• De verhaallijn
    Water. Aarde. Vuur. Lucht.

    Dankzij avatar Aang kwam de oorlog tussen de naties ten einde en hij stichtte daarbij Republic City, een stad waar alle benders en non-benders samen kunnen leven.
    We zijn een aantal generaties verder, er is een nieuwe avatar. De avatar zal alle elementen moeten leren en zal ook de vrede en balans moeten bewaren, dit laatste wordt vooral lastig nu de non-benders in opstand komen. Sommige non-benders vinden dat ze worden onderdrukt door benders, die ook nog eens volgens hun de reden zijn van al het kwaad in de wereld. Deze non-benders willen hier wat tegen doen, ze komen in het geheim samen en noemen zichzelf Equalists. De Equalists trainen zichzelf en leren dat ze door benders op bepaalde plaatsen te raken (chi-punten), ze het benden tijdelijk uit kunnen schakelen bij benders (chi blokkeren).

    Het speelt zich dus af in Republic City waar de Equalists langzaam in opstand komen. Meer informatie over de wereld, tijd, omgeving en dergelijke vind je in de andere hoofdstukken (:

    Extra informatie kan je vinden in de story: De story.


    Voordat je meedoet...
    - Als je wilt leren langere stukken te typen of beter te RPG'en zit je hier goed.
    - Ik verwacht dat, als je meedoet, je je best doet met het schrijven. Dus niet één regel afraffelen, maar echt wel stukken van minimaal 10 regels. Desnoods kan je hier tips vinden voor het schrijven van langere stukken.
    - Inspringen is altijd mogelijk, PB me dan even en dan zal ik kijken hoe ik je kan helpen hiermee.
    - 18+ mag gewoon, zet het desnoods even boven je post ;]
    - Géén perfecte personages.
    - Wees niet bang en ga niet zitten afwachten, stuur jouw personage gewoon op een ander af.
    - Zet de naam van je personage boven je post + soort (earthbender etc.)
    - Personages mogen elkaar gewoon haten, ruzies buiten de RPG om daarentegen liever buiten deze RPG uitvechten.
    - Met google chrome heb je altijd spellingscontrole, dit kan erg handig zijn!


    Meedoen:
    Bekijk als eerst even dit hoofdstuk uit de story en hier kan je je personage dumpen.

    Spelers (je mag meerdere personages, zolang je ze niet verwaarloosd!):
    Probeer alles een beetje gelijk te houden (:
    WillNotLearn - Ace Zavier Dawn - 18 - Avatar

    LacunaCoil - Felecia Lynette Estrada - 18 - Fire + Lightning
    Aragog - Felice Rose Xanthe - 19 - Fire + Lightning

    WillNotLearn - ? - ? - Fire + Pro-Bender


    KangDaesung - Ironi Gai - 17 - Water
    Morticia - Rylie Jazlyn - 18 - Water
    130Clock - Kyla Mary Ann - 23 - Water + Bloodbender
    Benefit - Embriël Hymne Lequir - 17 - Water


    LacunaCoil - Dean Leonardo Sylvester - 20 - Non-bender
    Paddo - ? - ? - Non-bender + Equalist
    Morticia - Finn Zane Ryder - 19 - Equalist
    130Clock - Ayden Brown - 18 - Non-bender

    Endure - Norah Allison Taylor - 19 - Equalist + Chi-blocker


    Endure - Lauren Hadley - 18 - Earth + Pro-Bender

    Paddo - Killan Mesurrie - 21 - Earth + Metal


    WiccedWitch - Lilith Feron - 16 - Air


    Pro-bend team Fire Ferrets: Lauren (earth), Daniël (fire), Rylie (water)
    Pro-bend team Lion Vultures: vrij (earth), vrij (fire), vrij (water)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 11:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, daarom :'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    En ik heb Dean Leonardo Sylvester nog als iemand hem nodig heeft :'D
    Hij is btw in zijn keuken, want hij had zijn hand verwond.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:22 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waar is hij? ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    Ace Zavier Dawn

    'Ja je hebt wel een punt. Ik heb gewoon een hekel aan die Equalists ze kunnen alleen maar zeuren over benders en over hoe slecht wij wel niet zijn. Daar word ik gewoon heel boos van' Zegt hij zuchtend, 'Oh en sins een paar weken zeuren ze over de Avatar. Dat hij slecht is, geen vrede kan houden en dat hij zijn bending gebruikt voor macht, geld en om non-benders bang te maken. Ik beodel je loopt niet zomaar de Avatar tegen het lijf. Je weet niet eens wat hij doet. Gestoord toch?' Vroeg hij, ergens was dit best comisch maar ik was geenzins vanplan om te vertellen dat ik degene was over wie hij het had, gewoon om een keer normaal te kunnen zijn. 'Wat vind jij van de Avatar dan?' Vroeg ik hem, gewoon nieuwschierig naar was hij zou zeggen, het was in iedergeval erg interesant om nu te weten hoe in iedergeval de Equilist over mij dachten.
    (Mijn personage is een vrouw)
    "wat vind jij dan van de Avatar?" zei hij. 'Een goed persoon. Mensen moeten hun geschiedenis leren. De enige Avatar die iemand vermoord heeft is Avatar Kyoshi en en geloof ik niemand anders. Avatar Aang bracht een einde aan 100 jaar van oorlog en zorgde er voor dat de hele Aarderijk niet werd verbrand. Vanwege de cyclus van de Avatar is het onmogelijk dat hij slecht kan zijn. Als hij ooit slechte dingen doet word hij wel aan gesproken door de White Lotus en door Aang.' Ik deed mij armen over elkaar. 'Ik mag misschien vaak weg zijn van huis ,maar ik leer mijn geschiedenis. En jij dan Ace ,wat vind jij van de Avatar?' En ik kijk hem vragend aan.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:18 ]


    Shoganai i ne~

    Felecia Lynette Estrada

    'Ik snap niet waarom sommigen mensen geen respect tonen aan benders. Ze zijn zeker jaloers, daarom gaan ze leren vechten om het tegen benders op te nemen. Ik gruwl van ze al ben ik geen bender,' Felecia zuchtte opgelucht. Eindelijk iemand die niet voor de equalist was. 'Ik woon hier ook in de buurt, misschien kunnen we een keer samen trainen. Ik doe aan vechtsport, dus dan kun je me misschien wat moves leren,' Felecia knikte en een glimlach verscheen op haar gezicht. 'Goed idee,' Zei ze blij. Ze nam een vecht houding aan.'Of we beginnen nu!' Zei ze lachend, maar ze meende het wel. Felecia leerde zowel vechten met- en zonder bending. Allen in het gebruiken van wapens was ze slecht in. 'Wacht, ik nog even iets proberen. Wil je enkele stappen achteruit doen? Het is best gevaarlijk,' Zei ze tegen hem. Vervolgens haalde ze een paar keer diep adem . Ze deed Haar wijs -en middel vinger tegen elkaar bij beiden hadden. Ze maakte een paar bewegingen en lightning ontstond. Na een paar seconden richtte ze haar armen naar voren en een flinke stuk lightning ging de lucht in. Ze deed haar handen weer normaal en was blij dat ze niemand geraakt had.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ayden

    Yes, ze vond het een goed idee. Nu ben ik niet meer zo alleen en kan ik ook veel meer leren. Ik leer het mezelf aan wat niet echt geweldig lukt of zo, maar ik kan het best wel goed.
    "Of we beginnen nu" lachte ze, het leek als of ze het niet meende maar dat deed ze wel dus ging ik ook in een vecht houding staan.
    'Wacht, ik nog even iets proberen. Wil je enkele stappen achteruit doen? Het is best gevaarlijk,' zei ze en ik deed paar stappen achteruit.
    Ik keek vanaf een veilige afstand toe hoe de bliksem zich tot de wolken rijkte.
    "Woow, jij traint zeker heel vaak" zei ik vol bewondering. Ik zag het voor het eerst van dicht bij en niet vanaf tientallen meters afstand. Ik was wel even bang dat ze iemand zal raken maar iedereen was ongedeerd gebleven.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Felecia Lynette Estrada

    'Woow, jij traint zeker heel vaak' Zei hij vol bewondering. Ze knikte.
    'Soms zelfs een paar uur per dag. Het verveeld nooit eigenlijk,'' Zei Felecia en keek even naar een boom. 'Ik heb veel vrije tijd en geen vrienden,' Haar stem werd zwakker op het einde. het was wel waar. Ze had geen vrienden, behalve haar huisdier Chan. 'Niet veel mensen houden van mensen die vuur uit hun vingertoppen kunnen toveren en lightning,' Ze bewoog weer met haar hand, waardoor er een beetje lightning ontstond op haar vingertoppen en weer verdween. 'Maar ik wil je heef wel leren vechten. Firebending technieken zijn zo ontstaan,' Ze nam weer een vecht houding aan.
    'Vaak gaat het niet om kracht, maar om het raken van zwakke plekken , slim zijn en snel,' Felecia deed een stap naar voren, Met haar andere been ging ze langs zijn been en met haar handen bracht ze hem veder uit balans.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben er weer! Finn komt zo meteen. Naar wie kan hij toe?
    Lang genoeg trouwens?


    Rylie Jazlyn Salome – Waterbender
    Zeventien, bijna achttien. Ik wist niet precies hoe en wat ik er precies bij moest denken, al ben ik nooit echt gesteld geweest op mijn verjaardag – of die van een ander, for that matter. Waarom zou je blij moeten zijn dat je ouder wordt, een stapje dichter bij de dood? Nou, daar moet je trots op zijn, zeg.
    Vermoeid zuchtte ik even en liep stevig door de menigte, aangezien ik me verslapen had, zou Lauren niet blij met me zijn – laat staan Daniël, als hij er al was. Lauren zou er wel zijn, zij was er altijd als eerste en ik (bijna) altijd als laatste.
    Altijd al was ik slecht geweest in opstaan, maar als het eenmaal nacht was, kon ik moeilijk in slaap komen en lag ik nog uren lang te piekeren, waardoor ik het op een gegeven moment op had gegeven en dus maar boeken ging vergaren om de tijd door te komen. Het ging bergafwaarts met me; mijn lichaam kreeg niet genoeg rust en doordat mijn gedachten maar door maalden, dacht ik dat ik langzaamaan gek zou worden.
    “Ik moet opschieten. Dat moet.” Anders moest ik mezelf beschermen tegen Lauren, want ik zag nu al voor me hoe ze me zou vermoorden. We gingen niet veel met elkaar om, net zoals Daniël, maar voor het team kwamen we bij elkaar. Het pro-benden deed ik niet om beroemd te worden of zelfs niet voor het geld, ik deed het omdat iedereen me altijd zag als een stil, verlegen meisje.
    Als ze Jazz eens ontmoette… dan piepte ze wel heel anders, allemaal trouwens. Maar dat deed ik ze niet aan, dat wilde ik niemand aan doen, omdat ik precies wist hoe zij was. Gemeen, sadistisch. Dit was iemand die je precies om haar vinger heen kon wikkelen, zonder er echt veel voor te doen. Manipulatief en niet bang om iemand pijn te doen.
    Het gebouw rende ik in en voorzichtig liep ik richting Lauren, want ik zag haar al druk bezig met oefenen en terwijl ik om me heen keek, bevestigde ik dat Daniël er nog niet was.
    “Eh, hoi?” Vragend kwam het uit mijn mond en gelijk wilde ik het al terugnemen, maar ik dacht er niet bij na toen ik mijn hoofd verslagen wegsloeg en mijn tas ergens in een hoekje op de grond zette. “Zullen we maar beginnen?” Weer een domme vraag waar ik eerst over na moest denken, we moesten Daniël nog erbij hebben. Gelijk beet ik op mijn onderlip, terwijl ik haar weer aan durfde te kijken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ayden

    "Ik heb ook geen vrienden alleen mijn ouders. Ik ging altijd naar de arena om naar gevechten te kijken." zeg ik. Ik heb ook helemaal geen vrienden dus ik ben blij dat er iemand is die met me om wilt gaan. Al mijn vrienden wonen namelijk nog in het aarderijk veilig binnen de stadsmuren en ik woon hier alleen, helemaal alleen. Er zijn natuurlijk wel andere mensen van mijn leeftijd uit het aarderijk maar ik ben er nog niet een echt tegen gekomen.
    'Maar ik wil je heef wel leren vechten. Firebending technieken zijn zo ontstaan,' zegt ze en ze neemt weer een vecht houding aan. Ik knik en doe het zelfde terwijl ik goed luister naar haar woorden.
    'Vaak gaat het niet om kracht, maar om het raken van zwakke plekken , slim zijn en snel,' vervolgt ze en ze doet een stap naar voren. Voor ik het weet heeft ze me uit balans gebracht en val ik bijna op de grond. Ik ga weer goed staan en knik weer.
    "Okeej en nu uitleg" zeg ik,
    "Ik mag wel eens wat aan mijn snelheid doen" lach ik dan.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Je mag Kyla tegen komen. Ze is in de stad.
    Is grappig want hij is een equalist ^^

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:51 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    13Oclock schreef:
    Je mag Kyla tegen komen. Ze is in de stad.
    Is grappig want hij is een equalist ^^

    Oké, sure. Wat is ze nu aan 't doen in de stad?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ze loopt wat rond en zoekt naar een slaapplaats


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Felecia Lynette Estrada

    Hij viel bijna op de grond, maar stond net op tijd weer met beide benen op de grond. 'Okeej en nu uitleg.Ik mag wel eens wat aan mijn snelheid doen,' Hij lachten op het eind. Felecia lachte ook even. 'Ik heb ooit ergens gelezen hoe een airbender trainden. Ik heb vaak gezien hoe een fire-, water- en earthbender trainden. Het verschil met de airbending is dat de meeste het doen uit kracht,' Ze maakte een vuist van haar hand en deed hem, met zoveel mogelijke kracht naar voren.'En met ademhaling heb je dit,' Ze deed precies hetzelfde allen haalde ze diep adem. Een grote vlam ontstond. 'Dat bedoelde ik met slim zijn en dat het niet gaat om kracht,' Ze glimlachte voor hem. Ze nam een vecht houding aan. 'Zowel met als zonder bending is het handig als je een stevige, maar flexibele houding heb. Je voeten stevig op de grond en je armen op de juiste stand. Zo ben je minder snel naar benden te halen,' Felecia ging weer in een normale stand staan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Finn Zane Ryder – Equalist
    Het was een zonnige, stralende dag, waardoor ik de schitteringen van de zon op mijn blote armen en gezicht voelde. De vogels floten en kleine kinderen speelde tikspelletjes met elkaar, terwijl hun ouders groenten kochten. Mensen zouden denken dat ik hier blij van zou worden en de dag stralend in zou zien, echter was dit alles behalve waar.
    Nooit had ik gesnapt, iets wat ik de komende jaren ook vooral niet zou doen, wat de mensen precies zo leuk vonden aan het zonnige weer. Ik was meer van de regen, bliksem, onweer. Het ‘slechte weer’ zoals de mensen dat noemen en waar ik het niet mee eens ben, want net zoals de liefde heb je haat nodig, net zoals bloemen en planten de zon nodig hebben, heeft de natuur regen nodig.
    Goed, ik was weer vaag aan het doen, te veel aan het denken en terwijl ik mijn gedachtes probeerde te stoppen, keek ik om me heen voor voedsel en toen ik mijn ‘prooi’ in zicht had, liep ik op de moeder af, ging dichtbij haar lopen en net toen ze wilde betalen, pakte ik een appel uit haar tas, draaide me om en na een paar stappen afstand, beet ik erin.
    Sap van de appel liep langs mijn mondhoeken en ik liet mijn blik weer dwalen over de menigte, waardoor ik zacht begon te grommen door de benders die hun krachten lieten zien, alsof ze alles waren. Show-offs, dat waren het.
    Doordat ik niet oplette en wat naar ze toe wilde roepen, botste mijn schouder keihard tegen een jonge vrouw aan, maar ik rolde alleen mijn ogen in hun kassen en liep door. Dan moest ze daar maar niet staan/ lopen, het is niet mijn schuld.

    De jonge vrouw is dus Kyla. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ayden

    Ik luisterde aandachtig naar wat ze vertelde en deed ook met haar mee, al kwam er natuurlijk bij mij geen vuur uit mijn handen of werd er geen muur van aarde opgetrokken. Ik was echt blij dat ik nu iemand heb gevonden die mij vechten echt uit kan leggen.
    'Zowel met als zonder bending is het handig als je een stevige, maar flexibele houding heb. Je voeten stevig op de grond en je armen op de juiste stand. Zo ben je minder snel naar benden te halen,' legde ze uit en ze ging weer normaal staan. Ik daar in tegen deed wat ze zei en ging zo goed mogelijk staan. Ik hoopte dat het zo goed was.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.