• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Alles gaat super zoals je kan zien," Glimlachte ik en keek naar hem op. "Ik had ook het gevoel alsof het al een eeuwigheid geleden was dat ik je had gesproken eigenlijk."
    Ik streek nonchalant een blonde lok uit mijn ogen die door mijn spontane actie van daarnet on mijn gezicht was gevallen en leunde even tegen de muur aan.
    "En hoe gaat het met jou?" Vroeg ik en keek hem glimlachend aan. "Alles nog goed tussen Kurt en jou?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik parkeer de auto weer voor de villa, en loop naar binnen.
    Stilletjes zoek ik Quinn, en al snel vind ik haar met Blaine.
    Zachtjes loop ik naar haar toe, en sla mijn armen om haar heen.
    'Im back' grijns ik..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik knik begrijpelijk, het leek inderdaad tijden dat ik niet meer met haar had gepraat. Ik was benieuwd of ze het allemaal wel wist over mij en Kurt. Over het vreemdgaan en over mijn ziekte enzo. Ik leunde ook tegen de muur en keek haar glimlachend aan. 'Met mij gaat het op zich redelijk, laten we het zo zeggen mijn gezondheid gaat niet zo goed' zeg ik zuchtend. 'Met Kurt en mij gaat het alles goed. Ik ben nog steeds stapel op Kurt' zeg ik verliefd tegen haar en dacht even aan Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Help, ik word aangevallen!" Gilde ik lachend wanneer Damon zijn armen om me heen sloeg. "Ik maak maar een grapje hoor."
    Ik ging op mijn tenen staan en drukte lief een kusje op zijn lippen voordat ik me weer naar Blaine richtte.
    "Je gezondheid?" Herhaalde ik om ons gesprek te hervatten. "Dat deel heb ik precies gemist, wat is er dan mis?"
    Nieuwsgierig trok ik een wenkbrauw op en keek hem aan met iets dat veel weg had van bezorgdheid.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Oke, nu ben ik echt terug. ;p Mijn ouders hebben steeds mijn hulp nodig, vandaar ;p]

    Kurt

    Ik keek even naar Santana en wist niet zeker of ik het moest vragen, maar deed het toch maar. 'Heb je nog pijn?' vroeg ik aan haar, aangezien ze pas uit het ziekenhuis kwam. Het was best heftig dus het moest zeker niet vergeten worden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik schud mijn hoofd, en kijk hem even aan.
    'Voortaan, neem ik geen pijnstillers meer.' mompel ik..

    Damon

    Ik grijns, en kijk Blaine even aan.
    Ik luisterde maar mee naar het gesprek...


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik zuchtte zachtjes en knik vriendelijk naar Damon, als begroeting en richtte me weer op Quinn. 'De laatste paar dagen is er namelijk veel dingen gebeurd, je weet wel' zeg ik en kijk haar aan. 'Ik vermoed dat het daardoor komt, maar ik heb een ziekte een S-syndroom. Het betekent dat ik iets heb met mijn spieren en als ik beweeg, dat ik sneller moe wordt dan jullie en mijn spieren maken een stofje aan, waardoor ik misselijk wordt en duizeligheid krijg' vertel ik. 'Het is tijdelijk, ik heb medicijnen gekregen en het is niets erngstigs. Alleen ik moet goed uitrusten' vertel ik gerustellend aan hun.

    (Ik kom zo terug! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Mooi, want je hebt me echt vreselijk laten schrikken.' zei ik waarna ik terug dacht aan toen ze ineens niet meer kon ademen in de auto. 'Maar ik ben blij dat je weer gezond bent, ik maakte me echt zorgen om je.' zei ik gemeend. Ik pakte mijn blouse die nog een klein beetje nat was maar trok het toch weer aan en keek haar aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Wat rot voor je," Zei ik en keek hem lichtelijk verbaasd aan. "Denk je dat je nog kan mee doen met wedstrijden van glee? Je weet wel, Regionals, Nationals of Sectionals."
    Ik wist hoe zwaar het soms kon zijn om daar op de planken te staan, niet alleen werd de druk dan te hoog maar moesten we ook dansen en zingen zonder dat er iets fout mocht gaan zonder punten te verliezen.
    Voorzichtig nam ik Damons hand vast en verstrengelde mijn vingers tussen de zijne, alsof dat me gerust zou stellen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Glimlachend hou ik haar hand vast.
    Ik druk een kus op haar mondhoek, en kijk Blaine aan.

    Santana

    ´Het was niet heel bijzonder´ zeg ik schouderophalend.
    Ik neem wat slokken van de breezer in mijn hand, en kijk hem aan..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik zuchtte en ik keek haar aan. 'En nu maak ik me weer zorgen. Moet je per se drinken?' vroeg ik een beetje teleurgesteld, ik dacht dat ze misschien toch wel veranderd was door alles. Nouja, eigenlijk dat ze niet meer zo ongezond zou leven. 'Weet je wel hoe ongezond dat spul is?' vroeg ik terwijl mijn ogen naar het flesje schoten en vervolgens keek ik haar een beetje afkeurend aan. Ze moest beter voor zichzelf zorgen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    ´Tis maar één flesje´ zucht ik.
    Ik zak wat onderuit, en kijk naar het zwembad..


    El Diablo.

    Kurt

    'Je bent net uit het ziekenhuis!' zei ik verontwaardigd. Dan is zelfs één flesje teveel vind ik. Ze lag in coma en kreeg een hartaanval! Ik had de behoefte om het flesje van haar af te pakken, maar anders kon ze toch zo weer een nieuwe pakken.. Ik streek met mijn vingers door mijn vochtige haren en keek haar aan..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik denk het wel' zeg ik gerustellend aan Quinn en glimlach zwak naar haar. 'Ik moet alleen nu in deze vakantie gewoon goed uitrusten en daarna, gewoon goed trainen, dan red ik het wel bij de wedstrijden' zeg ik zeker en ga recht staan. 'En nu laat ik jullie tortelduifjes met rust' zeg ik lachend en streel over Quinn's wang heen, als teken dat we wel een keer praten verder praten en knipoog snel naar Damon, als teken dat hij Quinn nu voorzich zelf heeft. Glimlachend loop ik naar buiten, richting het zwembad.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Lachend keek ik Blaine na en keek, wanneer hij uit het zicht was verdwenen weer naar Damon.
    "Heb je je al vermaakt?" Vroeg ik en bleef tegen de muur leunen. "Want ik denk dat dat ook belangrijk is als je hier bent."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.