• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStorran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):

    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:48 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk glimlachend naar hem en zoen hem teder op zijn lippen. 'Ik heb er ook heel veel zin in, Kurt' zeg ik lief en kijk hem diep aan. 'Gewoon even met zijn tweeën, jij en ik. Ik hou van je' zeg ik zachtjes en druk mijn lippen weer op de zijne. Ik ging daarna goed zitten en steek de sleutels in het slot en start hem op, waarnaar ik naar het strand reed. Vanaf daar had ik gezien dat verderop de boulevard was en restaurantjes. We konden daar gewoon lekker eten en even wandelen en winkeltjes bekijken. Gewoon met zijn tweeën en niemand anders.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "De drankç!" Lachte ik opgewekt. "Een feestje zonder drank is niet leuk. Ik wil trouwens wel eens sangria of zo iets proberen, het is blijkbaar erg lekker."
    Ik had er best al zin in om nog eens goed los te gaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    We kwamen aan bij het strand en Blaine parkeerde daar zijn auto waarnaar we beiden uitstapten. Ik pakte meteen zijn hand en keek hem daarna even lief aan. Ik kon gelukkig weer glimlachen en drukte teder mijn lippen op de zijne. 'Je bent zo lief.' zei ik met een verliefde blik in mijn ogen. Vervolgens keek ik de boulevard even rond. Ik keek naar de zon die bijna onderging, het was een mooi plaatje. Ik voelde het al, dit werd een mooie avond. We zouden alles vergeten deze avond en alleen nog maar genieten van elkaar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik grijns breed.
    'Sangria, heerlijk spul!' grijns ik.
    'Nou ja, ik heb genoeg drank in huis.' lach ik.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Voor jou altijd, Kurt' zeg ik fluisterend in zijn oor en kijk hem glimlachend aan. 'Deze avond is voor ons, ik verzorg ervoor. Dat je deze avond nooit meer vergeet' zeg ik zwoel, dat hij kippenvel van kan krijgen. Ik trek hem zachtjes mee naar de boulevard en kijk samen met hem, waar we kunnen eten. Uiteindelijk zie ik iets lekkers in één van de restaurants en trek hem mee. Een ober komt naar ons en kijkt ons vragend aan. Ik praat in het spaans, voor dat we een tafel willen en we worden bij een mooi plekje bij de raam gezet. Kurt wist niet dat ik spaans en itiliaans kon. Ik kijk Kurt glimlachend aan, waarnaar we gingen zitten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik kreeg lichtjes kippenvel van wat hij zei zo zwoel en kreeg blosjes op mijn wangen. Ik liep met hem mee en toen begon hij ineens Spaans te praten. Ik keek verbaasd toen hij dat ineens deed. Waar had hij dat geleerd? Ik vermoedde dat hij dat niet van mr. Schue geleerd had tijdens zijn Spaanse les, want daar leerde je nooit zoveel. Ik glimlachte en keek even uit het raam, we hadden uitzicht op de zee en zonsondergang en het was zo romantisch en prachtig. 'Waar heb je zo Spaans leren praten?' vroeg ik aan hem. Ik zelf kon amper Spaans, maar wel Frans. Daar hadden we alleen in Spanje niet zoveel aan. Ik legde mijn hand op tafel en liet hem naar Blaines hand glijden en pakte zijn hand teder vast waarna ik hem verliefd aan keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Gaan we dan de drank klaarzetten om mee te beginnen?" Stelde ik voor en haalde mijn hand uit zijn broekzak. "Dan kunnen we later nog altijd kijken wat er nog allemaal moet gebeuren."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ik keek hem glimlachend aan en wreef teder over de rug van zijn hand. 'Heb het van mijn oma geleerd. Vroeger ging ik elke zomervakantie naar haar toe, de hele zomervakantie en heeft ze me het leren praten. Ik kan ook itiliaans, heb ik ook van haar geleerd' vertel ik glimlachend. 'Ze woont in Filipijnen, ze is een lieve vrouw, als je haar ontmoet. Zou ze je geweldig vinden' zeg ik glimlachend. Mijn oma was echt geweldig, ik miste haar wel heel erg, zij was de enigste, hoe ik mij voelde en ze wist prescies hoe ik was.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Misschien moeten we haar een keer dan een keer opzoeken in de zomervakantie.' zei ik glimlachend. Ik zag hoe gelukkig Blaine was als hij over haar praatte, speciaal voor hem zou ik haar graag willen ontmoeten. 'De Filipijnen lijkt me erg mooi, en ik ben benieuwd naar jouw oma.' zei ik glimlachend. Mijn oog viel op de menukaarten die op de punt van de tafel lagen. Ik schoof er één naar hem toe en nam er zelf één voor me en opende het, maar liet mijn andere hand nog steeds in de zijne liggen. Mijn ogen gleden over de menu's en meteen liep het water me in de mond. Het zag er allemaal zo lekker uit. 'Ik kan echt niet kiezen,' lachte ik. 'Het is allemaal zo lekker.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik pakte de menu van Kurt en kijk er ook in. Ik moest lachen om Kurt en schud lachend mijn hoofd. 'Mijn oma zou jouw helemaal geweldig vinden, ze is ook helemaal gek op mode en volgt ook alle trends, net als jij' zeg ik lief en kijk hem aan. 'Ik bestel dan wel voor jou, dan kies ik wel' zeg ik lachend en wenk een ober. De ober komt snel aanlopen en houdt zijn boekje gereed om dingen op te schrijven. Ik begin in het spaans te praten. 'Mag ik twee water en twee cola. En twee paella's' zeg ik in het spaans en de ober knikte vriendelijk, waarnaar ik op Kurt weer richtte. 'Ik heb dus besteld' zeg ik lachend en kijk hem verliefd aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'Is goed' glimlach ik, en loop de keuken in.
    'Wat hebben we allemaal nodig?' vraag ik, en open de minibars..


    El Diablo.

    Quinn

    "Hoe meer alcohol er in zit, hoe beter ik het vind," Zei ik en keek naar de minibar. "Vanavond wil ik eens zo stomdronken zijn dat ik niet op mijn eigen benen kan staan."
    Waarom ik dronken wilde zijn wist ik niet, maar misschien kwam het doordat het lang geleden was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Mijn ogen lichtten meteen op. 'Nu kan ik helemaal niet meer wachten om haar te ontmoeten,' zei ik opgetogen. Een oma die net als ik een fashionista is, dat was toch gewoon geweldig. Ik zag ons al helemaal zitten, pratend over de nieuwste trends en de nieuwste mode. 'Ik denk dat je dan langzaam gek wordt van ons.' lachte ik waarna ik mijn benen over elkaar sloeg en hem aan keek. 'Ik ben benieuwd wat je precies besteld hebt.' zei ik terwijl ik mijn blik niet van hem los kon maken. Wat houd ik toch van hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik grinnik, 'wat jij zegt' grijns ik.
    Ik haal de sterkste dranken uit de minibar en de sagnria, en zet ze op tafel..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik begin te lachen en knik. 'Ik denk het ook, dan kan ik tenminste met mijn opa praten, die is gelukkig voor mijn kant' zeg ik lachend en streel lief over zijn wang en kijk hem verliefd aan. 'Wacht maar af. Totdat je het ziet. Ik kan je verzekeren dat het lekker is' zeg ik lief en kijk hem glimlachend aan. Ik hield ziels veel van hem, mijn oma zou ons niet vooroordelen. Ze vond het geweldig toen ze het hoorde, dat ik op jongens viel. Ze zei letterlijk dat het eens iets anders is in het leven. Zelfs mijn opa vond het ook leuk voor me. Ze zeiden beide tegen me dat ze mijn eerste vriend wouden ontmoeten. Mijn oma keurde het gelijk af, toen ze het hoorde van mijn vader, die niet echt blij er mee was. Ze had goed met hem gepraat, maar hij was zo koppig dat hij niet naar haar luisterde. Maar nu ging ik niet meer aan mijn vader denken, nu alleen maar over Kurt en van hem genieten.

    (Ik ga slapen! Dan zie ik je morgenavond weer en kunnen we weer verder. (: Slaaplekker en tot morgen!)


    One Who Travels A Higher Path.