• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStorran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):

    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:48 ]


    El Diablo.

    Finn

    'En dat vraag je aan mij.' zei ik lachend. 'Nou, hij loopt hier ook ergens rond dus je zou hem vast nog wel zien dus kan kun je hem zelf beoordelen.' lachte ik.

    Mitchell

    'Dat is mooi, zolang je maar niet teveel pijn hebt.' zei ik gemeend. Ik staarde even voor me uit en keek haar aan. 'Misschien moet je zo even met je vriendje gaan praten. Hij leek best overstuur.' zei ik terwijl ik haar weer bezorgd aan keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "dat was ik van plan ja, hij is zo gestrest af en toe en overbezorgd" iik glimlach even als ik aan Finn dnek.

    Lizz
    Een twinnkel verscheen in mijn ogen. "ze lijken op elkaar vind je niet"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Een beetje, ik vind ze eigenlijk best wel verschillend.' gaf ik toe waarna ik haar aan keek.

    Mitchell

    'Praat er dan met hem over. Probeer hem te zeggen dat hij zich niet zoveel zorgen moet maken en niet zo moet stressen. Praten is altijd de oplossing en zo kun je elkaar beter begrijpen.' zei ik lief tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik loop maar wat rond, en zie opeens Finn en nog iemand.
    'Dus, wie is dat' grinnik ik, en leun tegen de muur..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik grinnik "tsja iedereen heeft een mening, je bent wel een leuk stel met haar" geef ik toe met een grijns. Ineens hoor ik een stem vragen wie ik ben. Ik kijk op en mijn mond valt open als ik zie dat het Sebastikaan isd. "ow gosh zeg" mompel ik zac ht

    Rchel
    Ik knik "hij is altijd al bezorgd geweest als het om vrienden of familie gaat, als er iets is is hij er altijd" zeg ik zacht.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:33 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik schoot even in de lach en keek naar Sebastian. 'Sebastian, dit is Lizz een grote fan, en Lizz dit is dus Sebastian.' stelde ik ze aan elkaar voor.

    Mitchell

    'Dan is dat gewoon een eigenschap van hem waar je mee zou moeten leven.' zei ik tegen haar. 'Alleen jij moet bepalen of je dat een goede of een slechte eigenschap vindt aan hem.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "een goede maar soms slecht, ik bedoel het is goed dat je om andere geeft, en helpt en zorgen erom maakt maar als je overbezorgd word is het niet altijd fijn"leg ik uit.

    Lizz
    "go komt er nog iemand achter" grinnik ik naar finn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Ach, niemand is perfect. En als het te erg wordt moet je gewoon met hem daarover praten, dan weet hij ook waar hij aan toe is. En het zou ook voor jou opluchten.' adviseerde ik haar.

    Finn

    Ik rolde met mijn ogen en lachte vervolgens weer. Lizz is echt een aardig meisje, ik kon me haast niet voorstellen dat ze geen vrienden had.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    ik knnik "zal ik doen weetje trouwens waar een ziekenhuis is want daar hebben we niet echt over nagedacht toen we weggingen" grijnsde ik.

    Lizz
    "serieus mitch is heel aardig hoor maar ik moest uit 142 ppostera een poster kiezen waar zijn handtekening op moest dat lukt toch nooit"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Ja, niet zo heel ver weg van hier. Het ziekenhuis is vlakbij het centrum, kan haast niet missen.' zei ik tegen haar.

    Finn

    Ik grijnsde en keek haar aan. 'Klinkt als een onmogelijke opgave, maar het is je blijkbaar toch gelukt.' zei ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik grinnik.
    'Damon is in de keuken, jsut saying.' grijns ik, en loop weg..


    El Diablo.

    Lizz
    "was het ook"blij spring ik op "tell me waar is de keuken" ik begin wat rond te lopen en tot mijn opluchting zie ik ;Damon stan met een blond meisje. Ik kauw zenuwachrig op mijn wang. Nu pas dringt het eigenlijk tot me door dat ik gewoon in zijn huis ben.

    rachel
    "oke dan zal ik binnen kort eens naar de stad gaan en daar naar kijken mocht er iets zijn" glimlach ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik schudde lachend mijn hoofd toen Lizz weg liep naar de keuken om Damon te zoeken. Ik zelf stond op en liep naar onze kamer toe. Ik wilde even alleen zijn, en even niemand om me heen hebben. Ik plofte op de zetel en zette de grote flatscreen televisie aan en zapte naar de sport channel. In Europa zag je veel meer voetbal op televisie dan in Amerika en bekeek alles grondig. Misschien kon ik er tactieken uithalen voor de aankomende wedstrijden.

    Mitchell

    'Ik kan jullie er wel heen brengen als je daar interesse voor hebt, aangezien ik de weg weet.' stelde ik voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik, "we gaan morgen waarschijnljk met zijn alle naar de stad dus dan zie ik het vanzelf maar bedankt voor het aanbod." Ik dacht even aan Finn, was hij somos jaloers op Mitchell.

    lizza
    "mag ik je wat vragen Damon" vraag ik beleefd terwijl mijn wangen rozig kleuren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan