• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStorran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):

    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:48 ]


    El Diablo.

    Mitchell

    'Dus zingen jullie allemaal?' vroeg ik belangstellend. 'Zou het graag wel een keer willen horen.' zei ik naar waarheid en ik keek haar aan. 'Of we kunnen eens een keer een duet zingen.' stelde ik glimlachend voor. Ja, ik kon aardig zingen, maar ik was niet geweldig maar gewoon middelmatig. Anders had ik wel meegedaan aan een talentenjacht om geld te verdienen voor Lizz en onze ouders.

    Finn

    'In dat geval heb je weer geluk.' glimlachte ik zwakjes en keek haar aan. 'Jouw vriendinnen zouden vast jaloers op je zijn als ze dit allemaal van je zouden horen.' zei ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik en knik "ik vin dhet goed, ja we zingen allemaal op Alex na, van Damon weet ik niet maar als hij net zo'n stem heeft als zijn broertje ja dan zingt hij goed.

    Lizz

    Ik zucht even "i-ik heb geen vrienden" zeg ik zacht en sla mijn ogen neer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Dat is wel gaaf.' gaf ik toe. 'En is die Glee club dan een buitenschoolse activiteit of is het gewoon een soort vereniging waar je op zit?' vroeg ik geintereseerd. Hier had je zoiets niet, jammer genoeg.

    Finn

    Ik fronste en legde troostend mijn hand op haar schouder. 'Jawel,' zei ik terwijl ik haar doordringend aan keek. 'Je hebt mij nu, als vriend.' zei ik glimlachend. 'En misschien moet je eens met Rachel praten, ik weet zeker dat jullie het goed met elkaar kunnen vinden. Of met mijn stiefbroertje, Kurt. Of allebei.' stelde ik voor, misschien hield ze er wel nieuwe vrienden aan over.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "buitenschoolse het is gewoon op school met de spaanse docent." legde ik uit. "misschien kunnen we wel een keertje optreden voor je."

    Lizz
    Ik kijk hem blij aan, mijn eerste vriend. "dankje, en die Rachel was dat meisje van toenet?" vraag ik nieuwsgierig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Hadden wij dat maar op school.' zei ik lachend waarna ik knikte. 'Zou ik heel gaaf vinden.' zei ik.

    Finn

    'Uh ja.. Ze is mijn vriendin.' zei ik. Ik voelde me meteen weer rot, waarom deed ik zo tegen haar? Alleen maar omdat ik jaloers was.. En stom genoeg richtte ik mijn woede die ik nog in me had voor Alex op haar af..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Misschien' lach ik.
    Ik pak nog wat fruit voor de sangrias en begin met het snijden va het fruit..


    El Diablo.

    rachel
    IK grinnik even "op 1 wedstrijd na heb ik elk jaar meegedaan" szeg ik trots.

    Lizz
    "Weetje wat het is, jij bent niet boos op haar en zij niet opjou. Jullie zijn beide bezorgd over elkaar en willen zorgen voor mekaar en dat lukt niet las jullie beide willen dat het goed gaat met de ander" zeg ik tegen hem. "volgens mij hebben jullie al genoeg mee gemaakt en dat het weer goed afliep, jullie zijn samen echt het perfect stel"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Altijd gewonnen zeker? Behalve die keer dat jij niet meedeed.' grijnsde ik terwijl ik even het huis nogmaals rond keek. Ik vond het nog steeds niet normaal.

    Finn

    'Ik denk dat je gelijk hebt. Lizz..' zei ik. Dat ik me dit nooit eerder beseft had. Ze had gewoon gelijk. 'Je bent de beste, weet je dat? En laat niemand anders je nooit vertellen dat dat niet zo is, want je bent een geweldige meid.' zei ik gemeend waarna ik mijn hand plagend door haar haar streek en glimlachend. 'Dankje.' zei ik dankbaar.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:25 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinnik "nee 1 keer maar ": iik dacht even aan Jesse door hem hadden we amper kans gehad.


    Lizz
    ik grinnik en bloos "dankje eey mijn haar" jammer ik. MIjn haar was echt heilig. Snel pakte ik een spiegeltje en deed mijn haar goed.



    [folders vouwen gleh ben snel want het is weinig]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Ow, nou ja. Wie weet lukt het dit jaar weer.' zei ik schouderophalend. 'Trouwens, zal ik jou een keer een paar leukje plekjes laten zien hier in de buurt? Aangezien je hier nog nooit geweest bent.' stelde ik voor.

    Finn

    Ik lachte om haar en schudde mijn hoofd. 'Je hebt mooi haar, ook al zit het door de war, hoor.' zei ik lachend.

    [okay!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik knik "i hope ow ja dat is goed hoor" zeg ik ken kijk even rond in het huis.

    Lizz
    Ik grinnik "niemand komt aan mijn haar begrepen" zeg ik streng en kijk hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Cool, je gaat het leuk vinden, weet ik zeker.' zei ik gemeend waarna ik mijn mobiel aan haar gaf. 'Misschien kun je je nummer er in zetten, is wel zo makkelijk.' stelde ik voor.

    Finn

    'Oké, oké. Begrepen.' zei ik nep bang, waarna er een speelse glimlach op mijn gezicht kwam en ik mijn hand nogmaals door haar haren liet gaan en haar lachend aan keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "slim idee" ik gaf mijn mobiel aan hem en toetste snel mijn numme in met mijn naam "bitte"

    Lizz
    Ik grinnik "brave jongen" ik gaf hem plagend een duwtje "dus jullie leven hier gewoon met de Damon" vroeg ik ietswat jaloers.

    [peten ben op de h elft(yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik lachte en liet haar mobiel één keer overgaan, zodat ze mijn nummer nu ook had. 'Thanks,' zei ik dankbaar. 'Dus, gaat het alweer wat beter?' vroeg ik een beetje bezorgd aan haar.

    Finn

    'Ja, we weten het sinds kort dat hij voetballer is, om eerlijk te zijn.' zei ik lachend. 'Ik herkende hem wel ergens van, maar ik wist niet waarvan. Zijn broertje, Sebastian, zit bij ons op school en zodoende hebben wij hem leren kennen.' vertelde ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "kurt heeft een zalfje wat erg helpt" ik hield mijn arm omhoog. Ja hij was nog dik en alle kleuren maar het deed niet zoveel pij meer.

    Lizz
    "vraagje is zijn broertje in het echt net zo'n lekker ding als Damon" vraag ik belangstellend. Ja ik wist alles vna nhem af


    Change is for weirdos ~ Niall Horan