• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Grey:
    'Ik kan er niks aan doen!' schreeuw ik
    tot ik ineens bij bezinnen kom
    'zie je dat bedoel ik' zeg ik weer rustig
    'het kom gewoon omdat..'
    ik slik mijn woorden in en zucht gefrusteerd
    'laat maar wat kan jou het ook schelen' zeg ik en loop weg en voel me rot ellendig..

    Rory Flanagan:
    'Ook van verbranding' lach ik..
    ik sluit mijn ogen en geniet van de zon..


    Music is my life

    Blaine Anderson:

    Ik zucht en kijk hem na. Ik wou alleen weten, waarom hij zo argessief is en waarom hij mensen van zich af duwt. Net was hij best wel goed in omgang en deed hij zo ineens anders tegen me. Trouwens hij schold me niet uit voor homo of iets. Zoiets had ik wel van hem verwacht, maar hij praatte gewoon tegen me. Ik sluit even mijn ogen en zuchte opnieuw. Ik snap hem echt niet, wat zat hem dwars?


    One Who Travels A Higher Path.

    [Je mag sowieso altijd naar mijn personages toe komen. Maar ben heel even brb.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Na een tijdje stapte ik uit, de jacuzzi.
    Mijn haar zat in een staart, en was gelukkig nog droog.
    Ik droog snel mijn lichaam af, en liep in mijn bikini naar de tuin.
    'Sup' zeg ik tegen de mensen die er zitten, en plof neer op een ligstoel..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik grinnikte om zijn opmerking en deed hem na, ik ging op de stoel liggen en sloot mijn ogen genoot van de zon die op mijn lichaam brandde. Heerlijk was dat, net toen ik lekker lag hoorde ik ineens iemand anders en het was Santana. 'Niets, gewoon lekker van de zon genieten.' zuchtte ik tevreden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Waar kan ik, Quinn naar toe sturen? Ik kan al een tijdje niet meer volgen aangezien ik de hele week moet werken. Morgen niet, per uitzondering dus misschien kan ik de draad weer ergens oppikken? Wie wil Quinn meeten?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Blaine is op de gang, je kan haar naar hem sturen? (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Je kan naar Santana, zit in de tuin..]


    El Diablo.

    [In het huis neem ik aan? (: ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Ja, in het huis, mij maakt het niet uit of je naar Blaine gaat of Santana. Jouw de keus. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'Is goed' zeg ik.
    Ik kijk ze aan, 'nou, dan ga ik zo maar is.' lach ik..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik wandelde wat door het huis terwijl ik alles zo'n beetje aan het bewonderen was aangezien ik het nog steeds niet kon geloven.
    Blootsvoets trippelde ik door het huis zodat ik minder geluid zou maken en ook omdat het comfortabeler was dan heel de tijd op hoge hakken te wandelen.
    Op de gang zag ik iemand staan en toen ik beter keek, merkte ik dat het Blaine was.
    Grijnzend nam ik een aanloopje, wetend dat hij me niet zou horen aankomen en besprong hem langs achter om vervolgens in lachen uit te barsten.
    "Sorry Blaine," Grinnikte ik. "Daar had ik nou eens echt zin in."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mitchell

    'Oké, was leuk dat je langs kwam en bedankt voor alles.' bedankte ik hem glimlachend. 'Kom trouwens vaker langs als je tijd hebt.' stelde ik voor. Toffe gozer is die Damon.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Is goed' zei ik, en glimlach nog kort.
    Ik loop dan naar mijn auto, en stap in.
    Vervolgens rijd ik weg..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik stond nog wat na te denken over Alex en zuchtte. Opeens word ik van achter besprongen en ik schrok, waarnaar ik me omdraai en Quinn lachend zag staan. "Sorry Blaine," Grinnikte ze. "Daar had ik nou eens echt zin in." Ik schud lachend mijn hoofd en kijk haar aan. 'Quinn, toch' zeg ik lachend en omhels haar even, als begroeting, waarnaar ik haar weer los laat. 'Hoe is het met je? Lang niet gssproken' zeg ik glimlachend.


    One Who Travels A Higher Path.