• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    ( ja dat is goed)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik vind het goed.]

    Finn

    'Zie je, de vakantie begint nu al goed.' zeg ik.
    Ik blijf tegen de bank aanleunen en sluit mijn ogen even.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Oke vijf uur later dus dan)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ik weet het ook wel' zeg ik mompelend en zuchte opgelucht dat hij erover op hield. Ik keek naar buiten en zuchte zachtjes. Ik had echt geen zin om over mijn vader te praten en nu wou ik gewoon rust en plezier maken. Ik voel me hierdoor wel rotter.

    (Ik vind het ook goed)


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik keek even uit het raam, en zag dat we begonnen met landen.
    Madrid werd al mooi zichtbaar, en ik wist zeker dat het het einde van de ochtend was hier.
    'Nou guys, welkom in Madrid.' grijns ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik keek even naar buiten en merkye dat we er bijna waren.
    Een lampje begon te branden voor de riem dus die klikte ik snel vast.
    Ik pakte even Finns hand vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik klikte mijn riem ook vast en hield Rachels hand vast en keek naar buiten. Ik kon niet wachten meer totdat we er waren. De reis duurde lang, maar op het is toch best snel gegaan op één of andere manier.

    Kurt

    De hele reis waren we stil geweest, Blaine voelde zich zichtbaar nog vreselijk. Er moest toch iets zijn wat ik zou kunnen doen om hem te helpen? Maar hij kropt het alleen maar op, en dat is vreselijk om naar te kijken. Ik had ook vreselijke hoofdpijn, misschien al van de jetleg. 'We zijn er bijna.' zei ik, om de stilte tussen ons te breken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik keek naar de zoon die hard scheen bij de blauwe heldere lucht. Ik had er echt zin in. Toen we geland waren klikte ik de riem open en stond bli op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik stond op, en trok Quinn zachtjes mee.
    Eenmaal buiten stonden alle koffers al, en grijnzend gaf ik nog een "box" aan Pepe en Fabio. Die deden dat nog snel bij de anderen, en vertrokken toen.
    'Oké, wie van jullie heeft allemaal een rijbewijs?' vraag ik in het algemeen..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Ja, het is mooi daar' zeg ik wat gemaakt vrolijk om hem minder zorgen over mij te maken. Ik kijk naar buiten en zie dat we landen. Eenmaal geland zijn, sta ik op en trek Kurt mee. Ik had er zin in, maar ik hoopte niet dat Kurt verder ging over mijn vader, dan zou het niet meer leuk zijn. Hij moest niet zoveel zorgen om mij maken, ik kon het hebben.


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ga omkleden en probrer nog gf te komen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ik,' antwoordde ik tegen Damon waarna ik mijn sporttas over mijn schouder hing waar al mijn spullen in zaten en Rachels koffer ook pakte.

    Kurt

    Ik zag dat Blaine deed alsof hij vrolijk was, maar dat niet zo was. Ik was er echt van geschrokken, hoe hij moest hij zich voelen? Ik kon me niet eens een leven zonder mijn vader voorstellen en zijn vader deed zo tegen hem. Dat verdiende hij niet. Met een half oor ving ik Damons vraag op en keek ik hem een beetje afwezig aan. 'Blaine en ik hebben ook ons rijbewijs.' antwoordde ik.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 11:50 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Ben ik even blij dat ik 3 van mijn lamborghinis heb meegenomen.' grinnik ik.
    Ik pak de koffers van mij en Quinn, en begin naar de uitgang te lopen.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte vriendelijk naar Damon en doe mijn rugtas om mijn rug en pak mijn tas en koffer van Kurt. Samen met de groep lopen we naar de uitgang en ik sleepte de koffer mee. Het was lekker warm en genoot van de zon. Ik kijk even naar Kurt en dan rond mij heen. 'Heey, Damon heb je in je villa een trainingszaal?' vraag ik vriendelijk aan hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    [ben eventjes eten.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.