• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStorran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):

    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:48 ]


    El Diablo.

    (Ik moet eten! Kom zo terug! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik zuchtte, en stond ook op. 'Rachel, jij moet er ook over praten. Lucht je hart.' zei ik zuchtend terwijl ik haar aan keek.

    Mitchell

    We kwamen na een tijdje aan bij zijn villa, we liepen de enorme voortuin in en ik zag dat de deur open stond. Hij zou het vast niet erg vinden als we even binnen kwamen. Ik keek meteen rond of ik Rachel zag..

    [Smakelijk!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik keek hem even niet-begrijpend aan. "Finn het is nog niet doorgedrongen hoe moet ik er dan over praten?"

    Lizz
    Toen we er waren stopte ik om snel een foto te maken. Met grote ogen keek ik rond "tering jantje"mompe;de ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Laat het dan doordringen! Het laatste wat ik nu kan gebruiken is dat mijn vriendin een trauma op loopt terwijl ze zwanger is.' riep ik ineens boos tegen haar. Ik schrok van mijn eigen toon, waarom reageerde ik dit op haar af?

    Mitchell

    Ik keek even rond en zag ineens Rachel en Finn staan. Ik liet Lizz even voor wat het was, ze zou zich vast zelf wel vermaken in Damons huis. 'Hey jongens, hoe gaat het?' vroeg ik. Ineens besefte ik dat ik best wel ongelegen kwam omdat er een bepaalde spanning hing.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik wil wat terug zeggen als Mitchell ineens binnenkomt. "niet geweldig" geef ik maar toe tegen hem. hIj had me geholpen en recht op de waarheid vond ik.

    Lizz
    Ik keek mijn ogen uit in zijn huis. Uiteindelijk liep ik Mitchell maar achterna omdat ik bang was dat ik zou verdwalen en dat zou niet echt handig zijn. Ik zag een jongen en een meisje die Mitch schijnbaar kende. De jongen was lang en aardig gespierd terwijl het meisje best klein was en er mager uitzag op haar buik na


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga zo Polly kijkne]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Dan voel ik me vereerd," Lachte ik en nam zijn hand vast om er wat aan te frutselen. "Gaan we een feestje plannen of heb je andere plannen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'Oh, dus tegen hem praat je wel.' zei ik boos en sarcastisch. 'Best, vertel het dan maar aan hem, aangezien je hem oh zo geweldig vindt omdat hij je gered heeft.' zei ik boos en ik liep weg. Ik had gevochten met hem voor haar en zelfs een mes tegen mijn keel aan gehad. En tegen hem praatte ze wel, nou dan niet.

    Mitchell

    Ik wilde vragen waarom, maar ineens werd Finn boos en liep hij weg. Uiteindelijk besloot ik om maar even mijn mond te houden en keek ik haar vragend aan. 'Ik ben een goede luisteraar..' zei ik twijfelend, waarmee ik bedoelde dat ze haar verhaal kwijt mocht aan me als ze dat wilde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Ik zuchtte even, waar sloeg dit nou weer op. Uit het niets tstroomde de tranen uit mijn ogen. "Alex heeft hem bedreigd met een mes en daarna Kurt. Ik besefte het niet goed toen hij zei dat ik het niet moest opproppen en nu is hij boos" snikte ik .

    Lizz
    Ik keek even naar het gesprek wat gaande was. Ik besloot achter de jongen aan te gaan. Ik gaf een bemoedigd klopje op Mitch's schouder en liep de jongen achterna.

    [ik ga film kijken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Hij is gewoon geschrokken, dat is logisch. Het is heel erg als je zo bedreigd wordt, je word dan emotioneel. De ene kropt het op, een beetje zoals jou. De ander krijgt een paniekaanval terwijl weer de ander boos wordt zoals Finn. Maar doe maar rustig, het komt allemaal van zelf weer goed.' stelde ik haar gerust terwijl ik troostend mijn hand op haar schouder legde.

    Finn

    Ik ging op een trap zitten en staarde boos voor me uit ineens zag ik een onbekend meisje voor me staan. Ik had haar nog nooit gezien. 'Hoi?' zei ik een beetje vragend. Wat deed ze eigenlijk hier?

    [Have fun!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Wat denk je zelf? Feestje plannen ofcourse' grijns ik.
    Ik sla een arm om haar heen, en loop naar beneden..


    El Diablo.

    Quinn

    Lachend stak ik zonder enige schaamte mijn hand in de achterzak van zijn broek en keek hem aan.
    "Met wat wil je beginnen?" Vroeg ik terwijl ik in mijn hoofd al het feest aan het plannen was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik haal mijn schouders op.
    'Jij een idee?' grijns ik, en kijk haar aan..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte zwak naar hem en knikte. Misschien konden we deze gebeurtenis even vergeten en een leuke avond er van maken. Dat was het beste voor nu en vooral voor ons. We hebben zoveel dingen meegemaakt en nu wou ik van Kurt genieten. Lekker uit eten en wandelen en winkeltjes bekijken, waarnaar we dan naar huis gaan naar onze slaapkamer. Waar we daar verder gaan, dacht ik glimlachend. Zonder iets te zeggen, pak ik zijn hand vast en trek hem teder mee naar de auto.

    (Ik ben er weer! en dankje)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik ging in de auto zitten en hij ging achter et stuur zitten. Ik staarde naar buiten en dacht nog even aan die hele situatie van net. Het was doodeng. Hij had misschien wel bijna Finn neergestoken, en daarna kwam hij op mij af. Waarom deed hij zo tegen ons? Ik zuchtte gekweld en besloot er niet meer aan te denken, ik wilde het gewoon allemaal vergeten en lekker van Blaine genieten. 'Ik heb er heel veel zin in.' zei ik gemeend. Ik keek in de spiegel en zag dat ik weer kleur had gekregen in mijn gezicht.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.