• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStorran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):

    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:48 ]


    El Diablo.

    Finn

    Ik sloeg vervolgens met mijn vuist hard in zijn gezicht en gooi hem op de grond keihard op de grond en schopte hem zo hard als ik kon in zijn maag. En dat was heel erg hard, omdat ik nog training gehad had voor voetbal.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Vol angst kijk ik naar de twee jongens, dan bedenk ik me dat als ik nu niets doe dat het alleen maar erger zou worden. Zo snel als ik kon rende ik naar het zwembad waar gelukkig nog mensen waren. Buiten adem probeerde ik duidelijk te maken dat ze moesten helpen. "Finn........ Alex.....Vechten" weet ik tussen het hijgen eruit te krijgen. "Alex heeft een mes ofzo" zeg ik snel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [yes fck harde onweer](yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Grey:
    Met een snelle beweging sta ik op en pak ik mijn zakmes uit mijn zak
    'Nu ben ik er klaar mee' ik duw hem tegen de muur aan en zet mijn mes
    aan zijn keel.
    eens kijken hoe hij nu piept.

    Rory Flanagan:
    Ik loop naar Rachel toe en leg troostend mij hand op haar schouder
    'rustig wat is er precies aan de hand?' vraag ik
    ik denk na over haar woorden en dan snap ik het
    'waar zijn ze?' vraag ik


    Music is my life

    Rachel
    "b-bij de gang" zeg ik bang terwijl mijn tranen beginnen te stromen.
    Wat als Alex hem nu vermoorde?Bij die gedachte rende ik zo snel mogelijk terug. Ik zag hoe Alex met zijn mes tegen zijn keel aanzette. "alsjeblieft doe dat niet" schreeuw ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Hij duwde me tegen de muur en haalde ineens een mes tevoorschijn en zette het aan mijn keel. Ik schrok en bewoog me niet en keek geschrokken voor me uit. 'Laf hoor.' zei ik boos. 'Als je een echte vent was had je gewoon met me gevochten zonder wapens.' siste ik. Ik liet maar niet merken dat ik bang was.

    Kurt

    'Lieverd, volgens mij ben ik iets vergeten. Wacht even.' ik drukte een kusje op Blaines kaak en liep weer terug naar binnen. Waarom rende Rachel eigenlijk zo snel weg. Toen ik de hal in kwam zag ik al waarom en werden mijn ogen groter en keek ik geschrokken naar de situatie. 'Hou op!' gilde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Grey:
    'Jij noemt het laf, ik noem het slim' grijns ik gemeen en ik druk het mes dichter tegen zijn keel.
    'alsjeblieft doe dat niet!' schreeuwt rachel
    ineens hoor ik noh iemand
    'Hou op!' gil kurt
    ik laat mijn mes zakken en draaide me om naar hem
    'Ik moest jou nou net hebben' grijns ik gemeen
    en zwaai een beetje met mijn mes

    Rory Flanagan:
    ik kijk naar Kurt en ga meteen voor hem staan
    Ik laat hem niet pijn doen en kijk boos naar alex


    Music is my life

    Rachel
    nU HIJ MET ZIJN mes staat te zwaaien raak ik half in paniek. Zeker waneer hij zegt dat hij kurt moest hebben. Ik stormde op hem af en gaf hem een harde duw.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik zag hoe Rachel hem een harde duw gaf en trok haar snel bij hem vandaan. 'Rachel, ga alsjeblieft ergens veilig staan.' zei ik tegen haar. Ik voelde dat ik zwaar ademde en probeerde hem af te leiden van Kurt. 'Wij waren in gevecht, weet je nog?' zei ik boos tegen hem.

    Kurt

    Mijn ogen werden groter als ik naar het mes keek. Ik was verlamd van angst en voelde mijn ademhaling versnellen. Rory ging beschermend voor me staan, en ik kon niets doen.. Ik was echt letterlijk verlamd van angst.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Grey:
    omdat rachel mij hard duwde laat ik mijn mes uit mijn handen vallen
    godver
    ik besluit uiteindelijk maar om het hier bij te laten
    en loop snel weg
    wat heb ik nu weer gedaan?


    Music is my life

    Rachel
    Ik knikte snel naar Finn en lieip snel naar Kurt. IK duwde hem een stuk naar achteren en ging zelf richting Rory mocht het erop aankomen dan zou ik me niet tegen laten houden, dan kreeg hij zijn zin maar maar ik wou Finn of/en Rory niet kwijt. Ik zach dat Alex ophield en ik had de nijging om spullen naar zijn hoofd te gooien. Ik probeerde me in te houden maar ik kon het niet laten om een vasje richting zijn hoofd te werpen.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 17:22 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik liet naar de rest toe en liet mezelf buitenadem tegen de muur zakken. Ik was buitenadem vanwege deze hele situatie en keek naar de rest. 'Die spoort echt niet.' zei ik boos.

    Kurt

    Ik staarde nog altijd als verdoofd voor me uit. Wilde hij me gewoon vermoorden? Ik sloeg mijn hand voor mijn mond en rende uit paniek weg. Eigenlijk had ik dat veel eerder moeten doen.. Ik ging naar onze kamer en porbeerde hevig trillend de deur op slot te draaien, maar het lukte niet. Uiteindelijk liet ik me tegen de muur zakken en voelde dat ik begon te hyperventileren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Daar stond ik dan, starend naar het vaasje wat nu kapot was te kijken.
    Kurt rende weg en Finn liet zich zaken. Ik bleef gewoon staan en kijken naar de scherven. Als hij nog 1x Kurt, Finn, Blaine of iemand anders zo zou behandelen zou ik hem hoogst persoonlijk vermoorden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik stond uiteindelijk op en trok Rachel dicht tegen me aan, als troost en wreef haar over haar rug. 'Ben je oké?' vroeg ik bezorgd aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.