• De verhaallijn
    Water. Aarde. Vuur. Lucht.

    Dankzij avatar Aang kwam de oorlog tussen de naties ten einde en hij stichtte daarbij Republic City, een stad waar alle benders en non-benders samen kunnen leven.
    We zijn een aantal generaties verder, er is een nieuwe avatar. De avatar zal alle elementen moeten leren en zal ook de vrede en balans moeten bewaren, dit laatste wordt vooral lastig nu de non-benders in opstand komen. Sommige non-benders vinden dat ze worden onderdrukt door benders, die ook nog eens volgens hun de reden zijn van al het kwaad in de wereld. Deze non-benders willen hier wat tegen doen, ze komen in het geheim samen en noemen zichzelf Equalists. De Equalists trainen zichzelf en leren dat ze door benders op bepaalde plaatsen te raken (chi-punten), ze het benden tijdelijk uit kunnen schakelen bij benders (chi blokkeren).

    Het speelt zich dus af in Republic City waar de Equalists langzaam in opstand komen. Meer informatie over de wereld, tijd, omgeving en dergelijke vind je in de andere hoofdstukken (:

    Extra informatie kan je vinden in de story: De story.


    Voordat je meedoet...
    - Als je wilt leren langere stukken te typen of beter te RPG'en zit je hier goed.
    - Ik verwacht dat, als je meedoet, je je best doet met het schrijven. Dus niet één regel afraffelen, maar echt wel stukken van minimaal 10 regels. Desnoods kan je hier tips vinden voor het schrijven van langere stukken.
    - Inspringen is altijd mogelijk, PB me dan even en dan zal ik kijken hoe ik je kan helpen hiermee.
    - 18+ mag gewoon, zet het desnoods even boven je post ;]
    - Géén perfecte personages.
    - Wees niet bang en ga niet zitten afwachten, stuur jouw personage gewoon op een ander af.
    - Zet de naam van je personage boven je post + soort (earthbender etc.)
    - Personages mogen elkaar gewoon haten, ruzies buiten de RPG om daarentegen liever buiten deze RPG uitvechten.
    - Met google chrome heb je altijd spellingscontrole, dit kan erg handig zijn!


    Meedoen:
    Bekijk als eerst even dit hoofdstuk uit de story en hier kan je je personage dumpen.

    Spelers (je mag meerdere personages, zolang je ze niet verwaarloosd!):
    Probeer alles een beetje gelijk te houden (:
    WillNotLearn - Ace Zavier Dawn - 18 - Avatar

    LacunaCoil - Felecia Lynette Estrada - 18 - Fire + Lightning
    Aragog - Felice Rose Xanthe - 19 - Fire + Lightning

    WillNotLearn - ? - ? - Fire + Pro-Bender


    KangDaesung - Ironi Gai - 17 - Water
    Morticia - Rylie Jazlyn - 18 - Water
    130Clock - Kyla Mary Ann - 23 - Water + Bloodbender
    Benefit - Embriël Hymne Lequir - 17 - Water


    LacunaCoil - Dean Leonardo Sylvester - 20 - Non-bender
    Paddo - ? - ? - Non-bender + Equalist
    Morticia - Finn Zane Ryder - 19 - Equalist
    130Clock - Ayden Brown - 18 - Non-bender

    Endure - Norah Allison Taylor - 19 - Equalist + Chi-blocker


    Endure - Lauren Hadley - 18 - Earth + Pro-Bender

    Paddo - Killan Mesurrie - 21 - Earth + Metal


    WiccedWitch - Lilith Feron - 16 - Air


    Pro-bend team Fire Ferrets: Lauren (earth), Daniël (fire), Rylie (water)
    Pro-bend team Lion Vultures: vrij (earth), vrij (fire), vrij (water)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 11:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    haha, ik zo ook hoor, reageer ook pas erna ^^. Anders weet ik dat ik mijn post niet afkrijg :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Whaha dat vind ik ook altijd zo irri ;P


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Felecia Lynette Estrada

    Ze zat rustig op de grond. Felecia had haar ogen gesloten en luisterde naar de geluiden van de natuur. Opeens hoorde ze dat iemand naar haar toe kwam. Ze deed mijn ogen open en zag een jongen staan.Rustig stond ze op. 'Hé het is altijd fijn in het park he?' Vroeg hij rustig op een vrolijke manier, vond Felecia. Vriendelijk maakte ze een begroeting met haar handen. Hij keek even naar het hek dat nog in de vik stond. 'Oeps,' dacht ze . 'Heb jij dat gedaan?'Vroeg hij twijfelend , maar met bewondering aan Felecia. Ze schudde haar hoofd. 'Mijn vader deed dat. Ik had hem uitgedaagd, want hij was behoorlijk chagrijnig vandaag,' Zei ze een beetje lachend. Haar vader was niet vaak blij met haar, maar voor even wel. 'Ik doof het vuur wel even,' Zei zen en liep naar het hek toe. Ze maakte een beweging met haar handen en de rook wolken volgde haar vinger. De hitte ging weg en het vuur doofde.
    Rustig liep ze weer hem toe. 'Ik ben Felecia,' Zei ze met een vriendelijke glimlach. Ze kwam niet zo vaak in contact met mensen. Ondanks hij er nog was ging ze veder met oefen. Felecia sloot rustig haar ogen en haalde regelmatig adem door haar neus en mond. Ademhalen was namelijk belangrijk bij firebending. Ze deed haar ogen weer open en ging goed staan met haar voeten. Even later gaf ze een trap in de lucht en zo ontstond er vuur. Ze liep een paar keer naar voren. De ene keer maakte ze vuur met haar voeten en de andere keer met haar hand. Op het laatst draaide ze een rondje en heel veel vuur ontstond. Het was krachtiger dan ze zelf had gedacht. Per ongelijk had ze iemand geraakt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    13Oclock schreef:
    Kyla

    Ze zette door de drukke menigte paar stappen op zij en kwam voor me staan.
    "Waarom?" vroeg ze op een boze toon.
    "Wat gaat mij dat aan?" vervolgde ze.
    Ik keek haar aan ze deed me nog steeds aan een bom denken een bom die elk moment kon ontploffen.
    "Dan vergeet je het toch, ik ga weer verder een slaap plek zoeken. " zei ik en ik wilde weglopen.
    Maar een vraag had ik nog steeds in mijn hoofd, is ze een bender of noet. Ik wil er zo veel mogelihk kennen. Ik weet niet precies waarom. Ik draaide me om en vroeg het gewoon
    "Ben jij een bender?" vroeg ik krachtig maar wel zacht zodat eventuele equalists ons niet kunnen horen.
    Ik hield mijn hand op mijn flesje ik zou haar zo aan kunnen vallen.

    Felice
    ''Dan vergeet je het toch, ik ga weer verder een slaapplek zoeken.'' zei ze, en ze maakte aanstalten om weg te lopen.
    Ik rolde met mijn ogen. Hoe bedoel je, aandacht te kort?
    ''Dat was niet eens een antwoord op mijn vraag.'' vroeg ik, en zuchtte geërgerd. De mensen van tegenwoordig..
    Op een gegeven moment draaide ze zich om, en ik zette een hand in mijn zei terwijl ik éen wenkbrauw optrok. ''Wát?''
    ''Ben jij een bender?'' vroeg ze, en ik schoot in de lach door haar hand die op het flesje rustte. Zeikerd.
    Ik stak mijn handpalmen naar voren, zodat er een grote vlam ontstond. Deze stopte echter zo'n vijftien centimeter voor haar gezicht, zodat ze niet gewond zou raken maar wel de hitte zou voelen.
    ''Is dat een antwoord op je vraag?'' mompelde ik, en grijnsde onwillekeurig.
    Ik merkte dat mensen stopten en bleven kijken, en zuchtend draaide ik me om. ''Wát?'' snauwde ik, wat er voor zorgde dat men weer verderliep. Ik stootte een spottend lachje uit. Ik had geen idee waarom ze zo deden, ik had hun toch niks aangedaan? Ach, waarschijnlijk waren het gewoon de verhalen die ze hadden gehoord. Die overigens wel klopten, maar dan nog.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 18:46 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    KangDaesung schreef:
    Ironi Gai - Water
    'Simpel dat heet ik ga lachen , ik zeg wat en de mensen zelf doen de rest. Trouwens nog bedankt voor het helpen. Mensen zijn banger voor firebending dan voor waterbending. Of anders had ik de politie weer achter mij aan voor het vechten en weer boze ouders.' Ik kijk naar de Equalists groepje die er nog steeds staan en ze kijken zeer boos naar mij. 'Hehehe, dat ging echt net goed.'. Ik kijk naar de jongen die voor mij staat. 'Ik ben Ironi Gai en jij bent?'
    (Sorry beetje kort)


    Ace Zavier Dawn

    'Simpel dat heet ik ga lachend, ik zeg wat en de mensen zelf doen de rest. Trouwens nog bedankt voor het helpen.
    Mensen zijn banger voor firebending van voor waterbending. Of anders had ik de politie weer achter mij aan voor het vechten en weer boze ouders.' Zegt ze waarna ze naar het groepje Equalist kijkt, 'Hehehe, dat ging echt net goed, ik ben Ironi Gai en jij bent?' Vroeg ze. 'Ace Dawn' Andwoorde ik en ik lied mijn 2de naam achterwege, gewoon om het fijt dat het niet nodig was om te zeggen. 'Mischien de volgende keer minder lachen en minder praten? Dan worden ze waarschijnlijk ook minder snel kwaat' Opperde ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 18:44 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ayden

    Ik zwaaide vrolijk terug en keek even naar haar, ze droeg zwarte kleding en had een sjaal om, haar haar was donker.
    "Nee, mijn vader heeft dat gedaan" zei ze.
    Haar vader is dus wel een bender. Waarschijnlijk werd haar vaarder boos want het is raar zomaar je eigen hek in de vik te steken.
    De rook kwam ondertussen deze kant op en een brandlucht verspreed zich. Het rook niet raar maar het rook zo als een gezellig kampvuur en ook hoorde je het hout knetteren.
    "Ik doof het vuur wel even" zei ze en ze liep richting het vuur. Ze hief haar handen op en de warmte van het vuur nam ze in zich op waatdoor het vuur doofde. Dus toch! Woow ze is gewoon een bender en nu praat ik met een bender. En ze deed me niets deed me geen pijn met haar vuur maar bleef aardig. Ik had altijd gedacht dat vuur benders krentig en snel aangebrand waren.
    Ze liep voldaan terug en ik glimlachte.
    "Ik ga even oefenen" zei ze en ze deed haar trainingen. Ik keek enthousiast toe en keek goed naar haar bewegingen. Ik ben dan wel geen bender, maar vechten kan ik wel en daarom keek ik toe naar haar lenoge bewegingen.
    "Zo dus jij bent een fire bender" lachte ik blij en ik bleef kijken.
    "Ik ben geen bender, maar ik kom uit het aarderijk. Wat je waarschijnlijk al gezien had aan mijn kleding" zei ik en ik wierp een blik naar mijn kleding. Bruin en groen. Zo als uit het aarderijk. Ik schrok even op toen ze perongeluk iemand verwondde.
    De man wierp een boze en liep chagrijnig door. Sommigen hebben gewoon geen respect zoals equalists brr...


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Ik was even eten. Mijn reactie komt er aan, maar ik ben ondertussen ook tekenen.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ironi Gai - Water
    "Ace Dawn" antwoorde hij. Leuk je te ontmoeten Ace. "Misschien de volgende keer minder lachen en minder praten?Dan worden ze waarschijnlijk ook minder snel kwaad" zei hij. 'Ja je hebt wel een punt. Ik heb gewoon een hekel aan die Equalists ze kunnen alleen ,maar zeuren over benders en over hoe slecht wij wel niet zijn. Daar word ik gewoon heel boos van.' Ik zucht. 'Oh en sinds een paar weken zeuren ze over de Avatar. Dat hij slecht is, geen vrede kan houden en dat hij zijn bending gebruikt voor macht,geld en om non-benders bang te maken. Ik bedoel hoe kom je er op om dat te zeggen? Ze weten niet eens wie hij is en waar hij is. Ik bedoel je loopt niet zomaar de Avatar tegen het lijf. Je weet niet eens wat hij doet. Gestoord toch?'


    Shoganai i ne~

    Kyla

    "Dat is geen antwoord op mijn vraag" zei ze en ze rolde met haar ogen. Ik begon steeds meer hekel aan dat kind te krijgen zeg. Kan ze niet normaal doen, overspannen puber. Ik wilde weer weglopen toen ze antwoord gaf op mijn vraag. Een vlam rijkte zich tot aan mijn gezicht en ik knipperde even met mijn ogen om de hitte weg te krijgen. Als ik ergens een hekel aan had dan was het wel de hitte. Ik glimlachte lief en draaide me weer om, ik wilde weg van hier. Weg van dat rare kind. Ik haalde mijn hand weer van het flesje en liep weg, weg zonder een woord te zeggen. Ik liep weg met enkel een glimlach. Ik drong me weer tussen de menigte en rook dat ik naar vuur rook. Bah dat ook nog. Ik kreeg ellebogen in mijn gezicht en in mijn zij en weet ik niet wat nog meer. Ik liep stevig door en zag verder op nog een kraampje staan waar het redelijk rustig was. Ik liep er op af en pakte mijn lerenzakje met muntjes. Ik keek even en zag weer appels liggen.
    "Doe maar een zakje appels" vroeg ik aan de man en ik kreeg meteen een zak met appels in mijn hand gedrukt.
    "Dat worden dan 3 muntstukken" zei hij en ik keek in mijn zakje. Ik had niet veel munten meer over maar ik had meer dan genoeg voor het zakje appels. Ik drukte de muntjes in zijn hand en liep weer weg. Ik moest echt een slaapplaats gaan zoeken, want anders dan moet ik op straat gaan slapen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Felecia Lynette Estrada
    'Zo dus jij bent een fire bender,' Zei hij lachend.'Ik ben geen bender, maar ik kom uit het aarderijk. Wat je waarschijnlijk al gezien had aan mijn kleding,' Felecia keek even snel naar zijn kleding. Het was haar natuurlijk nog niet opgevallen.
    'Sorry!'Riep ze naar de man toe die ze per ongelijk geraakt had. 'Soms is mijn firebending krachtiger dan ik denk,' Zei ze met een flauwe glimlach. Soms had ze het nog niet helemaal onder controle.'Dus jij bent een non-bender? De meeste die ik zie hebben een afkeer tegen ons,' Mijn stem werd minder vrolijk op het einde. 'Het lijkt alsof ze ons overal de schuld van geven,' Ik wees even naar een man op een houten tafel die luid sprak.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Benefit schreef:
    [Ik was even eten. Mijn reactie komt er aan, maar ik ben ondertussen ook tekenen.]


    Oeew ik houd ook van tekenen :)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ace Zavier Dawn

    'Ja je hebt wel een punt. Ik heb gewoon een hekel aan die Equalists ze kunnen alleen maar zeuren over benders en over hoe slecht wij wel niet zijn. Daar word ik gewoon heel boos van' Zegt ze zuchtend, 'Oh en sins een paar weken zeuren ze over de Avatar. Dat hij slecht is, geen vrede kan houden en dat hij zijn bending gebruikt voor macht, geld en om non-benders bang te maken. Ik beodel je loopt niet zomaar de Avatar tegen het lijf. Je weet niet eens wat hij doet. Gestoord toch?' Vroeg ze, ergens was dit best comisch maar ik was geenzins vanplan om te vertellen dat ik degene was over wie hij het had, gewoon om een keer normaal te kunnen zijn. 'Wat vind jij van de Avatar dan?' Vroeg ik haar, gewoon nieuwschierig naar was hij zou zeggen, het was in iedergeval erg interesant om nu te weten hoe in iedergeval de Equilist over mij dachten.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:20 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Oh, oké, wie wilt er iets doen met Felice? :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ayden
    "
    'Dus jij bent een non-bender? De meeste die ik zie hebben een afkeer tegen ons,' zei ze nadat ze haar excuses had aangeboden. Ik keek de man nog even na hij zag er nors en boos uit, kon zo een equalist zijn. Ik rook nog steeds de brand lucht, maar het rook niet vervelend of zo. Zoals ik al eerder dacht leek het op een gezellig kampvuurtje.
    'Het lijkt alsof ze ons overal de schuld van geven,' maakte ze haar zin af en ze wees naar een man op een houte tafel die luid sprak. Dat was zeker een equalist.
    "Ik snap niet waarom sommigen mensen geen respect tonen aan benders. Ze zijn zeker jaloers, daarom gaan ze leren vechten om het tegen benders op te nemen. Ik gruwl van ze al ben ik geen bender" zei ik en ik wierp weer een blik op de enge man.
    "Ik woon hier ook in de buurt, misschien kunnen we een keer samen trainen. Ik doe aan vechtsport, dus dan kun je me misschien wat moves leren" lachte ik in de hoop dat ze het een goed plan zou vinden. Dan was ik niet meer zo alleen en had ik wat meer te doen dan naar stomme gevechten in de arena te kijken, wat me opeens een stuk saaier leek nu ik voor een echte bender sta.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Whaha, je kunt achter Kyla aangaan of zo, maar daar is ze denk geen type voor xD

    Iemand die Kyla wilt meeten, ze zoekt een slaap plaats in de stad


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.