• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStorran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):

    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:48 ]


    El Diablo.

    rachel
    "komt bekend voor alleen dan wat heftiger" geef ik toe.
    Als dat alles was?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Ja, tot zover ik weet is dat alles.' zei ik kalmpjes waarnaar ik even nadacht en van onderwerp wisselde. 'Zeg Rachel, mag ik je misschien iets vragen?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinnik even. "zeg rachel, mag ik je misschien iets vragen?" hij kijkt me vragend aan. "ga je gang"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Mijn zusje, Lizz. Je zag haar net volgens mij wel denk ik. Ze is nogal terug getrokken en stil de laatste tijd. Alsof ze ergens mee zit. Ze neemt nooit vrienden mee naar huis, maar zegt nooit wat haar dwars zit. Ik dacht dat het eerst kwam omdat ze een meisje was, maar ik weet het niet. Misschien speelt er wel meer. Aangezien jij een meisje bent, heb jij misschien een idee waarom ze zo doet?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik luisterde en dacht even na. "ehm de enige twee dingen die ik kan bedenken is dat ze of misschien twijfelt aan haar geaardheid of misschien gepest worden" zeg ik pijnzend terwijl ik nadenk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Ik wil er met haar over praten, maar ze laat heel moeilijk iets los.' verzuchtte ik. 'Maar als ze gepest wordt, kan ik haar helpen. En als ze misschien een andere geaardheid zou hebben, zou ik dat helemaal niet erg vinden. Ik zou gewoon van haar blijven houden zoals ik nu doe. Sorry dat ik het zeg, maar soms zijn meisjes best wel lastig om te begrijpen.' zei ik half lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    ik grinnik even "misschien moet je eens beginnen over de geaardheid als ze verbaasd reageert weetje dat het niet dat is, zeg gewoon dat je haar altijd bereid bent te helpen" zeg ik tegen hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Goed idee, ik zal er zo meteen met haar over praten, als ze klaar is met Damon.' zei ik lachend waarna ik even voor me uit staarde en alvast bedacht hoe ik dit gesprek aan kon pakken. 'Misschien als het zo is, kunnen Blaine en Kurt met haar praten, zij hebben daar ervaring in.' zei ik nadenkend


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik knik "als ze wilt kan ze ook met Finn of mij praten"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Kan ook, jullie zouden er in ieder geval meer van af weten dan ik. Ik heb nog nooit een vriend of vriendin gehad die homosexueel is.' gaf ik toe. Dus ik wist ook niet echt hoe ik haar gerust kon stellen als dat zo was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "het is echt leuk vooral om te shoppen met ze" dacht ik lachend over toen we baby kleding shopte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Het leken me ook hele aardige jongens. Ik kan niet begrijpen dat mensen daar zo'n probleem van maken. Als twee mensen gelukkig zijn, is dat toch juist mooi?' vroeg ik aan haar. 'Dus je hebt al babyspulletjes en die dingen?' vroeg ik uit interesse.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "ik snap het ook niet, ja we hebben gelukkig bijna alles al" zeg ik "maarja mijn ovaders zouden voor de box en buggy zorgen"{


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik a glee kijken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Oh beter' zei ik. 'bespaart een hoop geld.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.