• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStorran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):

    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:48 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik knik zacht "ik denk van wel, ik ga even naar Kurt" zeg ik zacht en geeef hem een glimlachje dat hij zich geen zorgen hoeft te maken. Ik snel me naar zijn kamer en doe de deur open waar ik Kurt aantref


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik keek Rachel met een betraand gezicht aan en hyperventileerde nog steeds ik kon moeilijk adem halen en voelde me vreselijk. Heel vreselijk, zouden we ooit van Alex af komen of zou hij ons uiteindelijk allemaal vermoorden?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik ging naast kurt zitten en omhelsde hem stevig. "shhht, het komt goed Kurt" zeg ik zacht terwijl ik ons heen en weer wieg. Ik kan net bij het bekertje komen en geef het aan kurt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik schudde mijn hoofd, als teken dat het niet goed kwam en sloeg mijn handen voor mijn gezicht. Ik kon amper praten vanwege het hyperventileren en snakte naar lucht. Ik greep met mijn hand naar een zak op de grond en blaasde daar in. Ik had wel eens vaker gehyperventileerd en wist wat ik er tegen moest doen om rustig te worden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik wreef over zijn rug in de hoop dat het hem wat rustiger maakte. BIj mij was het denk nog niet helemaal dooargedrongen wat er net gebeurd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik snapte niet hoe Rachel hier zo kalm onder kon blijven. We hadden wel dood kunnen zijn! Of zwaar gewond, of hij had wel één van onze vrienden kunnen neersteken. Die jongens was levend gevaarlijk. Ik sloot even mijn ogen en voelde mijn ademhaling weer wat rustiger worden. Ik keek Rachel aan en haalde de zak weg en probeerde weer op eigen kracht te ademen. Mijn ademhaling was nog aan de snelle kant, maar ik kreeg al meer lucht. 'Waarom?' vroeg ik verstikt door tranen. Ik hoopte dat ze snapte wat mijn vraag was. Namelijk waarom stond die gast met een mes voor Finn, hoe kwam dat ineens?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    .Ik zucht even "wij wouden naar onze jaccuzi en toen hij alex zag flipte Finn en hij kon dus schijnbaar niet winnen" om dat laatste ilet ik een spottend glimlachej horen terwijl ik de rest rustig zei.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik luisterde aandachtig naar haar woorden en dacht er even over na. 'Ik wil naar Blaine,' zei ik snikkend, als een klein kind. Straks ging die Alex naar hem toe met zijn mes. Paniek ontstond in mijn ogen en ik wilde opstaan maar op één of andere manier werkten mijn benen niet mee.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Zodra hij Blaine's naam zij schoot hij weer in paniek.
    "je mag er pas heen als je je ademhaling onder controle hebt, want ik kan je niet tillen" zeg ik tegen hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Brb]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Leannan schreef:
    Quinn

    Grijnzend streek ik met mijn tong over zijn lip en legde nu ook mijn andere hand in zijn nek aangezien dat comfortabeler was.
    Automatisch ving ik zijn geurtje op die erg vertrouwd voor me leek.


    Damon

    Ik streel nog kort over haar wang, en haal mijn lippen van die van haar.
    'Ik hou van je' grijns ik, en druk nog een klein kusje op haar lippen.


    El Diablo.

    Kurt

    Ik haalde mijn hand door mijn hand en liet mijn hoofd op Rachels schouder rusten en concentreerde me op mijn ademhaling. 'Hoe kan jij hier zo rustig onder blijven?' vroeg ik met een schorre stem aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik pakte wat drinken, nog steeds kon ik het amper beseffen dat Damon, dé Damon, bevriend was met mijn broer. Wacht hij is hier geweest en ik ben een handtekening vergeten. "Mitch wil je ook wat drinken?" roep ik, geen idee waar hij is

    Rachel
    IK keek even "volgens mij is het me niet doorgedrongen" geef ik eerlijk toe en kijk hem aan. "gaat het?"

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:03 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik knikte, maar voelde me alles behalve goed. 'Je bent een geweldige vriendin, weet je dat?' vroeg ik schor aan haar terwijl ik mijn hoofd op haar schouder liet rusten en even mijn ogen sloot.

    Mitchell

    'Sure.' lachte ik naar Lizz en plofte op de bank. Ik vroeg me af hoe het met dat meisje van vanmiddag ging, die werd lastig gevallen door die ene gozer. Had ik nou maar haar nummer gevraagd, dan had ik haar kunnen sms'en.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "dankje, jij bent er ook voor mij" zeg ik wreef over zijn schouderblad.
    "de zalf helpt trouwens wel"

    Lizz
    Ik schonk voor hem een glas in en kwakte ze op tafel. "Mitch?" vraag ik voorzichtig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan