• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Finn

    Ik glimlachte, mooi dat het goed ging tussen hen. 'Met Rachel en mij is het precies hetzelfde ze heeft het mij vergeven ik denk dat het vertrouwen er ook nog niet is, wat inderdaad begrijpelijk is' zei ik tegen Blaine waarna ik mijn auto parkeerde op een parkeerplaats vlakbij het strand.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik knikte glimlachend. 'Ook mooi om te horen, dat het ook met jullie goed zit, maar dat is natuurlijk begrijpelijk het vertrouwen' zeg ik knikkend. 'Ik heb een hele stomme fout begaan en ik doe het nooit meer. Ik hou echt ziels veel van Kurt, Finn' zeg ik gemeend en kijk hem aan. Vervolgens stappen we samen uit de auto en lopen we naar de strand.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    We kwamen aan het op het strand, en ik keek naar de blauwe zee en genoot even. 'Dat zie ik, Blaine.' zei ik. 'Dat jullie van elkaar houden bedoel ik.' ik glimlachte en dacht even aan Rachel. 'Maar precies, dit is de stomste fout die ik ooit gemaakt hebt, het ergste is, dat ik zelf weet hoe het voelt.' zei ik. Quinn was namelijk ook vreemd gegaan, en dat deed pijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik knik begrijpelijk. Dat was inderdaad waar, hij wist hoe het voelde, vanwege Quinn. Ik niet, maar al aan de andere kant van de lijn te staan, was ook niet leuk en deed ook pijn. 'Maar nu iets anders leuks' zeg ik glimlachend. 'Wie als laatste in de zee is moet op ijsjes trakteren' zeg ik lachend en doe snel mijn schoenen, sokken en mijn shirt uit, waarnaar ik uit mijn zakken mijn mobiel en geld uithaal en goed onder mijn shirt leg in mijn schoenen en naar de zee ren.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Hee, oneerlijk.' lachte ik, maar hij was al weg. Ik deed snel ook alles uit, behalve mijn broek en haalde ook alles uit mijn zakken en rende achter hem aan nam een duik in de zee. Het water was aan de frisse kant, maar dat was juist lekker vond ik. Ik had hem niet niet ingehaald omdat hij een voorsprong had,maar ik kwam wel in de buurt. 'Dit telt niet, want jij had een voorsprong.' zei ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Grey:
    grote villa is dit.
    wel beter dat ik mee mocht van mijn maat damon.
    ik loop mijn kamer uit en ik zie dan ineens rachel en kurt in een kamer
    'He ladyhummel en manhands berry' grijns ik als ik bij de deur opening sta.
    Ik kijk rond om te kijken wat ik zou doen bij ze.


    Music is my life

    rachel
    Ik zucht even en voel weer tranen branden "ik was boos en verdrietig, ik weet niet waarom maar het ging utizichzelf zonder dat ik aer eigenlijk over nadacht. toen blaine me tegen heild wist ik dat het fout was maar toen ik dacht aan Finn wauw ik denk ook wraak ofzo" tranen druppen over mijn gezicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kwam lachend uit het water en kijk hem troimfantelijk aan. 'Daarom juist, jij als quiterback is sneller dan mij. Daarom nam ik een voorsprong' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Dus ik hem gewonnen en jij trakteert' zeg ik nog steeds lachend en strijk mijn haren naar achter. Ik hoorde opeens meiden giechelen en ik draai me om en zag een paar meiden naar me wijzen en me bekijken, waardoor ik in de lach schiet.

    (Ik vind die plaatje zo leuk! :9~)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:06 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik luisterde naar haar, en voelde boosheid opkomen maar ik hield me in. 'Nou ja, ik keur het niet goed maar misschien kunnen we het gewoon achter ons la-' ineens werd ik onderbroken door een bekende stem. Ik zuchtte en keek op naar Alex, hij had zijn gebruikelijke en vooral irritante grijns weer eens op zijn gezicht. 'Kan je alsjeblieft even wieberen? Wij zijn hier in gesprek.' zei ik boos waarnaar ik de deur dichtgooide voor zijn neus en naast Rachel op bed ging zitten. 'Waarom hebben ze hem ook al weer meegenomen?' vroeg ik zuchtend aan haar.

    Finn

    'Oké, best. Ik trakteer wel.' zei ik terwijl ik lachend mijn hoofd schudde. Ineens begonnen er meisjes te giechelen om Blaine en lachte ik. 'Iemand heeft sjans.' lachte ik.

    [Oh my god me toooo..:9~]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik juichte triomfantelijk, vanwege ijs en kijk hem ook lachend aan. 'Dat heb ik elke keer, alleen Kurt is er niet zo blij mee, maar dat is begrijpelijk' zeg ik zwak glimlachend en loop naar Finn toe.

    (Haha, eigenlijk moest Kurt dit zien! ^^ Dan zou hij het wel geweten hebben, niet? (nerd))


    One Who Travels A Higher Path.

    [ik ben er voor een tijdje]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Kurt wend er op gegeven moment vast wel aan.' zei ik lachend, ik liep met hem naar een ijskraampje op het strand en bestelde een softijsje voor mezelf. 'Wat wil jij?' vroeg ik aan Blaine.

    [Sooooo echt wel.(nerd)]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Grey:
    Ik wort boos en storm naar binnen. 'Niemand commandeert mij, fag!' roep ik agressief.
    Ik schop een koffer om die open springt waardoor alles verspreid ligt door de kamer
    en grijns gemeen..


    Music is my life

    rachel
    Ik knikte "ik snap het, ik weet niet wat mij bezielde en ik heb er echt spijt van, ik begrijp datr jullie niets met me weer willen maken maar ik zou het wel fijn vinden. Ik kijk boos naar Alex. Ik voel me boos weorden "verdomme rot eens een eind op

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:33 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Zuchtend loop ik de kamer in.
    'Kan het wat stiller? Dankjewel' mompel ik..


    El Diablo.