• Ik heb geen idee waar dit moet

    Vraagje aan iedereen hier die de pil al gebruikt: vinden jullie 14/15 te jong om te beginnen met de pil? Ik vertrek namelijk binnen 2 dagen op vakantie en even daarna op kamp en daar zijn mijn maandstonden niet echt welkom :$


    EDIT: Oké; het is dus niet te jong ^^ maar hebben jullie wat meer uitleg over de uitstelpil?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 13:54 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik was 13 -een paar maanden voor ik 14 werd- toen ik begon met de pil :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    Ik was 13 -een paar maanden voor ik 14 werd- toen ik begon met de pil :3
    This ^^


    Shoganai i ne~

    Ik was volgens mij 12 of 13 toen ik met de pil begon.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Waarom zou het te jong zijn? Als je er echt last van hebt als je het bent kan ik begrijpen dat je de pil wilt doorslikken bijvoorbeeld op vakanties.

    Daarnaast, ik was 11, dus je bent echt niet vroeg :')

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 12:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben 15 en ik heb hem al wel even, dus nee, geen probleem.


    effort never betrays you

    Nee. Ik gebruik soms een uitstelpil, Primolut N. Maar geen anticonceptiepil omdat ik zo min mogelijk wil knoeien met m'n hormoonsysteem.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 12:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik was 13. ^^

    Je moet trouwens de pil al wel enkele maanden geslikt hebben voordat je jouw maandstonden kan 'uitstellen'.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik was 11 toen ik aan de pil begon, dus deze leeftijd is gewoon goed om te beginnen hoor. Kan gewoon!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ivan schreef:
    Nee. Ik gebruik soms een uitstelpil, Primolut N. Maar geen anticonceptiepil omdat ik zo min mogelijk wil knoeien met m'n hormoonsysteem.


    Bestaat er een uitstelpil? o_O''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nja, ik denk niet dat de pil dan gaat helpen aangezien je hem nu pas begint met slikken. Dat heeft toch wel eventjes tijd nodig om in te werken.


    Olive

    Awkward conversation with your parents coming up.

    Ik zou gewoon tampons gebruiken als ik jou was, maar als je echt de pil wilt gebruiken, zou ik er eens met je ouders over praten.
    Het wordt wel haasten dan, want voor de pil heb je een doktersvoorschrift nodig.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Awkward conversation with your parents coming up.

    Ik zou gewoon tampons gebruiken als ik jou was, maar als je echt de pil wilt gebruiken, zou ik er eens met je ouders over praten.
    Het wordt wel haasten dan, want voor de pil heb je een doktersvoorschrift nodig.


    Hoezo een raar gesprek met je ouders? De pil is echt niet zo bijzonder hoor :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik slik de pil sinds ik 11 ben, omdat ik ontzettend last had van buikpijn en ik had bijna bloedarmoede. Nee, 14 of 15 vind ik niet te jong.


    Destroy what destroys you.

    Ik slik de pil sinds mijn 14e vanwege het feit dat ik verschrikkelijke rugpijn kreeg. Nu bleek het chronisch te zijn, dus de pil hielp er niet veel tegen haha! Maar ik zie niet in waarom je 't niet zou doen? Het is alleen maar handig!


    To infinity and beyond •

    Endure schreef:
    (...)

    Hoezo een raar gesprek met je ouders? De pil is echt niet zo bijzonder hoor :')


    Op zich niet, maar het is best wel vreemd om daarover te beginnen. Of ja, dat vind ik persoonlijk toch.
    Eens ik erover bezig ben valt het wel mee, maar het eraan beginnen... ^^


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein