar dat ga ik niet zeggen, ik blijf het gewoon negeren.
    "Ik vind het niet alleen eng maar ik heb er ook geen behoefte aan." herhaal ik mezelf nog eens. "Nooit gehad."


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    Ik at mijn bord leeg en veegde met een servetje de rode saus van mijn gezicht en glimlachte naar hem. 'Bedankt, en wat is jouw grote talent?'


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ik haalde mijn schouders op"Ik weet niet of met stokjes op iets slaan een talent is ,maat ik hou van drummen en muziek maken."zei ik en glimlachte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Nou dat is ook een talent,' zei ik en ik glimlachte. 'Maar dan zal je wel een hekel hebben aan de naam van dit instituut, Music Ends zal wel niet de favoriete naam van een drummer zijn.'


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ik zuchtte."Inderdaat,maar dat laat mijn passie voor muziek niet stoppen."zei ik trots."Als je wil ,wil ik je wel iets laten horen,maar niet hier." zei ik glimlachend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Ik zou het graag een horen,' zei ik.
    Ik mocht hem wel, maar dat had ik vanmiddag vast al gezegd dus herhaalde ik het nu maar even. Hij was optimistisch, vrolijk en had ondanks zijn misdaden nog iets van een ontschuldig jongetje weg. Ja, van de mensen die ik tot nu toe had ontmoet was hij de leukste.


    Remember to be ridiculous.