• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4

    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Niet? Vast wel schuifelen. Zelfs ik kan dat." Het blijft even stil en hij staat op en steekt zijn hand naar mij uit.
    "Wil je met me dansen? Er is hier niemand." Hij lacht er zacht bij maar ik kan hem alleen paniekerig aankijken. Hoe kan ik nou het beste vertellen dat ik dit niet wil?
    "Ik zei toch net dat ik niet kan dansen." Mijn stem schiet een beetje de hoogte in en ik kucht zacht om het te verhullen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik dacht dat ze er eigenlijk wel om kon lachen, maar in plaats daarvan keek ze paniekerig. 'Ik zei toch net dat ik niet kan dansen,' zei ze, haar stem schoot een beetje de hoogte en zachtjes kuchte ze. 'Maar dat maakt toch niet uit?' zei ik vriendelijk en ging op mijn hurken zitten. 'Één keertje?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Maakt dat maakt toch niet uit?" zegt hij vriendelijk en gaat op zijn hurken zitten.
    "Één keertje?" Ik sluit mijn ogen een momentje, ik kan hem moeilijk vertellen dat het niet kan en ook niet waarom. Dus uiteindelijk kom ik overeind.
    "Goed, maar dan heel kort en het blijft bij deze ene keer." zeg ik waarschuwend.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Een glimlachje verscheen op mijn gezicht toen ze overeind kwam, gelijk kwam ook ik overeind. 'Goed, maar dan heel kort en het blijft bij deze ene keer,' zei ze op een waarschuwende manier. 'Niet kort,' zei ik met een glimlachje en legde mijn handen op haar heupen. 'De wind is vandaag de muziek?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Niet kort." zegt hij en legt zijn handen op mijn heupen. Ik probeer me op mijn ademhaling te concentreren en adem diep in en uit. Het duurt eventjes voordat ik mijn handen op zijn schouders leg, verder durf ik echt niet te gaan.
    "De wind is vandaag de muziek?" Ik schud mijn hoofd.
    "We kunnen vast niet zonder muziek dansen!" zeg ik wat opgelucht omdat het nu misschien voorbij is.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'We kunnen vast niet zonder muziek dansen!' zei ze. Ze klonk opgelucht. Een wenkbrauw van mij schoot iets omhoog. 'De wind heeft die taak, mis poes,' zei ik met een klein lachje en begon langzaam te bewegen. 'Volgens mij zit er meer achter dat je niet wil. Het is niet alleen de reden dat je niet kan dansen. Wat is er?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "De wind heeft die taak, mis poes." zegt hij met een klein lachje en begint langzaam te bewegen, ik volg zijn bewegingen met tegenzin.
    "Volgens mij zit er meer achter dat je niet wil. Het is niet alleen de reden dat je niet kan dansen. Wat is er?"
    "Ik kan niet zo dansen omdat ik dat nog nooit gedaan heb." geef ik met tegenzin toe en langs Nathan heen om hem niet te hoeven zien. Ik wil eigenlijk niet weten hoe hij erop reageerd.


    Your make-up is terrible

    HurtedHeart schreef:
    Jade Skyler White
    'Sommige kunnen niet anders,' Begint hij. Daar had hij alweer gelijk in. 'Ze hebben nooit een opleiding gehad een geen familie en vrienden waar ze op kunnen vertrouwen. Ze zullen waarschijnlijk hun hele leven afhankelijk zijn van een uitkering of zijn nu nog minderjarig. Naast de geweldplegingen, het spijbelen, de drugs en het kettingroken had ik een redelijk normaal leven. Ik was vaak aangeschoten maar nooit echt dronken en kan straks gewoon weer bij mijn familie terecht en voor mezelf gaan zorgen. Dat geld lang niet voor iedereen.' ik knik. Hij had gelijk. Ik had een studie rechten gedaan en kon zo aan werk komen als ik wou. Maar anderen konden dat niet betalen. En ik was zelfs jong. 'Daar heb je gelijk in. Niet iedereen heeft geluk.' Mompel ik zacht.

    [Ben vandaag de hele dag naar Leiden. Lekker winkelen nadat ik boeken van school heb gehaald samen met mijn moeder :) ik zie jullie weer vanavond :)]
    [Laatste bericht voor Squib :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nathan Deleon

    'Ik kan niet zo dansen omdat ik dat nog nooit gedaan heb,' zei ze. Ik keek haar verbaasd aan, al leek zij mij niet aan te kijken. 'Niet?' vroeg ik aan haar. 'Waarom niet?' vroeg ik vrijwel gelijk daarna. 'Ook niet met je vrienden gedanst?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Niet?" vraagt hij en ik schud kort mijn hoofd. Ik weet gewoon dat hij me aankijkt.
    "Waarom niet? Ook niet met je vrienden gedanst?" Weer schud ik mijn hoofd maar nu kijk ik hem uiteindelijk wel aan. Ik bijt even op mijn lip en voel dat mijn spieren zich aanspannen van de zenuwen en ik probeer zijn lichaam nog altijd op afstand te houden.
    "Ik ben niet echt weg van lichamelijk contact." geef ik toe.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik ben niet echt weg van lichamelijk contact,' zei ze. Geschrokken keek ik haar aan. 'Waarom niet? Wat is er gebeurd?' vroeg ik aan haar. Ik stopte met bewegen en stond stil. Ik had haar reacties van bepaalde momenten onthouden en ik wist nog dat mijn zusje eerste tijd ook niet dol was op lichamelijk contact nadat ze verkracht werd. Ik slikte eventjes. 'Je bent toch niet..?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Waarom niet? Wat is er gebeurd?" vraagt hij en stopt met bewegen waardoor we stil komen te staan.
    "Je bent toch niet..?" Hij maakt zijn zin niet af en ik schud mijn hoofd waarna ik er een beetje verbitterde glimlach uit pers.
    "Nee ik ben niet verkracht, Nathan." zeg ik tegen hem met een wat vervormde stem. Ik kijk hem even aan en dan focus ik me op een punt die zich achter hem bevind.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee ik ben niet verkracht, Nathan,' zei ze. Een klein opgelucht zuchtje verliet mijn mond. Ik haalde mijn handen van haar heupen af en keek haar met een klein glimlachje aan. 'Maar wat is het dan?' vroeg ik lichtelijk nieuwsgierig. 'Vind je dan geen enkel lichamelijk contact leuk?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor hoe hij opgelucht zucht en ik weet wel waarom. Dan voel ik zijn handen van mijn heupen afglijden en merk ik dat ik het niet zo erg vond als ik altijd gedacht zou hebben. Hij kijkt me aan met een klein glimlachje.
    "Maar wat is het dan?" vraagt hij nieuwsgierig. "Vind je dan geen enkel lichamelijk contact leuk?"
    "Normaal gezien niet nee, geen enkel lichamelijk contact." zeg ik tegen hem. "Dat is niet verkracht ben betekent niet dat ik niet ongewenst aangeraakt ben." Dat is maar het ene gedeelte. Dat is voor mij een veel minder groot geheim dan mijn maagdelijkheid. Het is iets wat bijna niemand weet en ik denk dat ik dat nog even zou ga houden.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Maar ze zullen er wel voor zorgen dat we niet meer in contact komen met onze oude en foute vrienden,' zei ik. 'Ten minste, dat is typisch iets voor de flikken om te gaan doen. Alsof ze je kunnen oppakken omdat je iemand in een cafe tegenkomt.'


    Remember to be ridiculous.