• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStorran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):

    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:48 ]


    El Diablo.

    Quinn

    "Ben je daar zeker van?" Grinnikte ik en tikte met mijn vinger speels op het puntje van zijn neus. "Of zeg je dat alleen maar om mij een plezier te doen?"
    Lachend drukte ik kleine kusjes in zijn hals en leunde weer tegen de muur zodat ik hem aan kon kijken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik glimlachte zwakjes en merkte dat mijn ademhaling alweer redelijk regelmatig was. 'Mooi,' zei ik waarna ik moeizaam omhoog klom en Rachels hand pakte en moeizaam omhoog trok. 'Ik wil nu echt naar Blaine toe, ik weet niet wat jij wilt?' vroeg ik nog schor.

    Mitchell

    'Thanks sis,' zei ik waarna ik een slok nam en haar vervolgens vragend aan keek. 'Ja, wat is er?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Ben er zeker van' grinnik ik.
    Ik kijk haar aan, en tik wat met mijn voet..


    El Diablo.

    Rachel
    "Ik breng jou naar Blaine en daarna ga ik kijken of het met Finn een beetje gaat" zeg ik en ondersteun zover dat ging hem.

    Lizz
    "Heb jij het nummer van Damon? Ik heb nu nog geen handtekening" dat laatste zeg ik zielig en trek een pruillipje naar hem toe omdat ik wist dat hij die niet kon weerstaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik leunde een klein beetje op Rachel, omdat ze zwanger was en niet teveel mag sjouwen en zo. Blaine stond nog altijd op me te wachten en ik liet me vallen in zijn armen en begroef mijn gezicht in zijn shirt en voelde me meteen een stuk veiliger.

    Mitchell

    'Nee, dat heb ik niet. Maar misschien kan je het zelf vragen, ik ga mijn truck ophalen bij zijn villa.' zei ik. Dan ga ik meteen even met Rachel praten, maar dat vertel ik Lizz niet. 'Misschien kan je mee, dan gaan we even lopend.' stelde ik voor. Damon zou dat vast niet erg vinden, dat mijn zusje een handtekening wilde.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:25 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik keek toe hoe Kurt zich in Blaine's armen begaf en ik zuchtte even. Ik zag mijn waterflesje nog staan en pakte die terwijl ik hem half leegdronk.

    Lizz
    Ik knik "graag" zeg ik en drink mijn drinken op. "dan ga ik nu even een poster uitzoeken waarop hij zijn handtekennig kan zetten, wanneer wil je gaan" Ik ren mijn kamer in, hij zou het wel roepen. OMG ik ga naar zijn huis toe!! Ik kijk rond in mijn kamer die echt overal behangt was met posters. Welke poster ging ik gebruiken voor de handtekening?? Dat werd moeilijker dan gedacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Kurt had gezegd dat hij iets vergeten was op onze kamer, dus wachtte ik geduldig op hem. Na een tijdje was ik wel bezorgd, omdat het best lang duurde. Hij kwam na een tijdje en viel in mijn armen en begroef zijn gezicht in mijn shirt. 'Kurt, wat is er aan de hand?' vraag ik bezorgd, maar ik kon zijn gezicht niet zien, dus keek ik naar Rachel, omdat zij ook bij mij stond en wachte op een antwoord.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mitchell

    'Oké, Lizz, maar schiet op want dan kunnen we nu even gaan!' riep ik haar na waarna ik lachend mijn hoofd schudde. Die Lizz toch.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik bijt even op mijn lip "Alex heeft Finn bijna neergestoken en Kurt weer bedreigd maar met een mes" zeg ik zacht terwijl ik slik.

    Lizz
    "Jajaj kun je dan helpen ik twijfel er tussen 10" riep ik terug. Ik vond het al knap dat et er maar 10 waren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Wat!' zeg ik roepend en kijk voor me uit. Ik bald even mijn handen tot vuisen en voelde woede opkomen, maar gelijk dacht ik aan mijn gesprek met Alex. Waarom deed hij dit? Tegen mij was hij rustig, oke, als laatste schreeuwde hij, maar hij deed normaal tegen mij. Waarom niet tegen de rest? Ik hield me rustig en keek Rachel aan en knikte dat ik begreep en zuchtte. Ik wreef Kurt zachtjes over zijn rug heen en dacht na.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mitchell

    'Ik heb geen verstand van posters, en helemaal niet van voetballers! Kies er gewoon één.' riep ik lachen terug. Lizz kende mij al goed genoeg dat ik niet serieus was over de toon waarop ik sprak.

    Kurt

    Ik zei maar gewoon geen woord, omdat er toch niets nuttigs uit kon komen en hield Blaine steviger vast en bleef zo staan. Ik was Rachel enorm dankbaar dat zei hij vertelde en dat ze er voor me was. Uiteindelijk keek ik Blaine weer aan en wilde ik die gedachtens ''wegduwen''. 'Gaan we nog wel uiteten?' vroeg ik een beetje schor terwijl ik hem met waterige ogen aan keek.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:40 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zuchte en keek hem aan. Ik haalde mijn schouders op en keek hem vragend aan. 'Wil jij dat nog? Als jij dat wilt, dan wil ik het ook. Anders niet' zeg ik tegen hem en wreef in mijn ogen. Ik werd er zo moe van, al die drama, al die dingen wat er met ons gebeurd. Het liefst wou ik weg van iedereen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik zucht even en loop naar binnen waar ik Finn zie "hoi". ik ging op de grond tegen de muur aanzitten, gewono omdat ik daar in in had.

    Lizz
    Ik besloot er 3 mee te nemen dan kon ik ze verspreiden over mijn kamer. Ik nam moijn fotocamera mee en trok snel een ander setje kleding aan. Ook deed ik snel wat make-up en een geurtje op. Snel rende ik weer de trap af "klaar"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Ja, ik wil dat nog steeds.' zei ik vastbesloten. Ik liet die griezel mijn plezier toch zeker niet bederven. Ik voelde me fijn bij Blaine en ik kon gewoon even niet meer drama op dit moment verdragen, net zoals hij. Daarom wilde ik eens iets leuks doen. Gewoon even weg zijn van alles en iedereen en alleen met Blaine zijn.

    Finn

    Ik ging naast haar zitten en staarde voor haar uit. 'Gaat het met Kurt?' vroeg ik waarna ik Rachel bezorgd aan keek. Ze was er dan wel voor iedereen, maar zelf had ze het toch ook wel zwaar?

    Mitchell

    'Laten we gaan.' zei ik waarna ik de deur opende zodat ze naar buiten kon lopen. Ik sloot het huis af en liep richting Damons villa met Lizz.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "hij is nu bij Blaine in goedde handen"Ik stond op en liep richting de keueken "moet jij ook iets te eten of drinken?"

    Lizz
    Half stuiterend liep ik met Mitch richting Damons huis. "omg gewoon zijn huis" mompelde ik in mezelf, ja als ik naariets uit keek begon ik in mezelf te praten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan