• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4

    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ik glimlachte "Wel weet jij een plaats waar er niet veel mensen zijn?" vroeg ik haar.Ik had mischien wel graag aandacht,maar als het om muziek ging was ik liever alleen of met mijn vrienden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Nou de meeste mensen zitten hier of op hun kamer of staan buiten te roken,' zei ik. 'Waarschijnlijk is de zitkamer redelijk leeg, of wil je naar een van onze slaapkamers gaan?'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Heb ik geen behoefte aan,' zei ze. Al geloofde ik haar niet. Als ze er geen behoefte aan had, waarom bleef ze dan zitten en heeft ze al een hele tijd niet meer gezegd dat ik moest stoppen?
    'Ik vind het niet alleen eng maar ik heb er ook geen behoefte aan. Nooit gehad,' zei ze. Ik maakte mijn blik los van haar hand en keek haar eventjes aan. Langzaam schudde ik ietsjes mijn hoofd.
    'Als je het eng vind, waarom ligt je hand zo goed als stil? En als je er geen behoefte aan heb, waarom blijf je dan zitten?' vroeg ik aan haar. Ik tilde haar hand iets op en gaf er een heel licht kusje op. Ik voelde haast alleen maar de kleine haartjes van haar hand.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    "Laten we anders naar mijn kamer gaan,daar liggen mijn drumstokken." zei ik met een glimlach en stond op.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [iemand Lauren meeten?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    Ik glimlachte en liep met hem mee. 'Met wie deel jij je kamer?' vroeg ik. 'Jij weet intussen al dat ik die van mij met Mysha deel.'
    Ik gooide mijn haar naar achteren. Ik hield van mijn middenblonde haar en terwijl ik niet echt ijdel was besteedde ik er altijd veel tijd aan. Net zoals aan mijn make-up die me net iets ouder en afstandelijker moest laten lijken, in het laatste faalde het echter omdat ik een veel te vrolijk en aanhankelijk karakter had.


    Remember to be ridiculous.

    [Lekker gedouched?]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt op van mijn hand en kijkt mij aan. Langzaam schud hij ietsjes met zijn hoofd.
    "Als je het eng vind, waarom ligt je hand zo goed als stil? En als je er geen behoefte aan heb, waarom blijf je dan zitten?" vraagt hij aan mij. Hij tilt mijn hand op en geeft er een heel licht kusje op. Ik trek mijn hand iets later terug dan had gemoeten. Een riling trekt door mijn lichaam. Een goede. Maar daarna trilt niet alleen mijn hand maar ook de rest.
    "Kappen Nathan!" zeg ik met een schelle stem. Ik veeg met mijn andere hand over de plek waar hij mijn hand gekust heeft.
    "Doe dat nooit meer." zeg ik, dit keer klinkt mijn stem klein.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    'Met wie deel jij je kamer?' vroeg ze. 'Jij weet intussen al dat ik die van mij met Mysha deel.'en gooide haar, haar naar achteren ."Met Jasper." zei ik en glimlachte,hij zat tog in de eetzaal.Ik keek even of de kust veilig was en opende dan de deur."Ladies first." zei ik en grijnsde.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 22:26 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Heerlijk ;d Ik ruik weer naar kokos ;D.. Nja, me haar.. Ik denk dat ik de volgende keer een frisse geur haal.. kokos is eerder een warme geur ofzo..]

    Nathan Deleon

    Ze trok haar hand terug. Geschrokken keek ik haar aan en zag dat ze trilde.
    'Kappen Nathan!' zei ze met een schelle stem. Ik keek toe hoe ze over haar hand heen wreef waar ik net een kusje had gegeven. Ik knipperde een paar keer.
    'Doe dat nooit meer,' zei ze kleintjes. Ik slikte en keek eventjes haar hand naar haar. Ik draaide mij zelf om en ging met mijn rug weer tegen de muur aan zitten.
    'S-sorry,' zei ik zachtjes. 'Ik had dat niet moeten doen. Ik ging weer eens te snel. Het spijt mij.' Eventjes keek ik naar de grond en toen naar Beck.
    'Echt, het spijt mij. Ik dacht namelijk dat het kon, maar zoals ik al zei, ik ging weer te snel. Sorry.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    Hm, Jasper en Jason, klonk best leuk. 'Ladies first,' zei hij grijzend.
    Ik liep naar binnen en ging op het bed zitten. 'Een gentleman dus,' mompelde ik zacht tegen mezelf, deels hopend dat hij het zelf niet had gehoord. 'Nou maak maar eens een beetje muziek, wat sfeer kunnen we hier wel gebruiken.'


    Remember to be ridiculous.

    Demi1309 schreef:
    [iemand Lauren meeten?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    ze mompelde wat ,maar veel verstond ik er niet echt van,dus liet ik het maar zoals het was.Ik haalde de drumstokken uit mijn valies en zoch iets waar ik op kon drummen."Welk nummer moet ik spelen?" vroeg ik haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Jasper laat Jade wel in de steek, waar is Lauren?]


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    'Welk nummer moet ik spelen?' vroeg hij en ik haalde mijn schouders op.
    'Maakt me niet zoveel uit,' zei ik. 'Kies maar iets leuks uit, kijk ik of ik kan raden welk nummer het is.'
    Ik was eigenlijk altijd wel in voor een uitdaging of een weddenschap dus dit zag ik wel zitten.


    Remember to be ridiculous.

    [ng in de eetzaal]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne