• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rory Flanagan:
    'No clue' zeg ik.
    'Het enige wat ik wil is Brittany maar zij vindt mij niet leuk.'
    voordat ik het weet is het eruit en kijk ik beschaamd weg.


    Music is my life

    Kurt

    Ik kreeg een speelse glimlach op mijn gezicht en ging weer op de stoel liggen, maar draaide mijn lichaam half zodat ik hem kon zien. 'oeh, ik wist het!' giechelde ik. 'Verras haar een keer dat is romantisch, met rozen of zo.' kirde ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 17:37 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rory Flanagan:
    Ik word rood en kijk Kurt aan
    'rozen? werkt dat echt?' vraag ik
    hopend dat hij niet zou horen dat ik onzeker ben hierover


    Music is my life

    Kurt

    'Rory, vertrouw me.' zei ik terwijl ik mijn benen over de stoel heen sloeg en weer rechtop ging zitten. Dit was veel te interessant om te laten lopen. 'Als iemand het weet, dan ben ik het wel.' lachte ik terwijl ik met mijn handen mijn hoofd ondersteunde. 'Ik weet het, ik ga je hier gewoon mee helpen.' zei ik een tikje enthousiast.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Nadat ik Kurt heb ingestopt in bed, omdat ik zag dat hij in slaap viel. Liep ik naar de badkamer en kleedde me uit. Zuchtend ging ik in de warme jaccuzie en ik had hem al aangezet, voordat ik Kurt instopte. De stoom kwam er lekker van af en ik zuchtte opgelucht. Al dat zeewater en strand ging nu van mijn lichaam af en ik relaxte in het water. Ik sloot even mijn ogen en ging lekker baden. Na een tijdje, hoor ik de deur dicht gaan, vast Kurt die ergens naar toe ging. Ik rekte me uit en ging eruit, waarnaar ik de jaccuzie leeg liet lopen. Even goed douchen en ik liep naar de douche. Ik stapte erin en waste mijn haren goed en mijn lichaam. Ik heb wel eventjes nagedacht over alles en voelde me wel uitgerust. Ik stapte weer eruit en kleedde me om. Ik glimlachte in de spiegel en deed mijn haar een beetje goed, waarnaar ik uit de kamer liep, zoekend naar Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Alex Grey:
    Na een tijdje loop ik mijn kamer uit
    ik ga dus echt niet de hele vakantie blijven op mn kamer
    ineens zie ik blaine op de gang lopen en slaat mijn hart een paar tellen
    over.
    'Wel hallo Blaine Anderson, zoek je iemand?' vraag ik en ga tegen de muur leunen..

    Rory Flanagan:
    'Ik denk niet dat ze mij leyj vindt' zeg ik beschaamd
    kurt lijkt enthousiast en ik kijk hem aan.
    'maar bedankt voor het aanbod'


    Music is my life

    Kurt

    'Niet zo snel opgeven, Rory. Dat dacht ik ook over Blaine en kijk eens, we zijn hartstikke gelukkig samen.' zei ik optimistisch. 'Je moet niet te snel opegeven, en ik weet precies wat meisjes leuk vinden. Aangezien ik altijd met ze omgaan en ik snap ze gewoon heel goed. Geloof me gewoon.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Wel hallo Blaine Anderson, zoek je iemand?' vraagt Alex, waarnaar ik hem aankijk. Ik zie hem tegen een muur aanleunen en ik zuchte. Wat moet hij weer? Ineens schiet er door me heen, dat hij Kurt wou slaan. Mijn blik verandert naar boos, maar hield me in. 'Wat moet je, Alex?' vraag ik kalm, maar van binnen werd ik langzaam boos.


    One Who Travels A Higher Path.

    Alex Grey:
    ik zie dat hij boos is en sla mijn armen over elkaar
    'Wat moet je, Alex?' vraag hij
    'rustig. ben gewoon behulpzaam mag toch' grijns ik..

    Rory Flanagan:
    'Ok ik geloof je.' zeg ik
    ik lach en sluit mijn ogen
    'heb jij toevallig ook iets om je huid te beschermen tegen de zon'
    vraag ik


    Music is my life

    Kurt

    Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. 'Niet bij me, op mijn kamer heb ik aardig veel liggen. Ben je het vergeten? Anders kan ik je zometeen wel een flesje geven want ik geloof dat we dezelfde factor hebben.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Jij en behulpzaam, laat me niet lachen' zeg ik sarcastische en kijk hem toch boos aan. 'Jij hebt Rachel pijn gedaan, zo behulpzaam ben je niet' zeg ik vervolgens en kijk hem spottend aan. 'Waarom wou je haar pijn doen en waarom wil je Kurt slaan?' vraag ik boos. 'Je blijft je poten van hem af' zeg ik waarschuwend en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Alex Grey:
    'Je blijft je poten van hem af' zeg hij waarschuwend en kijkt mij aan
    'blaine luister, soms als mensen me boos maken zeg en doe ik dingen
    die ik niet zo bedoelde' zeg ik
    'ik was in de stad niet om rachel pijn te doen. ik bood juist mijn excuses aan aan haar maar ze bleef me uitdagen. Ik werd daar echt boos om en wist niet meer wat ik deed of zei.' zeg ik en kijk hem aan
    wat nog niet weg neemt dat ik kurt nog steeds wil slaan
    maar dat zeg ik maar niet tegen hem

    Rory Flanagan:
    'dank je kurt, je bent een goede vriend. als er ooit iets is wat ik voor je kan doen' zeg ik vragend
    en ik kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 20:06 ]


    Music is my life

    Kurt

    'Goede vrienden lenen hun zonnebrand uit, toch?' grapte ik waarna ik hem aan keek. 'Is al goed, Rory. Ik help maar al te graag anderen uit de brand.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Dan hou je je voortaan in, ze is godverdomme zwanger en dan doe je haar pijn' zeg ik uitgelaten en kijk hem aan. Ik laat mijn hand door me haar gaan en kijk hem in mijn ooghoeken nog steeds aan. 'Dan moet je tot tien tellen of weglopen, als mensen dat doen' zeg ik zuchtend. Als nog keurde ik het niet goed, wat hij tegen Rachel heeft gedaan en nog steeds zou ik Kurt beschermen, want ik vertrouwde hem niet. Ik sla mijn armen over elkaar. 'Weetje, door je agressieviteit duw je alleen maar meer mensen van je af' zeg ik en kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Kan ik iets doen met me personages?]


    El Diablo.