• De verhaallijn
    Water. Aarde. Vuur. Lucht.

    Dankzij avatar Aang kwam de oorlog tussen de naties ten einde en hij stichtte daarbij Republic City, een stad waar alle benders en non-benders samen kunnen leven.
    We zijn een aantal generaties verder, er is een nieuwe avatar. De avatar zal alle elementen moeten leren en zal ook de vrede en balans moeten bewaren, dit laatste wordt vooral lastig nu de non-benders in opstand komen. Sommige non-benders vinden dat ze worden onderdrukt door benders, die ook nog eens volgens hun de reden zijn van al het kwaad in de wereld. Deze non-benders willen hier wat tegen doen, ze komen in het geheim samen en noemen zichzelf Equalists. De Equalists trainen zichzelf en leren dat ze door benders op bepaalde plaatsen te raken (chi-punten), ze het benden tijdelijk uit kunnen schakelen bij benders (chi blokkeren).

    Het speelt zich dus af in Republic City waar de Equalists langzaam in opstand komen. Meer informatie over de wereld, tijd, omgeving en dergelijke vind je in de andere hoofdstukken (:

    Extra informatie kan je vinden in de story: De story.


    Voordat je meedoet...
    - Als je wilt leren langere stukken te typen of beter te RPG'en zit je hier goed.
    - Ik verwacht dat, als je meedoet, je je best doet met het schrijven. Dus niet één regel afraffelen, maar echt wel stukken van minimaal 10 regels. Desnoods kan je hier tips vinden voor het schrijven van langere stukken.
    - Inspringen is altijd mogelijk, PB me dan even en dan zal ik kijken hoe ik je kan helpen hiermee.
    - 18+ mag gewoon, zet het desnoods even boven je post ;]
    - Géén perfecte personages.
    - Wees niet bang en ga niet zitten afwachten, stuur jouw personage gewoon op een ander af.
    - Zet de naam van je personage boven je post + soort (earthbender etc.)
    - Personages mogen elkaar gewoon haten, ruzies buiten de RPG om daarentegen liever buiten deze RPG uitvechten.
    - Met google chrome heb je altijd spellingscontrole, dit kan erg handig zijn!


    Meedoen:
    Bekijk als eerst even dit hoofdstuk uit de story en hier kan je je personage dumpen.

    Spelers (je mag meerdere personages, zolang je ze niet verwaarloosd!):
    Probeer alles een beetje gelijk te houden (:
    WillNotLearn - Ace Zavier Dawn - 18 - Avatar

    LacunaCoil - Felecia Lynette Estrada - 18 - Fire + Lightning
    Aragog - Felice Rose Xanthe - 19 - Fire + Lightning

    WillNotLearn - ? - ? - Fire + Pro-Bender


    KangDaesung - Ironi Gai - 17 - Water
    Morticia - Rylie Jazlyn - 18 - Water
    130Clock - Kyla Mary Ann - 23 - Water + Bloodbender
    Benefit - Embriël Hymne Lequir - 17 - Water


    LacunaCoil - Dean Leonardo Sylvester - 20 - Non-bender
    Paddo - ? - ? - Non-bender + Equalist
    Morticia - Finn Zane Ryder - 19 - Equalist
    130Clock - Ayden Brown - 18 - Non-bender

    Endure - Norah Allison Taylor - 19 - Equalist + Chi-blocker


    Endure - Lauren Hadley - 18 - Earth + Pro-Bender

    Paddo - Killan Mesurrie - 21 - Earth + Metal


    WiccedWitch - Lilith Feron - 16 - Air


    Pro-bend team Fire Ferrets: Lauren (earth), Daniël (fire), Rylie (water)
    Pro-bend team Lion Vultures: vrij (earth), vrij (fire), vrij (water)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 11:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ayden

    Ik loop de arena uit. Elke keer geniet ik weer van de gevechten, het is zo fascinerend zo gaaf. Ik wou dat ik een bender was of er een als vriend had. Maar ja dat gaat niet zo makkelijk. Ik loop op een slakken gangetje door de straten heen. Ik weet niet precies wat ik moet doen en kijk om me heen. Ik zie kraampjes en alles en nog wat. Ik sla een zijstraatje in en kom uit in de buurt waar ik woon. Ik stap ons huis naar binnen en begroet mijn ouders. Ik schuif aan en de geur van het heerlijke eten dringt mijn neus binnen.
    "En heb je een beetje honger?" vraagt mijn moeder.
    "Ja natuurlijk, ik rammel" lach ik.
    Ik vind het gezellig thuis maar ik zou ook graag verder willen reizen.
    Ik woon eigenlijk nog niet zo lang in dit rijk en ben paar jaar terug van het aarderijk hier heen verhuisd. Maar ik wil graag meer van de stad zien, wat moeilijk gaat.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Iemand die iets met Felice wilt doen?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Ja wie wil je meeten?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    {wie wil de Avatar meeten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    (Okeej, maakt me niet uit wie wie gaat meeten
    Ik heb er twee in de aanbieding
    Ayden - non-bender, heeft geen problemen met benders
    Kyla - water bender, loopt door het stad,dorp gebeuren heen )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    WillNotLearn schreef:
    {wie wil de Avatar meeten?}

    [Ik wil Felecia wel sturen :Y)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Oké, weet je wat, Felice loopt random in de stad. Stuur maar iemand naar d'r toe, haha 8D als je/jullie willen ^-^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    {wie wil de Avatar meeten?}
    [mijn karakter kan ook wel ik moet namelijk nog beginnen met schrijven]


    Shoganai i ne~

    Kyla

    Ik loop terug van het kraampje en zie meteen dat het een stuk drukker is geworden. Van alle kanten komen mensen aan. Mensen uit het aarderijk, uit het vuurrijk enz. Sommigen lopen in stukjes sommigen alleen, net zo als ik. Ik ben ook altijd alleen, weet eigenlijk niet waarom.
    Ik loop met mijn zak appels rond. Het is druk en van alle kanten duwen mensen me om ver. Je moet echt uitkijken om niet omver geduwd te worden.Ik word hard door een mand geduwd en bots perongeluk tegen iemand aan waardoor mijn zak appels uit mijn handen valt. Ik begin als een gek alle appels terug te stoppen, sommigen zijn vies geworden, anderen zien er nog schoon uit.
    (Wie wilt die iemand zijn?)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:29 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    - Ik verwacht dat, als je meedoet, je je best doet met het schrijven. Dus niet één regel afraffelen, maar echt wel stukken van rond de 10 regels.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Whaha ik zal er wat meer van maken xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ironi Gai - Water
    Ik loop rustig door het park. Een lekkere bries wijd door mijn haren. 'A wat een mooie dag. Zelfs geen mensen die staan te klagen over de benders.' Ik snuif de lucht diep in en ik adem uit. Zelf mijn ouders waren vandaag in een goede bui en klaagde niet aan 1 stuk door dat ik naar buiten ging. Zoals altijd zie ik op mijn weg een man die geen huis heeft en als de politie er aankomt ,omdat hij bijvoorbeeld staat de vissen. Is hij weg in dat bosje binnen seconden en dan kijk de politie en dan is hij er niet. Ik glimlach. Opeens bedenk ik mij dat ik ben vergeten eten te halen voor hem van thuis ,maar dat kan vanavond ook. Ik loop over een brugje en ik kijk in het water. Meestal zie ik geen vissen ,maar vandaag wel. Het water is zo helder dat je er uit kan drinken. Nouja bijna dan. Opeens hoor ik een luidspreker en ik kijk naar die richting. 'Ik moet echt een keer niet te vroeg juichen. Wanneer houden die Equalists nou hun mond?'.


    Shoganai i ne~

    (Iemand die wilt reageren op mijn stukje?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ik heb een goed idee, zullen we doen dat als iemands personage niks te doen heeft en diegene vraagt of iemand zijn/haar personage er op af witl sturen, even tekst in groen? Dan is het makkelijk te onderscheiden ;D Zoals dit nu:

    Lauren wacht op haar teammaten in trainigshalen en Norah zit in het park :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    (Okeej wij elkaar meeten? Dan loopt Kyla weer verder en gaat ze zitten bij het park ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.