• De verhaallijn
    Water. Aarde. Vuur. Lucht.

    Dankzij avatar Aang kwam de oorlog tussen de naties ten einde en hij stichtte daarbij Republic City, een stad waar alle benders en non-benders samen kunnen leven.
    We zijn een aantal generaties verder, er is een nieuwe avatar. De avatar zal alle elementen moeten leren en zal ook de vrede en balans moeten bewaren, dit laatste wordt vooral lastig nu de non-benders in opstand komen. Sommige non-benders vinden dat ze worden onderdrukt door benders, die ook nog eens volgens hun de reden zijn van al het kwaad in de wereld. Deze non-benders willen hier wat tegen doen, ze komen in het geheim samen en noemen zichzelf Equalists. De Equalists trainen zichzelf en leren dat ze door benders op bepaalde plaatsen te raken (chi-punten), ze het benden tijdelijk uit kunnen schakelen bij benders (chi blokkeren).

    Het speelt zich dus af in Republic City waar de Equalists langzaam in opstand komen. Meer informatie over de wereld, tijd, omgeving en dergelijke vind je in de andere hoofdstukken (:

    Extra informatie kan je vinden in de story: De story.


    Voordat je meedoet...
    - Als je wilt leren langere stukken te typen of beter te RPG'en zit je hier goed.
    - Ik verwacht dat, als je meedoet, je je best doet met het schrijven. Dus niet één regel afraffelen, maar echt wel stukken van minimaal 10 regels. Desnoods kan je hier tips vinden voor het schrijven van langere stukken.
    - Inspringen is altijd mogelijk, PB me dan even en dan zal ik kijken hoe ik je kan helpen hiermee.
    - 18+ mag gewoon, zet het desnoods even boven je post ;]
    - Géén perfecte personages.
    - Wees niet bang en ga niet zitten afwachten, stuur jouw personage gewoon op een ander af.
    - Zet de naam van je personage boven je post + soort (earthbender etc.)
    - Personages mogen elkaar gewoon haten, ruzies buiten de RPG om daarentegen liever buiten deze RPG uitvechten.
    - Met google chrome heb je altijd spellingscontrole, dit kan erg handig zijn!


    Meedoen:
    Bekijk als eerst even dit hoofdstuk uit de story en hier kan je je personage dumpen.

    Spelers (je mag meerdere personages, zolang je ze niet verwaarloosd!):
    Probeer alles een beetje gelijk te houden (:
    WillNotLearn - Ace Zavier Dawn - 18 - Avatar

    LacunaCoil - Felecia Lynette Estrada - 18 - Fire + Lightning
    Aragog - Felice Rose Xanthe - 19 - Fire + Lightning

    WillNotLearn - ? - ? - Fire + Pro-Bender


    KangDaesung - Ironi Gai - 17 - Water
    Morticia - Rylie Jazlyn - 18 - Water
    130Clock - Kyla Mary Ann - 23 - Water + Bloodbender
    Benefit - Embriël Hymne Lequir - 17 - Water


    LacunaCoil - Dean Leonardo Sylvester - 20 - Non-bender
    Paddo - ? - ? - Non-bender + Equalist
    Morticia - Finn Zane Ryder - 19 - Equalist
    130Clock - Ayden Brown - 18 - Non-bender

    Endure - Norah Allison Taylor - 19 - Equalist + Chi-blocker


    Endure - Lauren Hadley - 18 - Earth + Pro-Bender

    Paddo - Killan Mesurrie - 21 - Earth + Metal


    WiccedWitch - Lilith Feron - 16 - Air


    Pro-bend team Fire Ferrets: Lauren (earth), Daniël (fire), Rylie (water)
    Pro-bend team Lion Vultures: vrij (earth), vrij (fire), vrij (water)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 11:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is hij nu goed? Vind het altijd moeilijk lange posts te maken als je in gesprek bent xD


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Felice
    Ze gaf me een muntje. ''Koop maar nieuwe groenten.'' zei ze, en ik fronste. ''Heb je gezien hoe druk het was? Het duurt ééuwen voordat ik nieuwe groenten heb gekocht.'' zei ik. Dag, goed humeur.
    ''Ben je op reis?'' vroeg ze aan me, en ik keek haar verbaasd aan. Ik trok éen wenkbrauw op.
    ''Waarom zou ik op reis zijn?'' vroeg ik schijnheilig, en ik keek een voorbijlopend persoon na die net met haar schouder tegen die van mij botste. Wat had iedereen vandaag?
    Ik schopte een steentje weg wat voor mijn voeten lag, en keek het meisje voor me afwachtend aan.
    Er waren enkele wolken aan de lucht verschenen, maar de zon werd niet gedekt en zorgde er nog altijd voor dat de zonnestralen mijn rug verwarmden.
    Het meisje keek me aan met een wantrouwerige twinkel in haar ogen. Waarom was het altijd míj die mensen wantrouwden? Tot zo ver ik wist had ik niemand vermoord, enkel verwond. Óf ze was een equalist, maar daar leek ze me het type niet voor. Nee.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 17:33 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Killan Messurie

    Ik loop door de stad heen terwijl ik om mij heen kijk, overal had je wel benders lopen die wat aan het doen waren. Ik keek ze alleen even aan, hoewel ik de haat aan ze heb loop ik gewoon door, het was een dag waar ik rustig op wilde blijven.
    Langzaam loop ik door de stad heen waarna ik richting het park loop, overal zag je benders oefenen maar in de verte zag ik wat mensen hevig discussieren. Ik moest er deels van lachen en ging zitten op een van de bankjes die in het park stonden terwijl ik rond keek naar ieder die er liep.
    Toen vielen mijn ogen op iemand die iets verder zat, het was een meisje. Ik glimlachte even maar liet mijzelf daarna iets naar achter zakken zodat het niet opviel dat ik staarde.

    Kyla

    Ik keek haar aan, ze was wel een beetje aangebrand.
    "Ik was op reis. Ben van de Noordelijke waterstam hier heen gekomen en heb geen onderdak." zei ik. Ik keek naar de mensen die nog steeds voorbij kwamen rennen en lopen. Ze duwden iedereen om ver. Ik ging wat meer aan de kant staan zodat ik niet meer heel erg omgeduwd zal worden en keek het meisje aan. Ik wenkte haar met mijn hand. Ik wachtte tot ze kwam en keek ondertussen naar de lucht. Het werd kouder en wolken verschenen in de lucht. Ik hoopte dat het zou gaan regenen, dan voelde ik me meer thuis. Ik voelde me altijd thuis in de regen en sneeuw. Ik kon altijd wel uren naar druppels en sneeuwvlokken staren hoe koud het ook wordt, ik ben het wel gewend, maar of dat meisje het ook gewend is weet ik niet.
    "Ik ben trouwens Kyla en jij" vroeg ik voorzichtig zodat ze niet zou ontploffen als een bom. Met een regen van scheldwoorden.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    *Verveeld* , Is er iemand in het park die ik tegen kan komen D:?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ayden kan naar je toe komen ^^
    Hij is een non-bender, geen equalist


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    LacunaCoil schreef:
    *Verveeld* , Is er iemand in het park die ik tegen kan komen D:?

    d
    Norah, equalist, zit op bankje ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    LacunaCoil schreef:
    *Verveeld* , Is er iemand in het park die ik tegen kan komen D:?


    { Killan zit op een bankje in het park }

    Felice
    ''Ik was op reis.'' legde ze uit. ''Ben van de Noordelijke Waterstam hier heen gekomen, en heb geen onderdak.'' vervolgde ze, en ik kneep mijn ogen samen. Waarom zou ze zoiets doen?
    ''Waarom?'' vroeg ik haar. Dat waren mijn zaken niet, maar dat kon me niks schelen.
    ''En wat wil je daarmee bereiken?'' vroeg ik haar. ''Door dit tegen mij te zeggen, bedoel ik.'' maakte ik mijn antwoord wat duidelijker, en toen ze me wenkte zette ik enkele stappen haar richting op, niet meer dan dat.
    ''Ik ben trouwens Kyla, en jij?'' vroeg ze op een voorzichtige toon, en dat was maar beter ook.
    ''Felice.'' antwoordde ik kort, maar krachtig. Ik bekeek Kyla even. Ze had donkere haren, die mooi waren in combinatie met haar bijna zwarte ogen. Mensen duwde anderen opzij, maar ik duwde ze tien keer zo hard terug. Kom op zeg, men kan toch wel uitkijken? Ze moeten niet verwachten dat ik dit door de vingers zie. Van sommigen hier werd ik écht gek.
    Het was vreemd hoe je humeur ineens kon omslaan tot dít. Ik zuchtte, en haalde een hand door mijn haren terwijl ik Kyla afwachtend aankeek.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 17:46 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    13Oclock schreef:
    Ayden kan naar je toe komen ^^
    Hij is een non-bender, geen equalist

    Oké, stuur maar :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik kok zo ben aan de telefoon


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Kyla

    Ze zette door de drukke menigte paar stappen op zij en kwam voor me staan.
    "Waarom?" vroeg ze op een boze toon.
    "Wat gaat mij dat aan?" vervolgde ze.
    Ik keek haar aan ze deed me nog steeds aan een bom denken een bom die elk moment kon ontploffen.
    "Dan vergeet je het toch, ik ga weer verder een slaap plek zoeken. " zei ik en ik wilde weglopen.
    Maar een vraag had ik nog steeds in mijn hoofd, is ze een bender of noet. Ik wil er zo veel mogelihk kennen. Ik weet niet precies waarom. Ik draaide me om en vroeg het gewoon
    "Ben jij een bender?" vroeg ik krachtig maar wel zacht zodat eventuele equalists ons niet kunnen horen.
    Ik hield mijn hand op mijn flesje ik zou haar zo aan kunnen vallen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    ik zot op me ipod xD


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Zit weer op de pc ^^

    Ayden


    Ik had snel mijn bord leeg. Het eten was heerlijk en ik het is altijd gezellig aan tafel. Ik praat dan met mijn ouders over van alles en nog wat. Over hoe het bijvoorbeeld in het aarderijk was en over benders die mijn ouders kenden. Vandaag had ik ze uitgebreid verteld over het gevecht in de arena. Ik wilde stiekem altijd zelf meevechten en niet als een stomme toeschouwer kijken hoe zij dat doen. Maar als je geen bender bent gaat dat moeilijk. Ik spoelde mijn bord af in de emmer die er stond en spoelde mijn handen af.
    "Ik ga nog even naar buiten" riep ik mijn oudersvrolijk na en ik stapte naar buiten. Het weer was slechter geworden en er waren wolken verschenen maar niets kon mijn humeur verpesten. Ik liep stevig door en liep naar het park toe. Ik liep langs het water, het zag er hier altijd vredig uit. Ik liep naar mijn favoriete plekje bij de boom toe en zag dat er al iemand zat. Het was een meisje zo te zien afkomstig van de vuurstam aan haar kleding te zien. Ik begroette haar.
    "Hé het is altijd fijn in het park he?" vroeg ik rustig. Ik wilde geen ruzie hebben. Stel dat ze een bender is! Mijn gevoel werd meer bevestigd toen ik verder op een hek in de vik zag staan.
    "Heb jij dat gedaan?" vroeg ik twijfelend maar toch vol bewondering terwijl ik naar het hek wees.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Shit nu moet ik eten xD


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.