• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4

    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Normaal gezien niet nee, geen enkel lichamelijk contact. Dat ik niet verkracht ben betekent niet dat ik niet ongewenst aangeraakt ben,' vertelde ze en ik knikte op haar woorden. 'Ik weet dat dat niet betekend. Niemand wilt ongewenst aangeraakt worden.. Ik weet het en ik doe dat ook niet meer,' zei ik zachtjes en keek eventjes omlaag. 'Maar je zei normaal gezien niet, vond je het dansen, mijn aanrakingen niet erg?' vroeg ik lichtelijk verward.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik weet dat dat niet betekend. Niemand wilt ongewenst aangeraakt worden.. Ik weet het en ik doe dat ook niet meer." zegt hij en hij kijkt omlaag. Ik vraag me af of hij zich schuldigt voelt.
    "Maar je zei normaal gezien niet, vond je het dansen, mijn aanrakingen niet erg?" Ik kan de verwarring in zijn stem horen en twijfel over de waarheid.
    "Minder erg dan ik had verwacht." geef ik met tegenzin toe terwijl ik een beetje awkward tegenover hem blijf staan en naar mijn voeten kijk.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Minder erg dan ik had verwacht,' zei ze en ik keek haar aan, terwijl zij omlaag keek. Een klein glimlachje sierde mijn gezicht. 'Dank je,' zei ik zachtjes. 'Maar aanrakingen kunnen trouwens prettiger. Het is jammer dat jij er anders over denkt. Heb je ooit gevoeld hoe een knuffel voelt?' vroeg ik aan haar. 'Één van de fijnste lichamelijke contact die ik ken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dank je. Maar aanrakingen kunnen trouwens prettiger. Het is jammer dat jij er anders over denkt. Heb je ooit gevoeld hoe een knuffel voelt? Één van de fijnste lichamelijke contact die ik ken." zegt hij. Ik schud mijn hoofd daarop en kijk op in zijn ogen, volgens mij word ik langzaam aan rood.
    "Nee ik doe niet aan eh- knuffelen en die dingen. Ze horen bij lichamelijk contact." leg ik hem uit.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee ik doe niet aan eh- knuffelen en die dingen. Ze horen bij lichamelijk contact,' zei ze. Ik knikte lichtjes, met mijn ogen op haar ogen gericht. Ik probeerde zo min mogelijk te knipperen.
    'Wil je het proberen?' vroeg ik zachtjes aan haar. 'Alleen knuffelen. Het is namelijk jammer dat je het nog nooit gevoeld heb.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Wil je het proberen?" vraagt hij zachtjes waardoor ik hem verbaasd aankijk.
    "Alleen knuffelen. Het is namelijk jammer dat je het nog nooit gevoeld heb." zegt hij. Ik aarzel en de woorden blijven hangen. Mijn ogen schieten van zijn gezicht weg en weer terug en ik probeer paniekerig te bedenken wat ik moet doen. Ik kan me geen enkele fijne knuffel herinneren. De enige in mijn herinnering zijn van jongens die ik van me af probeerde te schudden of te duwen. Van mijn ouders had ik al jaren geen knuffels gehad en zover reikte mijn herinneringen niet terug.
    "Oké." zucht ik zacht. "Maar laat meteen los als ik het zeg."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik probeerde haar gezicht af te lezen, maar gezichtsuitdrukking beviel mij niet helemaal. 'Oké,' zuchtte ze uiteindelijk zachtjes. 'Maar laat meteen los als ik het zeg,' zei ze daarna en ik knikte naar haar. 'Dat zal ik doen,' zei ik met een glimlachje. Voorzichtjes deed ik mijn beide armen om haar heen en knuffelde haar zachtjes. 'Een knuffel voelt het fijnst als het van iemand komt die je leuk vind, iemand die om je geeft. Ongewenste knuffels voelen vreselijk.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt bevestigend op mijn woorden, iets wat mij toch geruststeld.
    "Dat zal ik doen." glimlacht hij. Daarna slaat hij voorzichtig zijn beide armen om mij heen en knuffelt hij me zacht. Ik weet niet goed wat ik moet doen dus sla ik mijn armen ook lichtjes om hem heen.
    "Een knuffel voelt het fijnst als het van iemand komt die je leuk vind, iemand die om je geeft. Ongewenste knuffels voelen vreselijk." zegt hij, alsof hij mijn gedachtes kan lezen. Ik slik en voel hoe mijn lichaam trilt van alle spanning en emoties. Hoewel het inderdaad heel erg meevalt en eerder fijn voelt, heb ik toch het idee dat ik in paniek ga raken hiervan.
    "Oké, los." piep ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik voelde haar armen om mij heen en hoe haar lichaam tegen mij aan trilde. Als dit zo doorging zou ik zelf gaan stoppen.
    'Oké, los,' piepte ze. Ik knikte lichtjes en haalde mijn armen van haar vandaan. Met een vriendelijk glimlachje keek ik haar aan.
    'Mag ik vragen hoe het voelde?' vroeg ik nieuwsgierig aan haar. Al kon ik het al wel half zelf beantwoorden door hoe haar lichaam reageerde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Gelukki laat hij mij gelijk los en ik trek mijn armen ook meteen terug. HIj kijkt me aan met een vriendelijk glimlachje en ik zucht opgelucht.
    "Mag ik vragen hoe het voelde?" vraagt hij nieuwsgierig. Ik zwijg even.
    "Uh..." Ik probeer de juiste woorden te vinden. "Niet slecht..." zeg ik en ik tover een zwakke glimlach tevoorschijn. Op zich was het ook niet slecht, zijn woorden raakten me alleen teveel.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Uh...' zei ze na eventjes te hebben gezwegen. Ze leek na te denken. 'Niet slecht...' zei ze en een glimlachje verscheen op haar gezicht. De glimlach op mijn gezicht was niet verdwenen. 'Mooi zo,' zei ik zachtjes tegen haar. Ik deed een stapje naar achteren, misschien voelde dat voor haar beter. 'Wat wil je nu gaan doen?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Mooi zo." zegt hij zacht en doet een stapje naar achter. Ik doe ondertussen heel hard mijn best om mijn lichaam te laten stoppen met trillen en hoop maar dat Nathan er niets van gemerkt heeft.
    "Wat wil je nu gaan doen?" vraagt hij waar door ik uit mijn concentratie gehaald word. Het heeft niets geholpen, mijn lichaam kalmeert minder snel dan mijn geest.
    "Uh, ik zou het niet weten." antwoord ik. Ik pak één van mijn laatste sigaretten en begin hem in een snel tempo op te roken, tegen de zenuwen.
    "Wat wil jij doen?"


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Uh, ik zou het niet weten,' antwoordde en pakte vervolgens een sigaret om hem gauw op te roken.
    'Wat wil jij doen?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders ietsjes op en bekeek haar eventjes. Het is omdat ik het nu zelf mee maak, maar anders had ik gezegd dat dit Beck niet was.
    'Jou op je gemak laten voelen,' zei ik met een klein glimlachje. Ik ging weer zitten tegen het muurtje aan. 'En dan niet door middel van om nooit meer lichamelijk contact te maken, dat kan je niet voor altijd doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Jou op je gemak laten voelen." zegt hij met een klein glimlachje. Hij gaat weer tegen het muurtje aanzitten en ik volg zijn voorbeeld. Ik trek mijn knieën weer omhoog en sla mijn vrij arm erom heen. Met de andere druk ik de snel opgerookte sigaret uit en steek ik de volgende alweer op.
    "En dan niet door middel van om nooit meer lichamelijk contact te maken, dat kan je niet voor altijd doen." Ik grinnik zachtjes.
    "Ik denk dat ik dat wel kan." zeg ik met een glimlachje. "Het is me tot nu toe altijd al gelukt hoor." zeg ik een beetje wijsneuzerig.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik denk dat ik dat wel kan. Het is me tot nu toe altijd al gelukt hoor,' zei ze en ik lachte eventjes. 'Dus, jij wilt later geen lieve vriend krijgen waarmee je op de bank zit en zo?' vroeg ik aan haar. Zonder er bij na te denken pakte ik de sigaret uit haar hand en drukte die een beetje uit op de stenen. 'Hoeveelste is dat nu? De vierde of vijfde dat we hier buiten zijn? Wie weet hoe veel je verder vandaag op heb,' zei ik en moest er zachtjes bij lachen. 'Maar jij wilt dus elk jongen afwijzen op zijn verzoeken van lichamelijk contact?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you