• Okj , op quizlet word er téveel geruzied!!
    Als je elkaar niet kan uitstaan , kun je elkaar dan niet met rust laten , inplaats van kinderachtig te doen en die persoon echt hard te kwetsen ???
    En in plaats van mensen fake te noemen ,
    eerst uit te zoeken of ze wel echt fake zijn!

    Srry hoor maar ik vind dat er hier wel mensen kinderachtig zitten te doen en elkaar hier zit uit te schelden , net als die topic van ..... die hier zat te vragen om allemaal tgn ...... te zijn!!
    Ik wil geen namen zegggen om ook nog ruzie te krijgen , maar dat vond ik wel overdreven!


    You'll never dream alone. <3

    amen? _O_


    AAP

    Precies,Amen


    Music is the new sex

    vind ik ook xd


    Some people make the world special just by being in it

    nouja, niet dat ik geen mensen uitscheld maarja . (A)
    ik zou stoppen. x'D


    AAP

    jemig is er nu alweer ruzie o_O
    of gaat dit omdat van die Alexx fzo?

    in ieder geval Amen! het moet nu een keertje klaar zijn!


    i need you like a heart needs a beat.

    BELOOFD> AMEN. _O_


    AAP

    Gaat het nu nog steeds om die Alexx? Haha, ik ken em niet maar ik vind het zielig, tijdverspilling en kinderachtig als daarover word gediscussierd x'D

    amen? _O_


    idd -> amen _O_


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    AMEENNN!!


    We can only learn to love by loving.

    jemig is er nu alweer ruzie o_O
    of gaat dit omdat van die Alexx fzo?

    in ieder geval Amen! het moet nu een keertje klaar zijn!


    Ja en ook nog over iemand anders , maar ben echt bang om namen te roepen en dan nog ruzie te ver oorzaken :$


    You'll never dream alone. <3

    Ja het moet echt wel gedaan zijn !!


    Take My Hand Take A Breath ...

    Zo te zien zijn er heleboel mensen met me eens!
    Want ik word er zowat ziek van!


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Ja en ook nog over iemand anders , maar ben echt bang om namen te roepen en dan nog ruzie te ver oorzaken :$



    Oki ik snap t.

    maar echt zeg, er wordt hier echt een beetje té veel ruzie gezocht naar mijn mening..


    i need you like a heart needs a beat.

    Gaat het nu nog steeds om die Alexx? Haha, ik ken em niet maar ik vind het zielig, tijdverspilling en kinderachtig als daarover word gediscussierd x'D

    ik zei ook zoiets,maar dan kreeg ik direct allemaal verwijten naar mn kop van 'een moderator mag zoiets niet zeggen' & 'het is onverantwoord dat gij zoiets zegd' dan was er nog iemand die zei dat er maar veel rond gedaan werd,en dn werd er naar haar gezegd da ze r Bek moest dichthouden omdat ze zogezegd niet wist wat ht was om uitgescholden te worden -.-,het arm kind
    xx


    everybody needs a song.

    (...)


    Oki ik snap t.

    maar echt zeg, er wordt hier echt een beetje té veel ruzie gezocht naar mijn mening..


    Vind ik ook , en wrm als je dan toh ruzie hebt , kun je ze dan niet negeren?? Want als die mensen ruzie zoeken dan vragen ze alleen aandacht , is mijn mening!!!


    You'll never dream alone. <3