• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4

    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    'Sommige kunnen niet anders,' zei ik. 'Ze hebben nooit een opleiding gehad een geen familie en vrienden waar ze op kunnen vertrouwen. Ze zullen waarschijnlijk hun hele leven afhankelijk zijn van een uitkering of zijn nu nog minderjarig. Naast de geweldplegingen, het spijbelen, de drugs en het kettingroken had ik een redelijk normaal leven. Ik was vaak aangeschoten maar nooit echt dronken en kan straks gewoon weer bij mijn familie terecht en voor mezelf gaan zorgen. Dat geld lang niet voor iedereen.'


    Remember to be ridiculous.

    [Haha okay. Ik ook.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat is een goed begin." zegt hij met een klein lachje waadoor ik ook glimlach.
    "Wat nog meer eigenlijk?"
    "Eh, dat zoek ik later wel uit." antwoord ik zacht. "Ik weet nog niet hoe groot de kloof is tussen hoe ik tegen mijn vrienden doe, tegen vreemden en tegen jou. Jij bent een geval apart denk ik." zeg ik met een glimlachje.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik weet nog niet hoe groot de kloof is tussen hoe ik tegen mijn vrienden doe, tegen vreemden en tegen jou. Jij bent een geval apart denk ik,' zei ze met een glimlachje. Ik keek eventjes naar Beck. 'Een geval apart?' vroeg ik met een klein lachje. 'Ik vat dat wel op als een compliment. Hoe ben jij dan tegen je vrienden?' vroeg ik nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Een geval apart?" vraagt hij met een klein lachje en ik knik een beetje beschaamt, hopelijk heb ik het niet verkeerd gezegd of zoiets. Dat kan ook.
    "Ik vat dat wel op als een compliment. Hoe ben jij dan tegen je vrienden?" vraagt hij.
    "Eh..." zeg ik terwijl ik nadenk. "We grapten veel maar wel met respect en eerbied voor elkaar. Binnen de groep was er geen geweld en ruzie." antwoord ik met een zachte stem.


    Your make-up is terrible

    [Nu ga ik naar bed, dag dag]

    Nathan Deleon

    'We grapten veel maar wel met respect en eerbied voor elkaar. Binnen de groep was er geen geweld en ruzie,' vertelde ze. Haar stem was zacht. Ik moest er eventjes van lachen, dat zachte stem was ik niet van haar verwacht. 'Dat klinkt als goeie vrienden,' zei ik met een glimlachje tegen haar. 'Je mist ze vast.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat klinkt als goeie vrienden. Je mist ze vast." zegt hij en ik verberg mijn hoofd in mijn handen.
    "Enorm." antwoord ik. "Ik wist tenminste wat ik aan ze had en als ik wat vertelde, vroeger ze niet door." Ik haal mijn handen uit mijn gezicht en kijk naar Nathan.
    "Heb jij zulke vrienden niet gehad dan?"


    Your make-up is terrible

    [Mijn topics, al heeft dat niet veel zin meer, vrees ik.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jade Skyler White
    'Sommige kunnen niet anders,' Begint hij. Daar had hij alweer gelijk in. 'Ze hebben nooit een opleiding gehad een geen familie en vrienden waar ze op kunnen vertrouwen. Ze zullen waarschijnlijk hun hele leven afhankelijk zijn van een uitkering of zijn nu nog minderjarig. Naast de geweldplegingen, het spijbelen, de drugs en het kettingroken had ik een redelijk normaal leven. Ik was vaak aangeschoten maar nooit echt dronken en kan straks gewoon weer bij mijn familie terecht en voor mezelf gaan zorgen. Dat geld lang niet voor iedereen.' ik knik. Hij had gelijk. Ik had een studie rechten gedaan en kon zo aan werk komen als ik wou. Maar anderen konden dat niet betalen. En ik was zelfs jong. 'Daar heb je gelijk in. Niet iedereen heeft geluk.' Mompel ik zacht.

    [Ben vandaag de hele dag naar Leiden. Lekker winkelen nadat ik boeken van school heb gehaald samen met mijn moeder :) ik zie jullie weer vanavond :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nathan Deleon

    'Enorm. Ik wist tenminste wat ik aan ze had en als ik wat vertelde, vroeger ze niet door,' vertelde ze. Ik keek haar aan. Ze klonk anders, maar dat was logisch. Ze had haar handen in haar gezicht. Beck haalde haar handen er weer vanaf. 'Heb jij zulke vrienden niet gehad dan?' vroeg ze aan mij. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Vrienden die ervandoor gaan als er dreigt iets mis te gaan,' zei ik en zuchtte. 'Niet echt dus, maar dat maakt niet uit.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Vrienden die ervandoor gaan als er dreigt iets mis te gaan. Niet echt dus, maar dat maakt niet uit." zegt hij en hij heeft gezucht net. Ik kijk hem triest aan.
    "Dat is wel flink balen, het spijt me voor je." zeg ik tegen hem en ik ben eventjes stil terwijl ik over iets nadenk en twijfel om het aan hem te vragen.
    "Ben je echt homo?" vraag ik uiteindelijk. "Je hoeft het natuurlijk niet te zeggen."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat is wel flink balen, het spijt me voor je,' zei ze. Ik keek haar eventjes vragend aan en haalde daarna lichtjes mijn schouders op. Het was eventjes stil. Ik keek voor mij uit en dacht na, veel tijd kreeg ik niet. 'Ben je echt homo?' vroeg Beck. Ik keek haar aan met een opgetrokken wenkbrauw. 'Je hoeft het natuurlijk niet te zeggen.'
    Ik schudde met mijn hoofd. 'Ik heb nooit gezegd dat ik dat was? Dat maak jij er telkens van, maar ik ben geen homo.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me aan met een opegtrokken wenkbrauw en schud dat zijn hoofd.
    "Ik heb nooit gezegd dat ik dat was? Dat maak jij er telkens van, maar ik ben geen homo." Ik zucht zacht.
    "Nog sorry daarvan." zeg ik schuldig. "Maar ik kreeg gewoon zo'n gevoel. Niet dat ik iets tegen homo's heb hoor, absoluut niet!" zeg ik er gelijk achter aan, voor het geval hij iets probeert te verbergen en het niet tegen mij durft te zeggen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nog sorry daarvan, maar ik kreeg gewoon zo'n gevoel. Niet dat ik iets tegen homo's heb hoor, absoluut niet!' zei ze. Ik keek haar weer eventjes vragend aan. Al was ik dan diegene die zei dat ze aardig moest doen, toch was het raar. 'Hmm oké, maar ik ben het dus niet,' zei ik en toverde een klein glimlachje op mijn gezicht. 'Mag ik trouwens weten waarvoor jij hier zit?' vroeg ik voorzichtjes aan haar. Ik wist niet meer of ik het van haar nu wel of niet wist.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Hmm oké, maar ik ben het dus niet." zegt hij en hij glimlacht een klein glimlachje waardoor ik automatisch ook een beetje moet glimlachen.
    "Mag ik trouwens weten waarvoor jij hier zit?" Ik hoor de voorzichtigheid in zijn stem.
    "Vooruit." zeg ik grinnikend. "Maar het is helemaal niet erg. Eigenlijk ben ik best braaf." Daarna denk ik even na en verzink ik in gedachte bij wat ik gedaan heb.
    "Eh." zeg ik als ik eruit opschrik. "Drugs, diefstal, kraken en mishandeling geloof ik. En jij?"


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Vooruit, maar het is helemaal niet erg. Eigenlijk ben ik best braaf,' zei ze en het was even stil. Ik bekeek haar eventjes. Ze leek na te denken. 'Eh,' zei ze. Ik keek haar beetje vragend aan. 'Drugs, diefstal, kraken en mishandeling geloof ik. En jij?' vroeg ze. Automatisch haalde ik mijn schouders op. 'Ehm, voor een paar verkrachtingen, mishandelingen, poging tot moord.. Oké, die laatste twee kan je wel bij elkaar zetten.. Oh en voor brandstichting..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you