• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik keek ook net als de andere verbaast rond en ik keek mijn ogen uit. Alles was gewoon zo mooi en netjes. En vooral zo groot, ik keek weer naar finn en beantwoorde zijn vraag. 'Is goed, wat wil je doen? Trouwens ik wil dat wel mijn spullen in een van de slaapkamers zetten, dat hebben we dan ook al gedaan' zeg ik glimlachend en kijk even naar Kurt en dan weer naar finn.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'Neuh.' lach ik.
    'Gewoon wat mensen ingehuurd' lach ik.
    Ik leun tegen de muur, en kijk rond..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik draaide me met mijn rug naar Kurt en Rachel en rolde geïrriteerd met mijn ogen zonder dat iemand er erg op had.
    Ik werd gewoonweg misselijk van haar flauwe gedoe waardoor ik haar steeds minder en minder mocht dan eerst.
    "Ja, wat kunnen we doen?" Vroeg ik aan Damon. "Ik denk dat iedereen inderdaad wat ontspanning kan gebruiken na de vlucht."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'Is goed, we kunnen anders naar het zwembad gaan om baantjes te trekken of zo?' vroeg ik. Het was best warm, dus zwemmen was denk ik de beste oplossing voor nu. Het was ook lekker om even bij te komen.

    Kurt

    'Rachel en ik kunnen alles wel uitpakken zo meteen.' zei ik. Ja, hallo we moesten dit gesprek echt even doen zonder onze mannen erbij. En daarbij wilde ik ook wel iets terug doen voor Blaine, hij had al genoeg gedaan voor mij.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ineens omhelsd hij me en mijn tranen stromen.
    Ik knik even "Ik ben blij om te horen dat je me misschien nog een kans geeft Kurt" ik knik nog even naar kurt

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 14:38 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Euh, we kunnen altijd gewoon bij het zwembad zitten?' zeg ik.
    Het is rustig, ontspannend en lekker met dit weer..


    El Diablo.

    [lang gleve de smoesme]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Er verscheen iets van een glimlach op mijn gezicht. Ineens besefte ik dat ik nog steeds mijn zonnebril op had. Ik zette het op mijn hoofd en knikte even naar Rachel en liet haar los.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Of naar het strand?' vraag ik glimlachend aan Finn. Ik had eigenlijk wel zin in om naar het strand te gaan en we kunnen één van de auto's weer lenen om naar het strand toe de rijden. Ik kijk naar Kurt en glimlachte naar hem. 'Is goed, Kurt. Kies jij maar welke kamer je wilt verblijven en doe voorzichtig met jezelf, aangzien de koffers zwaar zijn' zeg ik lief tegen hem, waarnaar ik mijn lippen op de zijne druk en hem liefdevol zoen. Ik geef de sluitels aan Kurt, zodat hij de auto kan openmaken om de koffers eruit te halen. Ik kijk weer naar Finn en wacht op zijn antwoordt af.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Een nog beter idee.' zei ik grijnzend waarna even naar Rachel keek. 'Ik doe de koffers zo meteen wel, jij mag absoluut niet sjouwen met je buik.' zei ik streng tegen haar waarnaar ik haar even zoende. 'Zullen we dan maar meteen gaan?' vroeg ik aan Blaine.

    Kurt

    'Natuurlijk doe ik voorzichtig,' zei ik lief tegen hem waarna ik hem terug zoende en hem glimlachend aan keek. 'Veel plezier alvast.' zei ik waarna ik naar Rachel wenkte dat ze maar alvast in de dichtstbijzijnde kamer moest wachten, ze waren toch allemaal hetzelfde. En ik liep naar de auto toe en pakte mijn koffer en toen ik hem neerzette klapten de wieltjes ineens uit. Huh? Ik wist niet eens dat er wieltjes onder zaten, nu heeft Blaine voor niks mijn koffer over mee naar toe gesleept. Ik pakte Blaines rugtas en deed hem om mijn rug en pakte zijn andere tas en sleepte mijn koffer mee. Het ging tot mijn grote verbazing wel en ik bracht onze spullen naar de kamer toe, waar Rachel wachtte en ik legde alles even op de grond. Ik draaide me om naar haar.. 'Heb jij gevoelens voor Blaine?' vroeg ik waarna ik mijn handen in mijn zij plantte. Ze zoende hem toch niet voor niets? En je kon verliefd zijn op twee jongens. Ik moest het weten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Na een poose kwam Kurt. "heb ij gevoelens voor Blaine?" hij keek me aan. Ik schudde mijnh oofd "nee ik heb geen gevoelens voro hem" zeg ik zacht.

    [het kan ff duren want mijn nichtje slaapt net


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Dan waarom?' vroeg ik aan haar. Mijn stem klonk niet meer boos, en volgens mij was ik dat ook niet meer echt. Ik wilde gewoon weten waarom ze me zoiets aan deed.. Misschien kon ik het dan gewoon achter me laten, ik bedoel, Blaine had ook een reden. Ook al was het geen goede reden, ik moest gewoon altijd weten waarom..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik knikte als dank je wel tegen Kurt en zie hem met Rachel weglopen. Ik kijk naar finn en grijns ook. 'Zullen we dan met jouw auto gaan, aangezien ik mijn sleutels aan Kurt gaf. Ik weet ongeveer waar de strand is, heb het onderweg gezien' zeg ik glimlachend, waarnaar we samen naar zijn 'auto' liep.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Is goed, ik had het ook gezien ongeveer.' zei ik glimlachend. Ik ging achter het stuur zitten en wachtte tot Blaine instapte, ik opende het dak en startte de auto en reed richting het strand. 'Dus, hoe gaat het tussen jou en Kurt?' vroeg ik terwijl ik me concentreerde op de weg.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 15:08 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    We stappen samen in en Finn reed naar het strand. Ik kijk hem aan en denk even na, opzich ging het goed tussen ons, alleen de vertrouwen af en toe minder. 'Wel goed' zeg ik tegen hem en kijk naar buiten. 'Ik heb wel eens gemerkt dat Kurt me niet 100% vertrouwt, maar dat is wel logisch' zeg ik en kijk hem aan. 'Voor de rest proberen we gewoon alles wat er de afgelopen dagen is gebeurd te vergeten en doen ons best om het voor elkaar leuk te maken, zoals dit' zeg ik glimlachend.


    One Who Travels A Higher Path.