• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4

    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Sorry,' zei ze, nadat ze rechtop was gaan zitten en met haar hoofd tegen de muur aan leunde. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Ik dacht ook niet dat je gevoelloos was, maar nou weet ik nog steeds niet waarom jij je zelf niet lekker voelde,' zei ik en keek haar eventjes aan. 'Of wil je dat niet vertellen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik dacht ook niet dat je gevoelloos was, maar nou weet ik nog steeds niet waarom jij je zelf niet lekker voelde." Hij kijkt mij aan en ik besluit gewoon terug te kijken.
    "Of wil je dat niet vertellen?" vraagt hij en ik denk er eventjes over na.
    "Ik voel me hier gewoon niet thuis." mompel ik. "Misschien is het wel heimwee, heb jij daar geen last van?"


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik voel me hier gewoon niet thuis. Misschien is het wel heimwee, heb jij daar geen last van?' vroeg ze. Ik keek haar zwijgzaam aan. Ik dacht na, ik stond er nooit bij stil. 'Beetje,' zei ik na er over uit te zijn. 'Ik heb niet zo veel te missen als jou.' Ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me zwijgzaam aan en ik kijk terug, benieuwd naar zijn antwoord.
    "Beetje. Ik heb niet zo veel te missen als jou." zegt hij. Hij krabt aan zijn achterhoofd.
    "Hoe is het dan waar jij vandaan komt?" vraag ik een beetje nieuwsgierig en als afleiding van het werkelijke gespreksonderwerp.


    Your make-up is terrible

    [Telkens als jij neer zet; Werkelijke, dan heb ik zo iets van; Wat was dat dan? o-o]

    Nathan Deleon

    'Hoe is het dan waar jij vandaan komt?' vroeg ze nieuwsgierig. Ik glimlachte eventjes en dacht na hoe ik het beste uit kon leggen allemaal. 'Waarschijnlijk niet veel anders dan bij jou, maar de mensen waar ik meestal mee om ga... Wij zijn niet zo hecht zoals jij en jouw vrienden. Ik ben niet zo aan de gehecht.. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom ik aan ze gehecht zou moeten raken.'

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 20:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Waarschijnlijk niet veel anders dan bij jou, maar de mensen waar ik meestal mee om ga... Wij zijn niet zo hecht zoals jij en jouw vrienden. Ik ben niet zo aan de gehecht.. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom ik aan ze gehecht zou moeten raken." zegt hij.
    "Waarom niet?" vraag ik zacht. "Daar zijn vrienden toch juist voor?" Bij de gedachte aan mijn vrienden moet ik een aantal tranen die in mijn ogen prikken wegknipperen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Waarom niet? Daar zijn vrienden toch juist voor?' vroeg ze zacht en ik knikte. 'Ja, daar zijn vrienden inderdaad voor, maar was je niet opgevallen dat ik ze gewoon mensen noemde waar mee ik om ga? In plaats van vrienden?' vroeg ik aan haar en glimlachte iets. 'Ik beschouw ze niet echt als vrienden. Op vrienden moet je kunnen vertrouwen en zo, toch? Ik kon dat bij hun niet echt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ja, daar zijn vrienden inderdaad voor, maar was je niet opgevallen dat ik ze gewoon mensen noemde waar mee ik om ga? In plaats van vrienden? Ik beschouw ze niet echt als vrienden. Op vrienden moet je kunnen vertrouwen en zo, toch? Ik kon dat bij hun niet echt." legt hij uit.
    "Oh, sorry." antwoord ik zacht. "Dat is eigenlijk wel flauw. Waarom ging je dan met zulke mensen om? Dat is... nutteloos." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oh, sorry. Dat is eigenlijk wel flauw. Waarom ging je dan met zulke mensen om? Dat is... nutteloos,' zei ze en ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet, ik moet toch met iets omgaan? Aldoor de dingen in mijn eentje doen stelt ook niets voor.. Niet dat ik ze nu vaak met iemand deed, zoals ik al zei gingen ze er al vaak vandoor als er dreigde iets mis te gaan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik weet het niet, ik moet toch met iets omgaan? Aldoor de dingen in mijn eentje doen stelt ook niets voor.. Niet dat ik ze nu vaak met iemand deed, zoals ik al zei gingen ze er al vaak vandoor als er dreigde iets mis te gaan." zegt hij.
    "Waarom heb je dan niet naar nieuwe vrienden gezocht? Minder oppervlakkige mensen, zoals mijn vrienden. Ze worden vaak veroordeeld om hun uiterlijk maar uiteindelijk zijn ze betere mensen dat de meesten." zucht ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Waarom heb je dan niet naar nieuwe vrienden gezocht? Minder oppervlakkige mensen, zoals mijn vrienden. Ze worden vaak veroordeeld om hun uiterlijk maar uiteindelijk zijn ze betere mensen dat de meesten,' zuchtte ze en weer haalde ik mijn schouders op. 'Omdat..' Ik was eventjes stil. Ik wist het niet en had weinig zin om er over na te denken. 'Vertel mij je hobby's.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Omdat..." Hij is eventjes stil. Volgens mij denkt hij na. Maar het antwoord verrast mij.
    "Vertel mij je hobby's." zegt hij plotseling.
    "Eh... Je bent gewoon te lui hé." lach ik zacht. "Hobby's? Ik kan me niet herinneren dat ik tijd heb voor hobby's." antwoord ik op zijn vraag.
    "Wat zijn jou hobby's dan?"


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Eh... Je bent gewoon te lui hé,' lachte ze zachtjes. Ik haalde mijn schouders iets op en knikte toen met een glimlach. 'Hobby's? Ik kan me niet herinneren dat ik tijd heb voor hobby's. Wat zijn jou hobby's dan?' vroeg ze. 'Brandstichten,' zei ik met een klein lachje. 'Maar legale hobby's heb ik niet echt. Weet je nog dat je mij en een meisje stoorde bij het dansen?' vroeg ik aan haar. Echt wachten op een antwoord deed ik niet. 'Dat was Sanne, ze vond het haar plicht om mij een legale hobby te geven. Op dat moment waren we dansen aan het uitproberen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Brandstichten." zegt hij met een klein lachje en ik moet ook zacht lachen.
    "Maar legale hobby's heb ik niet echt. Weet je nog dat je mij en een meisje stoorde bij het dansen? Dat was Sanne, ze vond het haar plicht om mij een legale hobby te geven. Op dat moment waren we dansen aan het uitproberen."
    "Oh, gelukkig maar dat ik niet met jou naar legale hobby's hoef te zoeken. Ik kan voor geen ene meter dansen." lach ik zachtjes. Ik wil het lichamelijke contact ook helemaal niet.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oh, gelukkig maar dat ik niet met jou naar legale hobby's hoef te zoeken. Ik kan voor geen ene meter dansen,' lachte ze zachtjes. Zachtjes lachte ik mee. 'Niet? Vast wel schuifelen. Zelfs ik kan dat.' Ik dacht eventjes na en stond toen op. Mijn hand stak ik naar haar uit. 'Wil je met me dansen?' vroeg ik met een klein lachje. 'Er is hier niemand.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you