• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStorran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):

    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:48 ]


    El Diablo.

    Kurt

    'Zo te horen zijn jouw grootouders geweldige mensen.' zei ik vrolijk, omdat ik oprecht blij voor hem was dat hij zulke leuke grootouders had. Ik zag aan hem dat hij een beetje begon op te klaren en glimlachte. Blaine is de liefste jongen op aarde en hij verdient het aller beste. Nu wist ik het zeker. Ik zou met zijn vader gaan praten, vroeg of laat. Ik zou hem hiervan overtuigen. Blaine verdiende dit niet, alleen het aller beste. 'Als jij zegt dat het lekker is, weet ik zeker dat je gelijk hebt.' zei ik glimlachend. Mijn glimlach veranderde ineens in een speelse glimlach en ik stootte zachtjes met mijn voet tegen zijn been aan, vervolgens liet ik mijn voet tegen zijn been aanglijden en gleed ik voorzichtig naar boven. 'Jij weet namelijk wel wat lekker is.' zei ik glimlachend waarna ik hem ondeugend aan keek en lachte.

    [Oké, slaap lekker en tot morgenavond! (:]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Wanneer er verschillende dingen op tafel staan, knikte ik goedkeurend.
    "Dat is wel goed denk ik," Glimlachte ik en sloeg mijn arm om zijn middel heen. "Dan moeten we alleen nog wat bekers vinden, goede verlichtingen en muziek."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik grijns, en loop naar de muur.
    'Zoiets als dit?' grijns ik, en druk op wat knopjes.
    De lichten beginnen met schijnen, en de muziek te draaien...


    El Diablo.

    Quinn

    Verwonderd keek ik naar de lichten die er echt fantastisch uitzagen.
    "Dit is perfect," Lachte ik boven de muziek uit. "Dadelijk word ik nog jaloers op je."
    Ik wandelde naar hem toe en gaf hem een kusje op zijn wang.
    "Je hebt ook echt alles hé," Glimlachte ik en keek voor een tweede keer naar de verlichting.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik knk " ik snap het gewoon niet meer" snik ik terwijl ik mijn handen in mijn gezicht verberg.

    Lizz
    Ik ging naast de jongen zitten die al wstmrustiger leek. " hoi?" vroeg hij een beetje vrwgend. " ik ben Lizz, het zusje van Mitch". Stelde ik m zacht voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik kreeg erge medelijden met haar en sloeg troostend mijn armem om haar heen. 'Rachel, je bent een dapper meisje.' zei ik gemeend terwijl ik haar troostend over haar rug wreef. 'Ik ben er nu en ik zorg dat hij uit de buurt blijft.' beloofde ik aan haar.

    Finn

    Ik sloeg mijn schouders neer en keek haar niet aan. Ik voelde me rot omdat Rachel alleen maar met hem wilde praten en niet met mij. Misschien vond ze hem wel leuk. 'Finn' stelde ik mezelf kortaf voor en zuchtte gekweld.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " ik kan er toch ook niets aan doen dat het me niet doordrong. Hij dacht dat ik het opkropte om hun eerst te helpen maar dat is jiet zo. Ik snap dat hij zich zorgen maakt zeker omdat stress het laatste is wat ik niet kan gebruiken" ik zucht even.

    Lizz
    Hij leek verdrieitg. " wil je erover praten?" vraag ik en sla een arm om hem heen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Hij maakt zich inderdaad gewoon zorgen om je. Het werd gewoon even te veel voor hem. Hij is net bedreigd en voelt zich opgelaten, die gevoelens komen er nu uit bij hem. Dat heeft helemaal niks met jou te maken.' zei ik lief tegen haar. 'Hij houdt van je.' zei ik. Het laatste zinnetje kwam er heel moeizaam uit, en ik begreep zelf ook niet precies waarom.. Volgens mij begon ik iets voor haar te voelen..

    Finn

    'Nee dankje.' zei ik terwijl ik nors voor me uitstaarde. Ik had geen zin om het hier over te hebben met haar terwijl zij het zusje is van die jongen waar Rachel zo vol van is. Maar ik besloot het ook niet op haar af te reageren. Ze kon er immers ook niks aan doen en ze bedoelde het vast goed. 'Je bent hier dus voor Damon.' zei ik nog een beetje afwezig, doelend op de posters in haar handen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach dankbaar naar hem. " dankje" ik zucht even " was dat je. Zusje?"
    Ik wou het even op iets anders het hebben.

    Lizz
    Ik kijk even naar Finn, juist ja. " dus je bent hier voor Damon?" vraagt hij en kijjt naar mijn posters. Ik knik enthiosiast " jep, ik moestperse eenposter kiezen dusja"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik glimlachte zwakjes naar haar omdat ik nog steeds medelijden had maar knikte. 'Ja, ze is helemaal gek van Damon en wilde per se een handtekening.' zei ik lachend. Ik merkte dat ze een ander onderwerp wilde en dat vond ik ook prima.

    Finn

    'Leuk, hij is best een goede vriend van me geworden.' zei ik, we hadden in ieder geval al best een goede band gekregen. 'En hij is dus sinds kort mijn teamgenoot.' zei ik alweer iets vrolijker. Denkend aan dat maakte me altijd weer vrolijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinik zacht " dan heeft ze mazzel gehad" ik dacht na. kurt en ik moesten nog steeds een keer naar Broadway,
    Lizz
    Ik kijk hem aan " ga jij ook in real madrid voetballen? Serieus mijn broer is bevriend metmmensen die bevriend zijn met damon" ik kan een klein golletje niet onderdrukken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Zeker, ze is heel gelukkig.' zei ik trots, ik was blij dat ze gelukkig was. Ik gaf echt heel veel om mijn zusje. Vervolgens keek ik Rachel belangstellend aan. 'Wat zijn jouw dromen eigenlijk?' vroeg ik belangstellend. 'Behalve dat het kleine jongetje of meisje in je buik helemaal gezond is.' zei ik en keek haar geintereseerd aan.

    Finn

    'Niet helemaal, ik mocht gisteren meespelen en ik mag meedoen aan een paar wedstrijden. Pas als ik het dan goed doe, zit ik er voor vast in.' zei ik alweer stralend en ik keek haar aan. Vriendelijk meisje is het.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik " naast dat ons meisje gelukkig en gezond moet worden, broadway, ik wil daar heel graag zingen, en natuurlijk met glee de wedstrijden winnen" glimlach ik dromerig.

    Lizz
    " dat gaat je echt wel lukken, zeker als je hulp krijgt met Damon" moedig ik hem aan. Ik merkte dat hij het echt graag wou


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Je krijgt dus een meisje, wat leuk!' zei ik gemeend waarna ik aandachtig naar haar luisterde. 'Broadway dus? Je moet dan vast een hele mooie stem hebben. Misschien kun je ooit iets voor me zingen?' stelde ik glimlachend voor. 'Wat is Glee eigenlijk?' vroeg ik aan haar. Ik zag ze dromerig uit haar ogen keek.

    Finn

    'Ik hoop het, ik ga in ieder geval mijn best doen.' zei ik naar waarheid. 'Kom je ook naar de wedstrijd? Aangezien je zo'n Damon fan bent?' vroeg ik belangstellend aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Ik gkrinnik "het is inderdaad een meisje. Ehm glee is een soort van zangclub opschool en je hebt wedstrijden. mIscchien kan ik dat wel een keertje doen ja of wij met zijn alle."

    Lizz
    Ik knik "we hebben kaartjes gekregen van Damon, we warne net te laat" mopperde ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan