• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStorran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):

    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:48 ]


    El Diablo.

    Quinn

    Net wanneer ik Damon wilde voorstellen dat ik hem kon helpen, merkte ik dat we niet langer alleen waren en stond er een meisje in de keuken.
    Ze zag er jonger uit dan mij en het was de eerste keer dat ik haar zag.
    "Wie is dat?" Vroeg ik zacht zodat alleen Damon het zou horen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik kijk op, en zie Lizz.
    'Lizz, Mitchell's zusje' zeg ik zacht tegen Quinn.
    'Ja wat is er' glimlach ik, en kijk naar Lizz.


    El Diablo.

    Mitchell

    Ik voelde me iet wat teleurgesteld, maar liet dat niet merken aan haar. 'Oké, maar als je ooit hulp nodig hebt moet je het zeggen.' zei ik. Waarom werd ik nou uitgerekend verliefd op haar? Ze had een vriend, en is verdomme zwanger. Soms begreep ik mezelf echt niet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    "mag ik misschien je handtekening?" vraag ik zacht. Ja ik werd verlegen goed he?

    rachel
    Ik knik "dat komt wel goed hoor, als je je verveel kun je altijd langkomen. "ga je hier naar school?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Ja, hier in de buurt. Een best wel kleine school maar dood saai. Er gebeurt bijna nooit wat en als er wat gebeurt wordt er nog jaren lang over gepraat. En hoe is jullie school? Ben je een beetje populair?' vroeg ik lachend aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    ik grinnik "drama is er genoeg, maar populair nee niet bepaald, laten we zeggen de laagste op de ladder met gratis slushee's" ik grinnik weer even

    [als ik in eens weg ben ik riskeer nu mijn leven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Ow, had ik niet verwacht.' zei ik verbaasd. 'Word je erg gepest dan?' vroeg ik aan haar. Ze lachte er wel om, dus ik hoopte dat het wel mee viel.

    [Weer stiekem? XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [jep
    rachel
    "naja we worden lastig gevallen en krijgen regelmatig slushee's in de gezicht maar we zijn het wel gewend eigenlijk" zeg ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Lastig is dat.' zuchtte ik, ik kon het me eigenlijk niet voorstellen. Ik was niet super populair op school, maar ook niet onpopulair, gewoon normaal. Maar ja, mensen kunnen wel echt je leven zuur maken. 'Ik snap zulke mensen niet.' zei ik schouderophalend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "ze zeijn gewoon bang zelf vernederd te worden maar dat lukt ze niet want onze club is erg hecht met lekaar" vertelde ik en zag dat hij het niet kon voorstellen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Bijzonder,' zei ik gemeend. 'Gewoon niks van aantrekken, meestal zijn die mensen inderdaad zelf bang en doen ze niks anders dan een grote mond geven.' zei ik. Ook al was die Alex niet zo, die deed echt wat. Wat een debiel is dat toch.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    ik knik "het zijn de beste vrienden die je je kunt bedenken" glimlach ik.
    ": en vertel een over jou schoolleven?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Dat is nogal saai, ik ben niet de populairste maar ook niet onpopulair. Gewoon normaal, heb redelijk veel vrienden en er gebeurt zoals ik zei niet erg veel.' vertelde ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinnik "wat is het spannenste wat er ooit gebeur dis?" anders was dit wel een saai plekje eigenlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Er is weleens iemand neergestoken op het plein tijdens een ruzie. En soms werd er weleens gevochten. Verder wordt er gewoon veel geroddeld, vooral onder de meiden.' vertelde ik aan haar. 'Heb daar een hekel aan, als mensen achter elkaars rug om praten.' gaf ik toe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.